Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Erään kaverin suusta: "en tykkää viskistä ollenkaan" "no mitä viskejä oot juonu?" "Oon mä pari kertaa jack danielsia ja jim beamia juonu.." jep jep!

Itsehän muotoilen asian niin, etten ole vielä oppinut juomaan niitä.

Loistavia väkeviä löytyy muutenkin (bombay sapphire, absolut vodkat)

Vedin eilen semmoset pikku tumut etukyykky-mave treenin jälkeen itekseni kotona. Ja nyt tekis taas mieli korkata.
Nyt on lauantai ja huomenna sunnuntai. ( oletuksena että teet töitä ma-pe) Eilen otit vain pienet siivut. Ja nyt tekisi taas mieli.
Mitä enään odotat? :)

No nyt löyty voittajayhdistelmä. Lidlin Lemon-lonkeroa, Pirkan Lemon&Lime -limsaa ja Tapiota. Niin ja tänään treeniputken lomaan otan hiukan koska polvea vihloi 50 km pyörälenkillä. Ei pitkä, hiukan reilu parin tunnin lenkki mutta sellaisella munamankelilla että kyllä oli raskas polkea. Nyt on siis polvenkin vamma koettu, se nyt oli ainoita paikkoja joka ei ollut vielä mennyt mitenkään :)

Tulipas napattua eilen, ei olisi pitänyt litkiä kaiken maailman sokerilitkuja, tulee meinaan äkkiä niin saatanan paha olo. Tämä päivä mennyt lähinnä syödessä ja löhötessä, tai no kävin mä pienen pyörälenkin että tulisi parempi olo.

Hyi saatana. Nukuin koko päivän ja nyt vasta alkaa helpottaa. Pizzaa, kokista ja UFC niin eiköhän se tästä.,. huomenna alkaa hommat vasta klo 12.

Voi vittu kun taas maittais mut huomenna aamulla 04.00 ylös. Voi vittu nii

Kyllä tää "juhliminen" menee jo överiksi, just tulin putkasta, enkä nukkunut siellä silmäystäkään. Oli kyllä mukavat pollarit ja putkavahti, empaattisia hemmoja.
Mut siis vittu jos pitää putkaan ittensä juoda, niin ehkä nyt olisi aika ottaa itseään niskasta kiinni.

Totta. Itsekkin olen siellä vieraillut yhden kerran. Toinen asia on myös, että ei kannata välttämättä sammua siihen aikaan yöstä ettei busseja kulje minnekkään suuntaan ja joudut maksamaan 50 euroa taksimatkasta päästäksesi kotiin. Oli mukavaa herätä eräs aamu ja vilkaista kuitteja...

Totta. Itsekkin olen siellä vieraillut yhden kerran. Toinen asia on myös, että ei kannata välttämättä sammua siihen aikaan yöstä ettei busseja kulje minnekkään suuntaan ja joudut maksamaan 50 euroa taksimatkasta päästäksesi kotiin. Oli mukavaa herätä eräs aamu ja vilkaista kuitteja...

Minut on nykyään laitettu paikallisesta keskusairaalasta, lääkärin käskystä - Se on jokin uusi määräys/asetus ?- putkaan nukkumaan, mitä en ymmärrä!?! Sillä ikinä en ole käynyt käsiksi hoitohenkilökuntaan, enkä edes oles huutanun heille, minulle hoitohenkikökunta on pyhä. Mutta on se vähän helvetin viddumainen paikka se putka, Enkä todellakaan ymmärrä miksi sairaalasta pitää minut, rauhallisen jätkän viedä putkaan, etenkin kun olen kolme kertaa ollut sairaalasssa nukkumassa pois promilleja ja sen jälkeen tohtorin ollaan keskusteltu, että mikä se jatkohoitoipaikka olisi. En ymmärrä tätä putkahommaa, kenties uudet säännöt,kö?
Etenkin olen ollut sairaalassa itse rauhallisuus, kuten edellä mainitsin.
Jos Joku tätä palstaa lukeva lääkäri/hoitaja/vartija voisi ehkä kenties valottaaa tätä putka systeemiä, vaikka asiakas on lauhkea kuin lammas.

Nostetaas. Unirytmi taas päin hanuria, heräsin 23 jonku parin tunnin jälkeen ja pari drinksua piti ottaa täs, vielä menos.. Vaihdos yövuorosta siis päivään ja pari pitkää päivää tulossa, väsytä vaan ei nyt yhtään. 5.30 herätys tulossa, saa nähdä ehtiikö useemmanki tunnin taas nukkua. Vkl kaikkee hauskaa kyl tulossa ettei tee pahaakaan

Back
Ylös Bottom