Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mua ihan hävettää ku oon päästäny tahdin hiipuun parina viime päivänä :( Mut tänään oon ottanu vahinkoa takas aamusta asti, mites muut? :P
Oot kyllä säälittävä mies.

Voi jumalauta, eilinen päivä 9 asti illalla krapulassa sängyssä. Nyt sain kuulla eräältä muijalta, että lauleskelin virsiä, selitin mato-juttuja sekä ilmoitin olevani homoseksuaali. Onneks kumpikaan ei muista tosta enempää, varsinkin toi mato-juttu vaikuttaa vähän kammottavalta. Homoudentunnustaminen nyt kuuluu joka känniin.

Voi vittu mä oon niin kipee eilisestä rellestämisestä. Ei jaksa istua, seistä eikä maata :( Meni muisti täysin totaalisesti ja oli sellainen yllätys aamullakin mistä heräsi :D

Eilen oli rapujuhlat. Ei muuta.

Taas meni pe ja lauantai kovas kännis.. Eile tuli vedettyä puol 8 asti aamuu ni rapula on kyl ny mitä mahtavin, laatta lentäny viimese tunnin aikana aikaslailla jne.. Kuolema..

Vittu mikä vitutus juomaa alla jo vaikka kuinka paljon ja se paska ei nouse päähän, pitäs vaan hyväksyä et näitä asioita ei voi paeta mut saatana vois ees helpottaa pikkasen.

Eikö kukaan muu muka turruta itteensä nyt? :(

Varmasti, mutta ei kehtaa tunnustaa ettei leimata alkoholin suurkuluttajaksi.

Itsellä kevyt korjaussarja menossa, varovasti ettei muutu virityssarjaksi..:whip:

Mutta eihän se tee alkoholistia vaikka jokapäivä juo :O Sillon vasta on suurkuluttaja kun ei voi olla minuuttiakaan selvänä eikä voi käydä töissä niinkun mä voin.

Pari siideriä ja pari Jameson paukkua, siinä ne.

Suurkulutuksen rajat alle 65-vuotiailla miehillä: yli 8 annosta kerralla tai enemmän kuin 24 annosta viikossa.

Itse menin taas tähän kastiin perjantaina.

Back
Ylös Bottom