Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erään kaverin suusta: "en tykkää viskistä ollenkaan" "no mitä viskejä oot juonu?" "Oon mä pari kertaa jack danielsia ja jim beamia juonu.." jep jep!
Nyt on lauantai ja huomenna sunnuntai. ( oletuksena että teet töitä ma-pe) Eilen otit vain pienet siivut. Ja nyt tekisi taas mieli.Vedin eilen semmoset pikku tumut etukyykky-mave treenin jälkeen itekseni kotona. Ja nyt tekis taas mieli korkata.

Lopeta budweiserin juonti välittömästi.Mulla nousee kusi päähän
Nyt on lauantai ja huomenna sunnuntai. ( oletuksena että teet töitä ma-pe) Eilen otit vain pienet siivut. Ja nyt tekisi taas mieli.
Mitä enään odotat?![]()

Kyllä tää "juhliminen" menee jo överiksi, just tulin putkasta, enkä nukkunut siellä silmäystäkään. Oli kyllä mukavat pollarit ja putkavahti, empaattisia hemmoja.
Mut siis vittu jos pitää putkaan ittensä juoda, niin ehkä nyt olisi aika ottaa itseään niskasta kiinni.
Totta. Itsekkin olen siellä vieraillut yhden kerran. Toinen asia on myös, että ei kannata välttämättä sammua siihen aikaan yöstä ettei busseja kulje minnekkään suuntaan ja joudut maksamaan 50 euroa taksimatkasta päästäksesi kotiin. Oli mukavaa herätä eräs aamu ja vilkaista kuitteja...