Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Itse juon lähes pelkästään lagereita ja viskiä, satunnaisesti crowmoore dry:ta ja kumppaneita. Sekä toki punkkua.
Laittilimut ja tuoremehut uppoavat mainiosti, sokerimehu sen sijaan ei ole niin hyvää ja sokerisiiderit aihettavat suorastaan puistatuksia. Kerran jouduin pidättelemään laattaa hörsästyäni puoli pulloa huonelämmintä golden cappia, ja tämä siis täysin selvin päin.

Jokin tuossa alkoholin ja makeuden yhdistelmässä pistää vastaan, lienee yhtä hankalaa kuin sokerisiiderin kippaajalle viskin juonti.
Fiksu vastaus.

Ite tykkään kyllä tosiaan maistella vähän ties mitä, mutten välttämättä kyllä tykkää. Esim. punkkuun opettelussa kesti varmaan joku 4-ryypiskelykeraa. Kaikki menee vaikka väkisin kyllä alas.

spededrinki.gif

Kylläpä se kalja onkin hyvää näin parin viikon tauon jälkeen kun kerran lomalla on.. :)

EDIT:

1. Syy miksi olet juonut: Lomalla ja rankan reeniviikon jälkeen tarttee kaljaa palautumiseen
2. Mitä olet juonut: Olutta
3. Miksi olet juonut: Loma
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys: Liian kännissä tuohon vastaamaan
5. Ja kuka tappoi Kennedyn: Oswald vai mikä se nyt oli

Kylläpä se kalja onkin hyvää näin parin viikon tauon jälkeen kun kerran lomalla on.. :)

EDIT:

1. Syy miksi olet juonut: Lomalla ja rankan reeniviikon jälkeen tarttee kaljaa palautumiseen
2. Mitä olet juonut: Olutta
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys: Liian kännissä tuohon vastaamaan
5. Ja kuka tappoi Kennedyn: Oswald vai mikä se nyt oli

1. Syy miksi olet juonut: Loma, ei treeniä
2. Mitä olet juonut: Lonkku, Kossu
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys: Leutoon iltaan vetää mäski
5. Ja kuka tappoi Kennedyn: Karpo

Join yhden oluen baarissa kavereiden kanssa ja tulin sitten kotiin.

1. Syy miksi olet juonut: vituttaa tää kesä, kun sali kiinni
2. Mitä olet juonut: Olutta, kossuu, lonkkuu jne.
3. Miksi olet juonut: kesä
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys: en tiedä
5. Ja kuka tappoi Kennedyn: Seppo Hovi

taas juodaan, viime viikolla vissiin 4:nä päivänä. Eilen (to) juotiin ja tänään (pe) juotiin

Munmielestä toi on ihmeellistä "äijäilyä" jos ei siideriä pysty juomaan. Kai te mehuakin tai limsaa pystytte juomaan?
ei tuo mitään äijjäilyä ole. mikä siinä on vaan niin vaikea uskoa että joku ei pysty jotain juomaa nauttimaan? olen itsekkin joskus ihmetellyt että miksi kelläkkään ei jorma maistu, mutta olen silti ymmärtänyt heitä loppujen lopuksi.

ei tuo mitään äijjäilyä ole. mikä siinä on vaan niin vaikea uskoa että joku ei pysty jotain juomaa nauttimaan? olen itsekkin joskus ihmetellyt että miksi kelläkkään ei jorma maistu, mutta olen silti ymmärtänyt heitä loppujen lopuksi.

Sinun jorma? Mulle maistuis:lol2:

Tänään olis litran leka Jägermeisteriä JA
Goldstrikea:

DSCF0014.jpg

goldstrike.jpg
Gold Strike (or Goldstrike) can refer to a cinnamon schnapps made by Bols. It is quite strong, at 50% alcohol (or 100 proof). It is a clear liquid, that tastes like cinnamon candy.

Gold Strike is also notable for containing flakes of 24 carat gold. The gold flakes present little health risk. A common rumor about Gold Strike is that the gold flakes cut the throat or stomach upon ingestion, allowing the alcohol to directly enter the bloodstream for quicker intoxication. In reality, gold is known for its softness and malleability, and given that the flakes do not have sharp edges, no such lacerations occur.[1]

HYVÄÄ!!! :kuola::kuola:
Ja hyvin kilahtaa päähänkin :lol2:

Eilen ponua. Tänään hyväksi havaittu karhu + illemmalla leijona pastilli shot yhdistelmä.

Ja onhan Jägeriä onneksi pikkutilkka jäljellä!

Ei jumalauta. Ensimmäinen kankkunen kahteen vuoteen, onneks helpottaa jo. Tienny jo kauan et viina on pahasta, silti pitää juoda vitun apina.

Tänään olutta hieman enemmänkin. Johan tässä onkin 2 viikkoa pidetty taukoa alkoholin ihmeellisestä maailmasta ja sen keinotekoisesta, kemiallisesta mielihyvähormonien virrasta.

cocaine.gif

Sinun jorma? Mulle maistuis:lol2:

Tänään olis litran leka Jägermeisteriä JA
Goldstrikea:

DSCF0014.jpg

goldstrike.jpg

HYVÄÄ!!! :kuola::kuola:
Ja hyvin kilahtaa päähänkin :lol2:

Täytyy kyllä nyt kompata tässä asiassa. Tuo on erittäin loistavaa ainetta! On siis vain hiukan maistettu makua..EI vedetty humalaa;)

Tänään olutta hieman enemmänkin. Johan tässä onkin 2 viikkoa pidetty taukoa alkoholin ihmeellisestä maailmasta ja sen keinotekoisesta, kemiallisesta mielihyvähormonien virrasta.

Öy nöy! Mulla on vierähtänyt VUOSI alkoholista...Ja mukaanlukien saunasiiderit ymym. jääkaapista löytyy siis vuoden vanhat siiderit ja pakastimesta saman ikäiset viinakset. Tarvii varmaan heittää menemään, sillä tänään tuli tankattusa sangriavarastot täyteen-> festeille!!:dance2:

Öy nöy! Mulla on vierähtänyt VUOSI alkoholista...Ja mukaanlukien saunasiiderit ymym. jääkaapista löytyy siis vuoden vanhat siiderit ja pakastimesta saman ikäiset viinakset. Tarvii varmaan heittää menemään, sillä tänään tuli tankattusa sangriavarastot täyteen-> festeille!!:dance2:

Onnitteluni. Itsekin meinasin tuossa syksyllä pitää taas vähän pidempää taukoa tästä mielipiteet rajusti jakavasta päihteestä. Viime talvena kun 2 kk oli kokonaan juomatta niin oli kyllä jännä huomata miten paljon nopeammin järki leikkasi ja keskittymiskyky parani. Tai sitten se oli vaan toiveajattelua.:D

Mutta tänään silti::kippis1:

Onnitteluni. Itsekin meinasin tuossa syksyllä pitää taas vähän pidempää taukoa tästä mielipiteet rajusti jakavasta päihteestä. Viime talvena kun 2 kk oli kokonaan juomatta niin oli kyllä jännä huomata miten paljon nopeammin järki leikkasi ja keskittymiskyky parani. Tai sitten se oli vaan toiveajattelua.:D

Mutta tänään silti::kippis1:

Jej!! Onneksi olkoon myös sinne:) Tässä tytyjen kanssa ollaan nautittu tosiaan sangriaa ja saunottu. Unohtamatta tietenkään hyvää ruokaa auringon laskiessa..

Hauskaa iltaa kaikille!!

Back
Ylös Bottom