Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eli jos mun käyttö ei tuota mulla ongelmia en oo alkoholisti vaikka tänäänki on menny jo melkeen toi 24 annosta :) Tai riippuu miten noi annokset lasketaan, onko se aina esim. 1 kalja = 1 annos ja 1 shotti= 1 annos vai?

Joo, tolleen lasketaan.

norppa sähä dokaat niiku mä parisen vuotta sitte.

Ja ajattelin vähän rajottaa, tuntuu taas lipsuvan toi alkoholinkäyttö hanskasta, en osaa juoda hillitysti ja sivistyneesti, vaikeeta juoda vain yhtenä iltana, nyt on kesän pari viimistä viikkoa ollu tosi kosteita, ja mun naamaki on ihan turvoksissa. Täytyy kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja olla kiltisti selvinpäin.

Noh. Kun on kerran osannut hirmukovan juopottelun lopettaa, ni tekee sen uuelleenki.... Suosittelen kyllä muillekin, elkää ottako henkilökohtaisesti. AA-kerhoa oon vähän ajatellut ottaa tueksi, mutta en mä nyt oikein silti kehtaa. Kyl mullakin päihdeongelma on, sen mä kyllä myönnän jo, ja sen tunnustaminen on saanu mut kyllä ihan eri ihmiseksi jo. En mä taas kun muutaman viikon ole dokannu aika taajaan, nyt on oikea hetki pitää taukoa.

Elämänlaatu paranee helvetisti kun voi itselleen myöntää että on päihdeongelma, sillon sen voi antaa pikkuhiljaa anteeksi. Nyt alotan kyllä jonkunlaisen tauon.;) päivä kerrallaan. Kunhan ei kahta päivää juo, eikä suurkuluta. Tosin helpompi olla nollatoleransseilla liikkeellä.

Mutku tässä on se että mä en haluu olla hetkeekään ilman jonkinmoista päihtymystä. Mulla on ihan varmasti ongelma jonkun mielestä, mutta mun mielestä ainoo ongelma on se et mulla on töitä eikä siltikään oo varaa vetää kaikkee niin paljon ku haluisin. Mutta ehkä hylje on joskus vielä ilonen muutenkin ku nimeltään :D

Edit. mut hyvä et Indica on jokseenki raiteillaan :)

No toi on kuule todella tuttu tunne, eikä siihin auta kun se että itse haluaa muutosta elämään. Kaikki voidaa saarnata et viina paha,huumeet pahapaha, pamit hirmupaha, subut superpaha, ränniin rappiomeininki. Mut ainoa joka sun päihteidenkäyttöä lopettaa on sä itte.

Mä tiiän, kokemuksesta. Kyl se päihdehelvetti on perseestä, ei siinä o mitää romantiikkaa, se normaalielämä selvinpäi on helvetin erilaista ku mitä kuvittelee sillon ku päihteitä menee jokapäivä tai vaikka se 5 päivää viikosta. Se selvinpäinolo on aluks tosi vaikeaa, pelottaa mennä ihmisten ilmoille jos ei systeemissä jotain päihdyttävää kulje, ja tulee helposti paniikkihäiriöinen olo, kun ei luota itseesä. Se menee OHI kun tarpeeksi tahtoo!

En mä moralisoi ketään, enkä mitään päihdettä. Mut kyl mä sanon et se raittiimpi vaihtoehto on parempi, vaikka sillo ku on 99% ajasta päihtyneenä, sitä ei usko.Ja se lipsuu helposti tohon jatkuvaan pämppäykseen, mäkin alotin dokailut ihan liian nuorena, mutta se vaan iän karttuessa huomaamatta liukui siihin että mun ajasta valtaosa ei tosiaakaa menny selvinpäin. Se on tosi salakavalaa. Eikä sitä päihtymyksen tunnetta ja päihdehakuisuutta pois saa, mutta kun lopettaa niin elämä paranee. Trust me!

Selvinpäin oleminen on se pääruoka, päihtymystila se chilipaprika. sopivina annoksina maustaa elämää, mutta ei se kovin hääviä ole pelkästään käytettynä ilman sitä ruokaa ollenkaa

Kyl mulle vieläki selvinpäin tulee ihmisten joukossa hyperaktiivinen häilääjä-olo ja lievän stressaava paniikki ja helposti paniikissa hiki, ja päissään on paljon helpompi mennä ihmisten ilmoille. Mutta tossa on se hauskaa, että tää on lieventyny KOKO ajan, senjälkee ku mun juominen on vähentynyt 90%. Mut enmä kyllä osaa juoda olematta aika hyvissä. Se on jääny.

Siis mä oon kännissä ekaa kertaa pitkään aikaan ja kukaan muu ei :O Ja yhtään kirjotusvirhettä en tee, tarkastan lauseet suorastaan neuroottisesti että kukaan hyypiöistä ei pääse valittaan ku "EN oooaaaa kirjottaaa ogk", et repikää siitä kyylät vittu!

Ei millään pahalla hylje mutta musta tuntuu että sä oot joku trolli. Tai jos sä oikeesti juot noin paljon kun väität niin kannattaisi hakeutua AA:han ja nopeasti.

Mä oon iso paha trolli joka syö ja JUO sut! Ja minkä ihmeen takia pitäs hakeutua johonkin AA:han, antaa kaikkien tehä niinkun haluu. Tää on sama ku mä sanoisin jossain kuvaketjussa "Hei kantsisko lopettaa salilla käynti ku oot noin iso??" vitut mä juon niin kauan ku maksa pysyy kasassa, teki käytte salilla enkä mä tuputa omaa mielipidettäni treenaamisen kannattavuudesta.

Back
Ylös Bottom