Deleted member 48743
Ryhdistäytykää arvon pakkislaiset, threadi tippunut huolestuttavan alas. Ensimmäinen Ed + viina + jääpalasetti menossa, kohta kolisee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eikö sun pitäny olla armeijassa? Vai sielläkö keittoat? :DRyhdistäytykää arvon pakkislaiset, threadi tippunut huolestuttavan alas. Ensimmäinen Ed + viina + jääpalasetti menossa, kohta kolisee.
Saanko udella, että missä päin Suomea tämmöinen mesta löytyy?niin hyvää dubsteppiä että sitä jaksoi tanssia 4 tuntia putkeen
Saanko udella, että missä päin Suomea tämmöinen mesta löytyy?
Eikö sun pitäny olla armeijassa? Vai sielläkö keittoat? :D
Rapiortti oulusta. puolikas koosu, toffee pullo ja kahvilikööri mennyt ja 4kolaa. vielä matkaa. raportoin kun loppuu. olenhan mies. meil on bileteeet!!!
Sillä vaikuttais olevan apujuojia. Ellei se sitten muuten vaan puhu me-muodossa. Kuitenkin, kiitettävää tahtia näyttäisi kuluvan powderilla eliksiirit.Tarvitko kenties apua nuissa määrissä?
Sillä vaikuttais olevan apujuojia. Ellei se sitten muuten vaan puhu me-muodossa. Kuitenkin, kiitettävää tahtia näyttäisi kuluvan powderilla eliksiirit.
Joo hei. Ihan sama homma täällä vetelässä. Kaikki on muka ollu töissä, menossa nukkumaan ja muuta paskaa. Lisäksi tiedän aivan tasan tarkkaan, että sillä sekunnilla, kun mä astun ulko-ovesta ulos, loppuu meininki, fiilis ja mä syväjäädyn ytimeen asti. Siksi mä pysyttelen visusti sisällä ja soittelen musaa ittelleni, perkele. :DMielessäni kävi jo mahdollinen skitsofrenia, tuntuu ettei tänään Oulusta kyllä bileporukkaa löydy vaikka kuin etsii. Forever alone....
Tajusin tänään karmaisevan jutun. Meillä kun sattuu olemaan abi-risteily sunnuntaina (maailman tyhmin päivä tätä varten) ja BJJ harkat on maanantaina... eihän se ole pakko juoda, mutta :D