Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ryhdistäytykää arvon pakkislaiset, threadi tippunut huolestuttavan alas. Ensimmäinen Ed + viina + jääpalasetti menossa, kohta kolisee.

Join vähäsen eilen. Olin kivassa hiprakassa ennen klubille menoa, mutta lähes parin tunnin jonotus vei humalan pois ikävästi :( Ilta oli kyllä jonotuksen arvoinen, niin hyvää dubsteppiä että sitä jaksoi tanssia 4 tuntia putkeen (ehkä 3 kertaa käytiin ottamassa shotit ja vettä tiskillä ja kerran käytiin vessassa). Olin enemmän humalassa musiikista kuin alkoholista, mikä oli ihan kivaa vaihtelua :)

Saanko udella, että missä päin Suomea tämmöinen mesta löytyy?

Ei löydy Suomesta. En usko että mitään vastaavaakaan, vaikka kuinka etsisi. Tää on Englannissa eräässä opiskelijakaupungissa.

Kaikkihan tietävät minun olevan Helvetin kova viinamäenmies. Nyt on sitte hammas otettu torstai aamuna pois, mites uskaltaa ottaa kuppia? Kävin siis hakemasa ton perussetin kaupasta eikä mitään 12päkkiä kaljaa vaan ihan iso kossu, kahvilikööri- ja toffeelikööri pullot, 12päkki kolalonkeroo ja 1,5litran skumppa pullo. moni ehkä kysyy että mitä vittua mutta mä vaan oon nii Vitun kova dokaamaan! Nojoo siis ihan tosissaan niin kävin nuo em kapistukset hakemassa ja ne olis tänään sitte hävitettävä niin miten tommonen verihyytymä kestää? Lähinnä ettei missään baarissa ala sitte seulana vuotamaan.

Tänään otetaan sitten kunnolla, eikä säästellä, eikun juhlapullot kehiin! Itse asiassa on otettu jo aamusta alkaen ja huomenna alkaa useamman kuukauden tipaton..

Aijai, hyvin mennyt 3vk tipaton katkes nyt. Tosin, ei tässä mikään tipaton ollut. Ihan muuten vain ilman kaljaa.

Niin niin, tän viikon cheattipäivä oli tässä :D

Sillä vaikuttais olevan apujuojia. Ellei se sitten muuten vaan puhu me-muodossa. Kuitenkin, kiitettävää tahtia näyttäisi kuluvan powderilla eliksiirit.

Mielessäni kävi jo mahdollinen skitsofrenia, tuntuu ettei tänään Oulusta kyllä bileporukkaa löydy vaikka kuin etsii. Forever alone....

Mua on vituttanut koko päivän, joten alan dokaamaan. Avasin just viinipullon :rolleyes: Aloittelujen jälkeen glitterilenkkarit jalkaan ja Pendulumia tanssimaan. Huonomminkin vois varmaan lauantai-illan viettää...

Mielessäni kävi jo mahdollinen skitsofrenia, tuntuu ettei tänään Oulusta kyllä bileporukkaa löydy vaikka kuin etsii. Forever alone....
Joo hei. Ihan sama homma täällä vetelässä. Kaikki on muka ollu töissä, menossa nukkumaan ja muuta paskaa. Lisäksi tiedän aivan tasan tarkkaan, että sillä sekunnilla, kun mä astun ulko-ovesta ulos, loppuu meininki, fiilis ja mä syväjäädyn ytimeen asti. Siksi mä pysyttelen visusti sisällä ja soittelen musaa ittelleni, perkele. :D

Tajusin tänään karmaisevan jutun. Meillä kun sattuu olemaan abi-risteily sunnuntaina (maailman tyhmin päivä tätä varten) ja BJJ harkat on maanantaina... eihän se ole pakko juoda, mutta :D

Back
Ylös Bottom