Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Voe vitt.. Melkonen olo nyt, tunnin unien jälkeen soi herätys. Yllättävän freesinä oikeestaan kyl töissä nyt, tuopillinen vettä kotona Treolla maustettuna, matkalla kahvi ja täällä aamupalaa niin alkaa homma toimia. Darraa ei ehtinyt onneksi kehittyä.

Minut on nykyään laitettu paikallisesta keskusairaalasta, lääkärin käskystä - Se on jokin uusi määräys/asetus ?- putkaan nukkumaan, mitä en ymmärrä!?! Sillä ikinä en ole käynyt käsiksi hoitohenkilökuntaan, enkä edes oles huutanun heille, minulle hoitohenkikökunta on pyhä. Mutta on se vähän helvetin viddumainen paikka se putka, Enkä todellakaan ymmärrä miksi sairaalasta pitää minut, rauhallisen jätkän viedä putkaan, etenkin kun olen kolme kertaa ollut sairaalasssa nukkumassa pois promilleja ja sen jälkeen tohtorin ollaan keskusteltu, että mikä se jatkohoitoipaikka olisi. En ymmärrä tätä putkahommaa, kenties uudet säännöt,kö?
Etenkin olen ollut sairaalassa itse rauhallisuus, kuten edellä mainitsin.
Jos Joku tätä palstaa lukeva lääkäri/hoitaja/vartija voisi ehkä kenties valottaaa tätä putka systeemiä, vaikka asiakas on lauhkea kuin lammas.
Jos lääkärin tehtyään tarvittavat tutkimukset toteaa ettei sinussa ole mitään sairaalassa hoidettavaa, niin voi laittaa putkaan selviämään. Edellytyksenä ettei humalatila ole niin syvä että tarvitsisi tarkkailua, mukana ei ole merkittävää määrää muita aineita jne.
Vaikka olisit ihan kiltisti niin viet kuitenkin yhden sänkypaikan sellaiselta joka sitä enemmän tarvitsee. Ei nyt ole mitään asetusta tai muutakaan laittaa lähteeksi, mutta näin se on ollut.

Minut on nykyään laitettu paikallisesta keskusairaalasta, lääkärin käskystä - Se on jokin uusi määräys/asetus ?- putkaan nukkumaan, mitä en ymmärrä!?! Sillä ikinä en ole käynyt käsiksi hoitohenkilökuntaan, enkä edes oles huutanun heille, minulle hoitohenkikökunta on pyhä. Mutta on se vähän helvetin viddumainen paikka se putka, Enkä todellakaan ymmärrä miksi sairaalasta pitää minut, rauhallisen jätkän viedä putkaan, etenkin kun olen kolme kertaa ollut sairaalasssa nukkumassa pois promilleja ja sen jälkeen tohtorin ollaan keskusteltu, että mikä se jatkohoitoipaikka olisi.
Siis sinulla ei ole ollut mitään hoitoa vaativaa tilaa, vaan ainoastaan olit humalassa? No niin. Miksi sinut pitäisi jättää sinne sairaalaan, jos ei ole mitään mitä pitäisi hoitaa? Sillon on parempi nukkua promillet pois putkassa kuin sairaalassa, kuten csk totesi.

Keksiny prkl mitää tekemistä niin Jack Danielsihan se piti avata kun tuossa hyllyn päällä mua huuteli. Pari annosta tuplana cokiksella ja jäillä niin johan alkoi lyyti kirjottaan!

Nyt olutta. :dance:
images

Bisseä ja Blair's death rain habanero pepper sipsejä. Montaa ei voi ottaa kun pitää aamulla olla ysin jälkeen ajokunnossa, mutta nyt naatitaan! Ja suu polttaa aina vaan enemmän kun ottaa bissehörpyn :D

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Ja määhän aloin ottamaan!

Ei enään ikinä baariin täydellä vesilinjalla..

Aloittelin aika kevyesti eilen ja ehdittiin käydä ainoastaan muutama juoma nauttimassa, kun kaverilla kesti tulla fudismatsista keskustaan. Ihan jännä olla melkein selvinpäin siinä pilkun aikaan. Eli en ite ollut vesilinjalla mutta kerrankin sellanen kevyempi meno ja ei lyönyt yli millään lailla.

Aloittelin aika kevyesti eilen ja ehdittiin käydä ainoastaan muutama juoma nauttimassa, kun kaverilla kesti tulla fudismatsista keskustaan. Ihan jännä olla melkein selvinpäin siinä pilkun aikaan. Eli en ite ollut vesilinjalla mutta kerrankin sellanen kevyempi meno ja ei lyönyt yli millään lailla.

Tää aamu oli sit ainaki helpompi :)

Kippis kulaus :kippis1:

Mulla on vieläkin krapula, kun menin kaverin kanssa yhdelle töitten jälkeen torstaina. Ostimme tuopin seuraksi viskin mutta on epäkohteliasta juoda vain yksi kierros, tarjoamatta itse seuraavaa samanlaista. Kriittinen humaltumisen raja ylittyi, seuraava työpäivä unohtui ja päädyimme juomaan koko illan, ördäystasolle asti.

Seuraavana aamuna pubiin tasoittaville aamuyhdeksältä ennen duunia ja jotenkin selvisi siitäkin päivästä. Mutta krapula kyllä näytti venyvän. Koskaan ennen ei ole näin pitkään kestänyt näin paha olo, vaikka ne tasoittavat ovat viimeiset alkoholit jota olen ottanut.

Ehkä uutena vuotena voisi taas ottaa.

Back
Ylös Bottom