Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Njaah, pienet viikkokännit...muita samoilla poluilla? Kai ny joku edes..?
Onks ketään lährössä Kotkan meripäiville?

Siis viikonloppuna SAA juoda kaks päivää, tätä kai tarkoitit?Mieli kyllä tekis, kun vapaalla kerran ollaan. Toisaalta paska sää ja viikonloppuna pitää juoda kaks päivää. Pitää nyt katsoa miten ilta kehittyy.
Tsaijajajajai...kyl kelpais etelän loma. Siel sit isolla kauhalla elämän eliksiiriä :D Mullakin koittaa ens viikon ja meripäivien jälkeen duuni kuukauden loman jälkeen...voi olla aika haikia huominen...hyvää reissua kuitenkin sulle, minne muuten lähdet?voi tokkiisa.. perjantaista lähtien jokapäivä:kippis1:
ja ens viikolla enemmä ku lähen etelän lämpöön..:hyvä:
sitte taas karu arki
pitäs vissii treenaamaanki ruveta..tai jotain![]()
Tsaijajajajai...kyl kelpais etelän loma. Siel sit isolla kauhalla elämän eliksiiriä :D Mullakin koittaa ens viikon ja meripäivien jälkeen duuni kuukauden loman jälkeen...voi olla aika haikia huominen...hyvää reissua kuitenkin sulle, minne muuten lähdet?

Rethymnon...oon käyny siel pari kertaa. Hieno mesta...ja ne ruoat on tosiaan herkkuakreetalle mennää.. rethyminon tai joku sellanen:kippis1:
aah niitä ruokia.. vittu mä vedän pihviä joka päivä parit![]()

Rethymnon...oon käyny siel pari kertaa. Hieno mesta...ja ne ruoat on tosiaan herkkua
Ja nuoret kreikkalais-mimmit on aika kivan olosia :thumbs:
Ei mul oo...en mä oo ees saanu koskaa :D Älä ainakaan vakiinnu niiden kanssa, vanhoina niistä tulee viiksekkäitä...ouzoa tietty joka päivä, se auttaa hyvään alkuun!jaa jaa:hyvä:
onks antaa mitää hyviä vinkkejä:kippis1:
No niin, nimenomaan saa juoda. :kippis1: Vkpl Puustockiin juomaan, naimaan ja laulamaan. Tai vähintäänkin kahta edellämainituista toiminnoista :dance:Siis viikonloppuna SAA juoda kaks päivää, tätä kai tarkoitit?
Ite vloppuna Hämptoniin verestää muistoja kaverein kans...tiedossa koomaa muistuttava känni ja onnettomia yhdyntäsuorituksia :dance2:
Siis naimaan ja....? etkai selvinpäin ole?No niin nimenomaan saa juoda. Vkpl Puustockiin juomaan, naimaan ja laulamaan. Tai vähintäänkin kahta edellämainituista toiminnoista :dance:
Ei mul oo...en mä oo ees saanu koskaa :D Älä ainakaan vakiinnu niiden kanssa, vanhoina niistä tulee viiksekkäitä...ouzoa tietty joka päivä, se auttaa hyvään alkuun!
ruoan suhteen veitsi ja haarukka toimii hyvin ;)

Kylla! Soosit rinnuksille vaan ja I Love Teneriffa-paita päälle:hyvä: noh.. tolla pärjätään jo pitkälle![]()

Paree olla maanatainakaan miettimättä ettei rupea moraali hyppimään silmille, haureus on hyvyyttä ;)En helvetissä! Se laulaminen on ainut mikä saattaa jollain tapaa jäädä pois ;) Todennäkösestihän homma menee siten että oon kännissä perjantai klo 12 - sunnutai ilta yhtämittaisesti. Maanantaina sit mietitään mitä tuli duunailtua.![]()
Kylla! Soosit rinnuksille vaan ja I Love Teneriffa-paita päälle![]()
Vittu, et joillain kelpaa...käy katteeks...jätkä on iha juhannuspäissää :dance2:no prkl.. sunnuntai aamua odotellessa.. koneessa o hyvä vetää aamukännit. lento lähtee klo 08.05..:kippis1: