Absinthe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos lääkärin tehtyään tarvittavat tutkimukset toteaa ettei sinussa ole mitään sairaalassa hoidettavaa, niin voi laittaa putkaan selviämään. Edellytyksenä ettei humalatila ole niin syvä että tarvitsisi tarkkailua, mukana ei ole merkittävää määrää muita aineita jne.Minut on nykyään laitettu paikallisesta keskusairaalasta, lääkärin käskystä - Se on jokin uusi määräys/asetus ?- putkaan nukkumaan, mitä en ymmärrä!?! Sillä ikinä en ole käynyt käsiksi hoitohenkilökuntaan, enkä edes oles huutanun heille, minulle hoitohenkikökunta on pyhä. Mutta on se vähän helvetin viddumainen paikka se putka, Enkä todellakaan ymmärrä miksi sairaalasta pitää minut, rauhallisen jätkän viedä putkaan, etenkin kun olen kolme kertaa ollut sairaalasssa nukkumassa pois promilleja ja sen jälkeen tohtorin ollaan keskusteltu, että mikä se jatkohoitoipaikka olisi. En ymmärrä tätä putkahommaa, kenties uudet säännöt,kö?
Etenkin olen ollut sairaalassa itse rauhallisuus, kuten edellä mainitsin.
Jos Joku tätä palstaa lukeva lääkäri/hoitaja/vartija voisi ehkä kenties valottaaa tätä putka systeemiä, vaikka asiakas on lauhkea kuin lammas.
Siis sinulla ei ole ollut mitään hoitoa vaativaa tilaa, vaan ainoastaan olit humalassa? No niin. Miksi sinut pitäisi jättää sinne sairaalaan, jos ei ole mitään mitä pitäisi hoitaa? Sillon on parempi nukkua promillet pois putkassa kuin sairaalassa, kuten csk totesi.Minut on nykyään laitettu paikallisesta keskusairaalasta, lääkärin käskystä - Se on jokin uusi määräys/asetus ?- putkaan nukkumaan, mitä en ymmärrä!?! Sillä ikinä en ole käynyt käsiksi hoitohenkilökuntaan, enkä edes oles huutanun heille, minulle hoitohenkikökunta on pyhä. Mutta on se vähän helvetin viddumainen paikka se putka, Enkä todellakaan ymmärrä miksi sairaalasta pitää minut, rauhallisen jätkän viedä putkaan, etenkin kun olen kolme kertaa ollut sairaalasssa nukkumassa pois promilleja ja sen jälkeen tohtorin ollaan keskusteltu, että mikä se jatkohoitoipaikka olisi.
Ei enään ikinä baariin täydellä vesilinjalla..
Aloittelin aika kevyesti eilen ja ehdittiin käydä ainoastaan muutama juoma nauttimassa, kun kaverilla kesti tulla fudismatsista keskustaan. Ihan jännä olla melkein selvinpäin siinä pilkun aikaan. Eli en ite ollut vesilinjalla mutta kerrankin sellanen kevyempi meno ja ei lyönyt yli millään lailla.
Tää aamu oli sit ainaki helpompi![]()