Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Njaah, pienet viikkokännit...muita samoilla poluilla? Kai ny joku edes..?

Onks ketään lährössä Kotkan meripäiville?

Mieli kyllä tekis, kun vapaalla kerran ollaan. Toisaalta paska sää ja viikonloppuna pitää juoda kaks päivää. Pitää nyt katsoa miten ilta kehittyy.

Njaah, pienet viikkokännit...muita samoilla poluilla? Kai ny joku edes..?

Onks ketään lährössä Kotkan meripäiville?

voi tokkiisa.. perjantaista lähtien jokapäivä:kippis1:
ja ens viikolla enemmä ku lähen etelän lämpöön..:hyvä:
sitte taas karu arki:eek:
pitäs vissii treenaamaanki ruveta..tai jotain:david:

Mieli kyllä tekis, kun vapaalla kerran ollaan. Toisaalta paska sää ja viikonloppuna pitää juoda kaks päivää. Pitää nyt katsoa miten ilta kehittyy.
Siis viikonloppuna SAA juoda kaks päivää, tätä kai tarkoitit?

Ite vloppuna Hämptoniin verestää muistoja kaverein kans...tiedossa koomaa muistuttava känni ja onnettomia yhdyntäsuorituksia :dance2:

voi tokkiisa.. perjantaista lähtien jokapäivä:kippis1:
ja ens viikolla enemmä ku lähen etelän lämpöön..:hyvä:
sitte taas karu arki:eek:
pitäs vissii treenaamaanki ruveta..tai jotain:david:
Tsaijajajajai...kyl kelpais etelän loma. Siel sit isolla kauhalla elämän eliksiiriä :D Mullakin koittaa ens viikon ja meripäivien jälkeen duuni kuukauden loman jälkeen...voi olla aika haikia huominen...hyvää reissua kuitenkin sulle, minne muuten lähdet?

Tsaijajajajai...kyl kelpais etelän loma. Siel sit isolla kauhalla elämän eliksiiriä :D Mullakin koittaa ens viikon ja meripäivien jälkeen duuni kuukauden loman jälkeen...voi olla aika haikia huominen...hyvää reissua kuitenkin sulle, minne muuten lähdet?

kreetalle mennää.. rethyminon tai joku sellanen:kippis1:
aah niitä ruokia.. vittu mä vedän pihviä joka päivä parit:kuola:

kreetalle mennää.. rethyminon tai joku sellanen:kippis1:
aah niitä ruokia.. vittu mä vedän pihviä joka päivä parit:kuola:
Rethymnon...oon käyny siel pari kertaa. Hieno mesta...ja ne ruoat on tosiaan herkkua :kuola:

Ja nuoret kreikkalais-mimmit on aika kivan olosia :thumbs:

jaa jaa:hyvä:

onks antaa mitää hyviä vinkkejä:kippis1:
Ei mul oo...en mä oo ees saanu koskaa :D Älä ainakaan vakiinnu niiden kanssa, vanhoina niistä tulee viiksekkäitä...ouzoa tietty joka päivä, se auttaa hyvään alkuun!

ruoan suhteen veitsi ja haarukka toimii hyvin ;)

Siis viikonloppuna SAA juoda kaks päivää, tätä kai tarkoitit?

Ite vloppuna Hämptoniin verestää muistoja kaverein kans...tiedossa koomaa muistuttava känni ja onnettomia yhdyntäsuorituksia :dance2:
No niin, nimenomaan saa juoda. :kippis1: Vkpl Puustockiin juomaan, naimaan ja laulamaan. Tai vähintäänkin kahta edellämainituista toiminnoista :dance:

No niin nimenomaan saa juoda. Vkpl Puustockiin juomaan, naimaan ja laulamaan. Tai vähintäänkin kahta edellämainituista toiminnoista :dance:
Siis naimaan ja....? etkai selvinpäin ole?

Ei mul oo...en mä oo ees saanu koskaa :D Älä ainakaan vakiinnu niiden kanssa, vanhoina niistä tulee viiksekkäitä...ouzoa tietty joka päivä, se auttaa hyvään alkuun!

ruoan suhteen veitsi ja haarukka toimii hyvin ;)

:hyvä: noh.. tolla pärjätään jo pitkälle:kuola:

En helvetissä! Se laulaminen on ainut mikä saattaa jollain tapaa jäädä pois ;) Todennäkösestihän homma menee siten että oon kännissä perjantai klo 12 - sunnutai ilta yhtämittaisesti. Maanantaina sit mietitään mitä tuli duunailtua. :hyper:

En helvetissä! Se laulaminen on ainut mikä saattaa jollain tapaa jäädä pois ;) Todennäkösestihän homma menee siten että oon kännissä perjantai klo 12 - sunnutai ilta yhtämittaisesti. Maanantaina sit mietitään mitä tuli duunailtua. :hyper:
Paree olla maanatainakaan miettimättä ettei rupea moraali hyppimään silmille, haureus on hyvyyttä ;)

no prkl.. sunnuntai aamua odotellessa.. koneessa o hyvä vetää aamukännit. lento lähtee klo 08.05..:kippis1:
Vittu, et joillain kelpaa...käy katteeks...jätkä on iha juhannuspäissää :dance2:

Krapula koneessa ei oo sit siistiä...
t.laattasin terminaalissa ;)

ja lentokentällekki on niiiiiin pitkä matka.. 3km..:dance:
joutuu varmaa jo lauantaina vähä lievittää lentoa:kippis1:

Huomenna ralli päälle heti duunin jälkeen. Suunta kohti Vaasaa, rockperryä. Karsee määrä bissee ja In Flamesia odottaa! Rockperrystä lauantaina suunta kohti Poria, jazzeja. Jazzeilla sama ralli jatkuu. Toivottavasti mussa on miestä sunnuntaina lopettaa tinaaminen, sillä maanantaina pitäis olla klo 6 töissä taas ja normaalissa päivärutiinissa. Keskari.

Back
Ylös Bottom