Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Höpsistä :) Totina tai vaikkapa tonicin kanssa ihan maukasta. Menee toki pelkiltäänkin.
On sulla omituinen maku :D Tarjoilin tuota vaikka kenelle ja kukaan ei tunnustanu tykkäävänsä. Tonicin kans maistoin kyllä (eikö sitä becherovkan ja tonicin sekotusta sanota betoniksi?) ja ei hääviä ollut, tonic ei kyllä passaa minkään kanssa.. Tosin mulla ei oo vielä kehittynyt mitään hienostunutta makua :D

On sulla omituinen maku :D Tarjoilin tuota vaikka kenelle ja kukaan ei tunnustanu tykkäävänsä. Tonicin kans maistoin kyllä (eikö sitä becherovkan ja tonicin sekotusta sanota betoniksi?) ja ei hääviä ollut, tonic ei kyllä passaa minkään kanssa.. Tosin mulla ei oo vielä kehittynyt mitään hienostunutta makua :D
Samalla tavalla noihin tottuu maistelemalla kuin vaikka erilaisiin ruokiin. Eikä tuon kanssa nyt mitään hienostunutta makua tarvita :)

Pahaa tai edes haastavaa tuo ei ole nähnytkään. Juoppas vaikka Unicumia tai Gammal Danskia, jotka ovat molemmat yrttikatkeroita tuolta Euroopan mailta. Varsinkin ensinmainitun kanssa alkaa olemaan oikeasti tekemistä, että saa menemään siivosti alas. Ja sitten on vielä kaikenmaailman skorpioni- ja käärmeviinat jne...

edit. nyt kun rupesin kelaamaan näitä kaikenmaailman viinoja, niin omakohtaisesti hirveintä myrkkyä on ollut jonkinlainen romanialainen luumupontikka. Paikalliset ymmärtääkseni joi sitä kuuman veden ja sokerin kanssa, mutta sitä makua oli ihan mahdotonta peittää yhtään millään. Ihan sama mitä siihen yritti sotkea, niin sama aivan kammottava maku puski läpi. Kännihän siitä oli pakko aikanaan kuitenkin vetää, kun luonto ei antanut periksi, mutta hauskuus siitä oli kaukana..

Tänään vois vähän maistella Tuborgin Lime Cut olutta, kaveriks ihan normi Karhua kans. Mitään kovaa känniä ei viitsi vetää kun muutkin on aika tissuttelu meiningillä.

Tänään vois vähän maistella Tuborgin Lime Cut olutta, kaveriks ihan normi Karhua kans. Mitään kovaa känniä ei viitsi vetää kun muutkin on aika tissuttelu meiningillä.

Mikäli noita Tuborgin lime meininkejä ei löydy erilaisia niin olen maistellut tota kyseistä "olutta" yhden putelin verran. En todellakaan suosittele kenellekkään oluen ystävälle. Saman maun saa esim korkkaamal sandelsin, antamalla sen makailla pyödällä vuorokauden/pari ja sitten maistelemaan. Pakkohan se on juoda, mut :urjo: .

Mä en tajua.

Aina kun teen omia sekoituksia kossusta, niin laatta lentää melko nopiasti juomisen jälkeen.
Kun taas baarissa kossubatteryt/-russianit+muut kossujuomat ei aiheuta samaa reaktiota.

En mielestäni laittanut sitä terävää noihin omiin sekoituksiin mitään suurta määrää, mutta toisaalta en tiedä, paljonko noihin baarisekoituksiin laitetaan. On tää kauheeta. :D

Terv. alc. max. 4,7 ‰

e. aina=harvoin, 2x 20v. mennessä. :D
e2. omat sekoitukset= ei mitään eksoottista
e3. oon kännissä :D

Korkkasin äsken oluen. En tiedä yhtään miten ilta etenee ja väskääkin kovin. Tosin se ei ole ikinä mitään estäny.

11 a-olut mossahti auki. Liuton herjalla kielen alla 30mg dianapolia ettei tuu baarissa väsy niin nopeesti :dance2: Pirtua lojuu tuolla pakastimessea mutta muut saa juoda ne.

Kuusi pinkkiä vai Kolme violettiä SEAGRAM? Täällä jotkuut mainosti Russki standardia, ni laivalla kävin ja oli vaikea valinta, oli neljää erilaista, Standard ja Gold ja Platinum ja Imperia, otin sit kalliimman eli ton Imperian. Pitää maistella tässä joku kerta että minkälaista myrkkyä se on:)

Muistakaa sitten rakkaat, että

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pari Hoegaardenia ribsien ja lankkuperunoitten kanssa, saunassa muutama Koff Extra Brew ja nyt nautitaan Huvilan E.S.B:tä. Ihmeesti alkoi viinahammasta kolottaa, pakko kai käydä vielä vaimon viini/siideri kätköllä. Ei se varmaan mitään huomaa.:evil:

Back
Ylös Bottom