Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei, niin saadaan äänestys päättymään :D

Päässä kolisee mutta voi että mun viinapää on kehittyny harjottelun tuloksena, ennen oisin kirjottanu tarkastuksenki jälkeen "hiipdkoh plääh", mutta nyt en sorru sellaseen amatöörin virheeseen :D

Itsellä tulee kohta kuukausi tipatonta täyteen, nyt jännittää jo että millainen darra pamahtaa päälle kunhan taas vetää seuraavan kerran perseet.

No ainakin mulla tipattoman kuukauden jälkeen krapula oli todella pieni ja maltillinen verrattuna "normeihin" vaikka olikin vetänyt ihan reippaat tukkajumit. Eli ihan luottavaisin ja reippain mielin voit korkata

No ainakin mulla tipattoman kuukauden jälkeen krapula oli todella pieni ja maltillinen verrattuna "normeihin" vaikka olikin vetänyt ihan reippaat tukkajumit. Eli ihan luottavaisin ja reippain mielin voit korkata

No mulla se on mennyt joka kerta niin että se darra on jotain ihan järkyttävää, ei pysty sängystä liikkumaan ja kestää ainakin kaks päivää. Kuulostaa vähän kolmekymppisten darralta?:D

Saunailta kera uusien opiskelijoiden oli eilen... semmonen kämmenen kokoinen pullo jallua tuli huitaistua ja pari ööliä. Maate menin jo puolenyön aikoihin, kun luennolle piti kaheksaksi.

Ei krappea! Vain vähän väsy ja paha maku suussa. :)

Back
Ylös Bottom