Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Eilen en ottanut vaikka tänään oli vapaa, tänään sit maistuis ja huomenna aikaisin töihin.. Tää on niin tätä. Sillon tekis mieli kun ei sais ja toisin päin.

Muutama annos nyt sit illan ratoksi, kun tuli sompailtua ympäriinsä vieraassa kaupunginosassa tuotteen oston takia toiselta pakkislaiselta.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Pitääks sitä kaljaaki aina juoda

Näköjään.

image.webp

Mulla on vieläkin krapula, kun menin kaverin kanssa yhdelle töitten jälkeen torstaina. Ostimme tuopin seuraksi viskin mutta on epäkohteliasta juoda vain yksi kierros, tarjoamatta itse seuraavaa samanlaista. Kriittinen humaltumisen raja ylittyi, seuraava työpäivä unohtui ja päädyimme juomaan koko illan, ördäystasolle asti.

Seuraavana aamuna pubiin tasoittaville aamuyhdeksältä ennen duunia ja jotenkin selvisi siitäkin päivästä. Mutta krapula kyllä näytti venyvän. Koskaan ennen ei ole näin pitkään kestänyt näin paha olo, vaikka ne tasoittavat ovat viimeiset alkoholit jota olen ottanut.

Ehkä uutena vuotena voisi taas ottaa.

Pakko kysyä että mitä töitä teet!?

- - - Updated - - -

En tiedä missä on vika!
Olen juonut 11 tölkkiä olutta ja ei ole edes oikein kunnolla tullut kusihätä. Humalasta puhumattakaan.
Vielä olisi laatikon pohjalla 8 kpl jäljellä. Kyllä hyvät nousut on kaukana. Tekisi mieli mennä pupiiin kiskoon viskiä mutta en arvaa, koska sitten kun se tietty raja ylittyy käy yleensä(aina) huonosti. Eli räävin turpaani ja saan tai annan turpaan.

Vittu. Minut on nyt ens viikonloppuna haastettu laulamaan esimieheni kanssa Total eclipse of the heart eräässä nimeltämainitsemattomassa karaokebaarissa. Siitä tulee kauheaa meille kaikille. Nyt äkkiä nukkumaan niin herää aamulla töihin...

Jaahas, rauhallinen pe ilta tissuttelun merkeissä. Aloteltu klo18 aikoihin ja nyt alkais putoo tölkki/huikka vauhdilla, tekis mieli mennä goisailemaan mut voi että maistuu hyvältä...
Vielä muutamat biisit YOtubesta ja sit turpa tyynyyn!

- - - Updated - - -

Vittu. Minut on nyt ens viikonloppuna haastettu laulamaan esimieheni kanssa Total eclipse of the heart eräässä nimeltämainitsemattomassa karaokebaarissa. Siitä tulee kauheaa meille kaikille. Nyt äkkiä nukkumaan niin herää aamulla töihin...

Vapaaviikonloppu itelläkin tiedossa, mihinköhän kantsis mennä jos karaokesta tykkää? (köhköh)

Huhhuhh. Tänään jatkuu.

marsu_861_2.webp

Back
Ylös Bottom