Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 keltaista dragonia, nyt popsahti 13 A auki. Toivottavaasti saa taas joku tyttö kyytiä multa, cialikset on aina lompsassa kun ei aina vaan stondaa päihtymystilan takia, siis hämeen pienin mulkku mulla on mutta kyllä ne silti ähkäsee kun työntää sen meisselin sisään työntää:pano::rock:

3 keltaista dragonia, nyt popsahti 13 A auki. Toivottavaasti saa taas joku tyttö kyytiä multa, cialikset on aina lompsassa kun ei aina vaan stondaa päihtymystilan takia, siis hämeen pienin mulkku mulla on mutta kyllä ne silti ähkäsee kun työntää sen meisselin sisään työntää:pano::rock:

Tässä oli hyvä viesti, arvostan.

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, on tullut muutenkin viime kuukausina harvennettua juomistiheyttä. Mutta nyt viinipullo on tyhjentynyt opiskelija-asunnon yksinäisessä hämärässä. Ajatukseni ovat armottomia lintuja, jotka laskeutuvat syömään muistojeni hauraimpia ruumiita. Pitää kai vielä lähteä kylille katselemaan meininkiä, ettei humalainen masennus saa valtaa.

Meikä ei ottanu ku 20mg Body Researchin stanoja (4kpl) 8 kaljan kera :rock:

What...20 v. ei voi masentua...ota joku kuuma kinkku itelles ja aamulla pizzaa naamariin....elä hymyilee!
Ja tää siis KsTT:lle

Viimeksi muokattu:
What...20 v. ei voi masentua...ota joku kuuma kinkku itelles ja aamulla pizzaa naamariin....elä hymyilee!
Ja tää siis KsTT:lle

Paha ja tiedostettu tapa vaan näin yksin juopotellessa vaipua tietyssä vaiheessa muistojen kultaan ja menneiden naisten tuottamaan kaipaukseen. Eihän tässä mihinkään tullut lähdettyä, pitkästä aikaa kalsarikänni, kyllä tämä haikeuskin taas tästä helpottaa.

Mikäli noita Tuborgin lime meininkejä ei löydy erilaisia niin olen maistellut tota kyseistä "olutta" yhden putelin verran. En todellakaan suosittele kenellekkään oluen ystävälle. Saman maun saa esim korkkaamal sandelsin, antamalla sen makailla pyödällä vuorokauden/pari ja sitten maistelemaan. Pakkohan se on juoda, mut :urjo: .
Oon kyllä ihan samoilla linjoilla, maistuu väljähtyneelle ja hiivalle, ei oo sellasta limen raikkautta yhtään. Sandels kyllä on ihan hyvää. Vika karhu viel tyhjiin ja pari biisiä ja nukkumaan. =)

Eipä oikeestaan kuulu tänne kun en virallisesti kännissä olekkaan, mutta vietin vähintäänkin MIELENKIINTOISEN illan täysin selvänä kotibileissä! Ainoastaan kolmiolääkkeet lämmitteli vähän. Pakko sanoa että helvetin hyvä fiilis nyt kun pääs himaan ja selvänä kuin vesi. Melkeen voisi absolutiksi siirtymistä harkita kun on niin hyvä olo.

Tietty mielikuva Delgadosta huppelissa: Vähän hidas ja välittävä, ja paras ystävä jota kuvitella saattaa.Ei siis jätä tuleen makaamaan, vai mitä Delgado?

Hmm hmm, huppelissa mä taidan olla äänekäs, huonokäytöksinen ja hilpeä, hitaalla oon melko lailla aina ja tuskin jätän ketään tuleenkaan makaamaan. :D

Ensimmäinen lonkero aukesi juuri Possessedin soidessa taustalla. Olisi tarkoitus lähteä luokkabileisiin vaikka ei kauheasti huvittaisi... No pakko se kuitenkin on lähteä kun kerran on tullut luvattua, vaikka ryyppääminen ei niinkään kiinnosta.

^^ meinaa olla melkonen liskojen yö. Kerroppa sitten miten meni.

No olihan se melkosta. Mutta toisaalta yllättävän helpolla selvis. Puolentunnin nukkumisen jälkeen heräsin yltäpäältä hiestä ja sänky oli muuttunu vesisängyks. Oli pakko mennä peilin eteen kattoon niin hikee valu norona päästä. Ikinä en noin paljoo oo hikoillu. Muuten meni aika rauhallisesti huomioon ottamatta hikoilua. Sit voiskin olla hetken selvinpäin. ;)

Back
Ylös Bottom