Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ja vielä se että kun asiat olisivatkin niin yksinkertaisia että jos ahdistaa niin vaihtaa maisemaa mutta kun ei se aina ole, perheelle kun haluaa järjestää hyvän elämän ja lapsille hyvän elämän. Se ei onnistu jos lähtee boheemina muuttamaan tuntemattoman perään.

Osaksi tämä on toki sitä että on tottunut turvalliseen toimeentuloon ja sellaisiin tuttuihin kuvioihin.

Ja vielä se että kun asiat olisivatkin niin yksinkertaisia että jos ahdistaa niin vaihtaa maisemaa mutta kun ei se aina ole, perheelle kun haluaa järjestää hyvän elämän ja lapsille hyvän elämän. Se ei onnistu jos lähtee boheemina muuttamaan tuntemattoman perään.

Osaksi tämä on toki sitä että on tottunut turvalliseen toimeentuloon ja sellaisiin tuttuihin kuvioihin. Se nyt vaan tuntuu joskus olevan niin vitun monimutkaista... vaimo aina jaksaa sanoa että asioilla on taipumus järjestyä. Ja niihän se kyllä on aina ollut.

Pakko sanoa että olemme kyllä muijan kanssa hyvä tiimi, täydennämme toisiamme koska olemme sopivasti erilaisia...

TheSami sanoi:
Tekipäs hyvää purnata jollekin... vaikkakin sitten foorumille.

Anna tulla vaan. Kyllä me täällä luetaan ja tuetaan... vaikka ei kirjoitettaisikaan.

Perhe on ykkönen. Sulla näyttää olevan ilmeisesti semmonen normaali dilemma, että duuni vituttaa ja vaihtelua pitäisi saada mutta perhe on pakko elättää. Tekisi mieli vaihtaa maisemaa ja duunia mutta ei ole kuitenkaan mahdollista, vai onko?

No... sun pitää nyt tosiaan miettiä, haluatko vaihtaa duunia ja onko se mahdollista. Perhe on pakko elättää mutta pystytkö sen tekemään uuden duunin avulla. Lapsia voisi pitää jonkinlaisena rasitteina, mutta en ainakaan itse voisi pitää elämässä mitään muuta yhtä tärkeänä kuin omia lapsia. Mutta kuitenkin, jos nykyinen duuni maistuu puulta niin pakkohan sun on jotain uutta mieleistäsi hommaa saada.

Eli: Lapset ja perhe on tärkeitä mutta jos sun myyntihommat vituttaa niin mene ihmeessä muuhun työhön jos se on mahdollista.

Snoopie sanoi:
Anna tulla vaan. Kyllä me täällä luetaan ja tuetaan... vaikka ei kirjoitettaisikaan.

Perhe on ykkönen. Sulla näyttää olevan ilmeisesti semmonen normaali dilemma, että duuni vituttaa ja vaihtelua pitäisi saada mutta perhe on pakko elättää. Tekisi mieli vaihtaa maisemaa ja duunia mutta ei ole kuitenkaan mahdollista, vai onko?

No... sun pitää nyt tosiaan miettiä, haluatko vaihtaa duunia ja onko se mahdollista. Perhe on pakko elättää mutta pystytkö sen tekemään uuden duunin avulla. Lapsia voisi pitää jonkinlaisena rasitteina, mutta en ainakaan itse voisi pitää elämässä mitään muuta yhtä tärkeänä kuin omia lapsia. Mutta kuitenkin, jos nykyinen duuni maistuu puulta niin pakkohan sun on jotain uutta mieleistäsi hommaa saada.

Eli: Lapset ja perhe on tärkeitä mutta jos sun myyntihommat vituttaa niin mene ihmeessä muuhun työhön jos se on mahdollista.

Myyntihomma ei sinänsä vituta, se on mun juttu. Mutta nykyinen ala/työpaikka on vain tullut jokorvistakin ulos. Paikkaakin kyllä vaihdan mutta vaihdan sitten kun saan vastaavan ns. samoilla eduilla.

Ymmärrät selvästi mitä tarkoitan ja se on kiva kuulla, helpottaa omaa vitutusta kun joku tajuaa mistä on kysymys.

Ei ollut kuitenkaan tarkoitus antaa negatiivista kuvaa omasta elämästäni. Päinvastoin, olen onnellinen että kaikki on hyvin, ei ole mitään mistä valittaa (oikeaa murhetta). Terveet lapset ja kummallakin töitä, ehkä tämä loppu on sellaista hifistelyä joka ajallaan hoituu kuntoon. Vaimon sanoin, "asioilla on taupumus järjestyä".

Vaimolle iso kiitos siitä että on aina jaksanut kuunnella purnaamisiani kun jokin sapettaa. Toivottavasti pystyn itse olemaan samanlainen tukipilari.

Mutta, nyt luovutan. Menen nukkumaan. Öitä pakkis

Hou hou. Tuli eilen nollattua kunnolla. Pari viikkoa rakennusprojektia takana ja eilen sain muurattua savupiipun valmiiksi. Piti sitten perinteen mukaaan se kossupullo tyhjentää ja muurata tyhjä pullo piippuun.
Just nyt ei naurata kun potee krapulaa.
Onneksi tässä on lomaa vielä jäljellä. Pitäydyn silti ykkösoluessa edelleen.

Muutaman olen juonut. Miksi juon? Pää ei kestä olla selvänä. Kun on ollut nyt pidemmän aikaa selvänä ja on tottunut juomaan usein niin ei siitä hyvää seuraa. Kun olin pidempään selvänä oli paljon herkempi olo. Mietti kaikkia syvällisiä asioita ja tuntu että tippakin oli välillä linsissä. No joo elämä on ja eikai se juomisella muutu mut ehkä välillä kannattaa tai sit ei kannattais alottaa mut kuitenkin jos aiheeseen palataan niin mistäs mä voin tietää kuka John Holmesin tappo?

Edit: Ei kun siinähän kysyttiin kennedyn tappajaa. No en tiedä sitäkään. Aika hälyttävää kun alaikäset on kännissä.

1. Syy miksi olet juonut=On perjantai ja vapaata
2. Mitä olet juonut=olutta ja mixed vodkaa
3. Miksi olet juonut=On perjantai ja vapaata
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys=siitäpä hyvinki
5. Ja kuka tappoi Kennedyn= ei oikeen tietoa

TheSami sanoi:
Myyntihomma ei sinänsä vituta, se on mun juttu. Mutta nykyinen ala/työpaikka on vain tullut jokorvistakin ulos. Paikkaakin kyllä vaihdan mutta vaihdan sitten kun saan vastaavan ns. samoilla eduilla.
Mulla on vähän samanlaista oiretta, että nykyisellä työpailla ajatukset harhailee kokoajan jossain muualla. Ja sitten vielä kun annetaan 3kuukauden työsopimuksia edellisen loputtua, niin alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. Sitä alkaa ajattelemaan, että eikö tämä minun työ ole tärkeää.

Kaiken huippu oli kun pomo soitti, että voisinko tehdä täydelliset ohjeet työstäni. Pistin heti siinä vitutuksessa viikon neljään firmaan työhakemuksen, ja ohjeet kyllä kirjoitan, mutta aika helevetin suppeat. Ihmetyttää vain, kun firmassa keski-ikä on yli 50:n, ja kaikki sanoo, että "sinähän olet täällä eläkeikään asti".
No kyllähän minä töitä muualta saan, en ehkä täältä pohjoisesta, mutta pääkaupunkiseudelta viimeistään

Lomaa ollu 3 viikkoa ja just laskin et 6 päivää on ollu selviä.Ei perhana...onneks maanantaina pääsee töihin niin raitistuu!!

bomgasin bodarin jes! Se oli menos jazzeille ja joku kynius rupes tutkimaan reppua ja se päästi pikku bodariärjähdyksen ja sillä selvä. Mulle myyttiin olkkosta.
Onko kernaaliu paikalla?

Kännitredi, hieenoota, muija tylsistyy mun kanssa ja tapellaaan tod näk pian, helevetin hieenook, parhaas tapaukses eukko lähtee baariin ja sit napsuu :>:>:X:XX

Hyvää musiikkia, yksin omien ajatusten kanssa pitkästä aikaa, muutama punaviini lasillinen ja joku voisi kutsua tätä jo kalsarikänniksi. Pakko silti harjoitella ettei pakkisristeilyllä konttaile pitkin käytäviä. Sen verran vähän on tullut koskettua alkoholiin viime aikoina. Toisaalta kohtuukäyttö tuntuu sopivan paremmin joten jätän oluet vielä jääkaappiin.
:kippis1: vaan kaikille muillekkin janoisille pakkislaisille.

Jullikka sanoi:
Lomaa ollu 3 viikkoa ja just laskin et 6 päivää on ollu selviä.Ei perhana...onneks maanantaina pääsee töihin niin raitistuu!!
Ei juma, että sinun avatar on hypnoottinen. En saanut katsetta irti siitä, niin varmaan tuijotin sitä 20 sekunttia :lol2: :lol2:

Muijan kyydissä menossa kaverille kaks päällä mopon kanssa, mukana koppa kaljaa ja kaks 0.7 jellonaa. No ei siinä mitää, kytät tulee vastaa paikassa missä ei niitä yleensä liiku ja 50 sakkoo+viinat takavarikkoon.

Vitutuksen parannukseen 2 koppaa kaljaa! Ei ota pähä enää ythää! Jeah! :rock:

Ei juma ! täytyy vaan ihmetellä mun viinapäätä. Vuoden aikana on ehkä 4 kertaa otettu olkkosta ja nyt on mennyt 11 .5l carlsberfgiä.
piluua ei tullu :eek:

Back
Ylös Bottom