Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän oli aamulla heikko happi, onneksi ei pää tullu kipeeksi eikä lentäny pitkää sylkeä. Vielä jäi pullo Kossua ens viikkoon. Hyi saatana...

Ei menny ihan putkeen.. Pelattiin monopolia yheksän aikaan ja seuraava muistikuva on, kun heräsin puol neljä lattialta.

Tulipa tämän tredin innoittamana laskettua koko vuoden annokset. Tilastolla ei suurempaa funktiota, vähiten jollain juomismäärillä brassailu, mutta tilastonikkarina mukava funtsailla ja seurata :P

1401 annosta, eniten huhtikuussa (224) ja vähiten lokakuussa (15).

69 päivänä 1-4 annosta
26 päivänä 5-11 annosta
34 päivänä 12-19 annosta
21 päivänä 20- annosta

Toivottavasti kaikilla oli kova krapula uuden vuoden jälkeen! :)

Itselläni ei ollut minkäänlaista, vaikka kaverin kanssa tuhottiin yhdessä 2 pulloa punkkua, puoli pulloa skumppaa (se oli aika pahaa) ja muutamat vodkashotit. Klubilla tuli oltua veden voimalla ja tanssittua humala pois ruotsalaisen teknon tahdissa, joten kotiin päästyäni olin jo ihan selvä. Kerrankin olin siis kunnolla.

Näin o! Tänään saikulla, loppiainen vapaa ja pe lomaa joten aikaa ottaa nyt. :) Olen kyllä oikeasti kipeänä mutta eihän se estä vähän kallistamasta lasia. Kun ei voi treenatakaan niin otetaan senkin edestä kun ei kerran kehitystä/palautumista haittaa.

Älkääkä sit naurako sielä, mut oon niin vähän ollut alkoholin kanssa tekemisissä. Vain jotain 5 kertaa kunnon kännissä ja oon miettinyt sitä, että kun monesti kovassa kännissä oksentaa, niin johtuuko se juoman määrästä, laadusta vai humalan voimakkuudesta? Silloin kun olen ollut kovassa kännissä, olen oksentanut ja olen silloin juonut yleensä 12 packin lonkeroa. Mietin jos jois vaikka kossupullon, niin sehän on määrässä paljon vähemmän kuin vaikka 12 pulloa olutta, niin näinkö vältytään oksentelulta? En nää kovin suurta iloa olla kännissä, kun se oksentaminen ja pahoivointi on niin perseestä. Se on aina mennyt siihen, että juomat juotuani istun jossain naama vihreänä ja sit.:urjo: Sit kun on niitä, jotka on ihan diudiu ja pitävät hauskaa ilman pahoinvointia.

En nää kovin suurta iloa olla kännissä, kun se oksentaminen ja pahoivointi on niin perseestä.
Tuo ei normaalia ole, tai siis ainakaan yleistä. Joko kroppas ei pidä jostain alkoholissa, ainakaan vielä, tai juo kyllä helvetisti liikaa / liian nopeasti. Kyllä vahvan humalan saa ilman että överiksi menee.

Eli siis, juo järkevästi. En nyt tarkoita että kohtuullisesti, runsaasti voi myös juoda järkevästi. Toki jos alkoholi omalla kohdalla ei vain sovi (allergia tyyppinen reaktio), niin paskaaks siinä. :)

Tietenkin eri ihmisillä on eri efekti siinä oikeasti järkkyhumalan rajalla. Ehkä jotkin oksentaa (omassa kaveripiirissä ei moista ole)... mulla käy niin että nukahdan kuin seinään istuessakin, kuin katkaisijaa kääntäis. :D

Mulla kans joskus tulee alkuillasta paha olo. Menee ohi ku muutaman saa alas ja sit onki kivaa, oon kai hitaasti lämpenevää sorttia :) Oksennus tulee sillon ku juo kaikenlaista sekasin tai jos polttaa paljon tupakkaa/sikareita tai käyttää nuuskaa samalla, näin ainaki mun tapauksessa.. Selvinpäin en siis polta enkä käytä nuuskaa.

Pahimman olon oon saanu aikaseks ku ulkomaantuliaisia join. Persikkavotkaa, Fernet Citrusta, jotaki kanelin makuista viinaa (olisko ollu Becherovka nimeltään) ja eri absintheja ja sit ku väkevät loppu nii lonkeroa ja kaljaa koneeseen. Seuraava koko päivä meni oksennellessa ja sen jälkeen ei oo pystyny väkeviä juomaan ku vaan sillon ku on hyvät pohjat alla, poislukien salmari joka uppoaa aina. En varmaan enää ikinä pysty tuota Fernetiä enkä persikkavotkaa juomaan.

Mulla on kans yks kaveri joka aina oksentaa humalassa, ite yleensä lähinnä krapulassa, paitsi just alkuillasta joskus joutunu tai sit jos nuuskaa vetäny..

Nyt noista ulkomaantuliaisista tuli mieleen että tietääkö kukaan saako kannabisvotkaa tuoda laillisesti Suomeen? Ulkomaanreissulla keväällä kavereitten kans sellaista tavaraa maisteltiin, maistu aivan hirviän hyvälle ja meni kyllä päähänki eikä tullu edes paha olo. Alkoholia tais olla n. 40% eli mitään kannabis-Absinthia se ei ollu. Oli aivan loistava ku kauppaan mentiin nii myyjä tuli sitä suosittelemaan ja sano että "Drink this and I guarantee that you'll be able to fly" :D Semmosia siemeniä siis oli pohjalla eli ei ollu semmosta likööriä mikä on vaan jotenki maustettu.

Älkääkä sit naurako sielä, mut oon niin vähän ollut alkoholin kanssa tekemisissä. Vain jotain 5 kertaa kunnon kännissä ja oon miettinyt sitä, että kun monesti kovassa kännissä oksentaa, niin johtuuko se juoman määrästä, laadusta vai humalan voimakkuudesta? Silloin kun olen ollut kovassa kännissä, olen oksentanut ja olen silloin juonut yleensä 12 packin lonkeroa. Mietin jos jois vaikka kossupullon, niin sehän on määrässä paljon vähemmän kuin vaikka 12 pulloa olutta, niin näinkö vältytään oksentelulta? En nää kovin suurta iloa olla kännissä, kun se oksentaminen ja pahoivointi on niin perseestä. Se on aina mennyt siihen, että juomat juotuani istun jossain naama vihreänä ja sit.:urjo: Sit kun on niitä, jotka on ihan diudiu ja pitävät hauskaa ilman pahoinvointia.

Toi oksentaminen johtuu ihan alkoholin määrästä ei siitä juoman määrästä, jos oksennat 12 lonkerosta niin voin taata että laatta lentää kossupullostakin. Se laattailu johtuu tottumattomuudesta ja siitä että joillekkin alkoholi ei vaan sovi niin hyvin, jotkut tottumattomatkin nimittäin pystyy kiskomaan aika sikajurreja ilman laattaa. Harjotuksella sunkin laattausherkkyys kyllä vähenee :D. Tunnen myös ihmisiä ketkä laattaavat usein kännissä, mutta se on sellanen pari min huono olo sitten laatta ja homma jatkuu kuten ennenkin :D.

Toi oksentaminen johtuu ihan alkoholin määrästä ei siitä juoman määrästä, jos oksennat 12 lonkerosta niin voin taata että laatta lentää kossupullostakin. Se laattailu johtuu tottumattomuudesta ja siitä että joillekkin alkoholi ei vaan sovi niin hyvin, jotkut tottumattomatkin nimittäin pystyy kiskomaan aika sikajurreja ilman laattaa. Harjotuksella sunkin laattausherkkyys kyllä vähenee :D. Tunnen myös ihmisiä ketkä laattaavat usein kännissä, mutta se on sellanen pari min huono olo sitten laatta ja homma jatkuu kuten ennenkin :D.

Voin kertoa että harjoiteltua tuli about 5v sitten aivan helvetisti (about joka toinen pv) mutta kyllä se puklu sieltä joka ilta tuli sänkyyn mennessä. Maailma alkaa pyöriin kun saat silmät kiinni ja se on menoo. Nykyään harvoin kun juon, lopetan dokaamisen pari tuntia ennen nukkumaanmenoa ni saa nukuttua. Joillekkin tuo alkoholi ei vaan sovi ja olen sinuit sen kanssa.

Toinen krapulapäivä, lähti vähän lapasesta tällä kertaa. Absinttia & joku venäläinen yrttiviina = EI ENÄÄ IKINÄ. Olin sekaisin kuin seinäkello, filmi on täysin poikki siitä lähtien kun poistuin baarista. Laatta lens useamman tunnin, onnistuin pilaamaan villakangastakkini (laattasin siis syliini kotimatkalla) ja hävittämään hanskani. Kengätkin on ihan laatassa, saas nähdä lähteekö vielä pois noista.

Olo eilen oli sellainen että olisin juonut jotain TNT:tä. Sen lisäks avovaimo ilahtu ihan vitusti kun olin lisäks laatottanut himassakin ihan huolella.

Miten sekaisin voi ihminen mennä viinasta? Maanantaina olis lähtö inttiin, jospa sitä pitäis vaikka tipattoman vuoden. Olo on ihan vitun hirveä.

edit. Tais muuten olla toi apuluksen mainitsema Becherovka tms. kyseessä, siis toi venäläinen yrttiviina. Muistan nimittäin että beellä alkoi ja kanelilta maistu. Hyi saatana.

Nyt noista ulkomaantuliaisista tuli mieleen että tietääkö kukaan saako kannabisvotkaa tuoda laillisesti Suomeen?

Pari viikkoa sitten juuri toin veljelle tuliaisiksi kannabis-absinttia. Kaverit ainakin vakuutteli sen olevan laillista ja hyvinhän se pullo saatiinkin perille :P Kannabisvodka tuskin mikään poikkeus sekään.

/OT Tässä ollaan vähän kahen vaiheilla pitäskö kaataa tänään... mmmh

EDIT: Ja kun ainakin tossa kannabis-absintissa on THC:tä 0,002% (lähde: kaverit) niin onhan se aika mitätön määrä.

Back
Ylös Bottom