Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna lähtee!

Huomenna vasta mutta sitten otetaankin ihan reippaasti;)

Kävin tuossa kaverin kanssa treenaamassa. Sain pari suoraa suoraan naamaan. Treenien jälkeen pilvipeitto alkoi hajota yhtä pahasti kuin minä, joten jäin dokaamaan, kun on nyt kesäloma (vaikka Schillinger tälläiset kieltäisikin).
Join innoissani siinä lähelle kymmenen tuoppia ja menin paikalliseen ottamaan vielä pari. Siinä parin välissä kävin kusella. Sain kopin pöntöllä ja menin nojaamaan sinne. Kusin innoissani mutta vähän ihmettelin, kun ei kuulu lorinaa. Heilautin siinä meisseliä ja alkoi kuulua lolinaa. Ajattelin siinä, että olin vahingossa astunut hepin päälle ja kännissä en huomannut sitä.
Mennessäni pesemään käsiä huomasin, että toinen lahje oli ihan märkä polvesta alaspäin.
Heti vessan oven takana alkoi tiski, jossa oli joku Iltiksen urheiluliite. Otin sen ja olin lukenevina. Koitin näyttää kyllästyneeltä ja riiputin liitettä siinä edessäni ja hiiviskelin paikalleni. Siitä lähdin kotia ja koko matkan riiputin treenikassiani siinä jalkojen edessä.

Tänään iso tumu päälle vanhassa kunnon Hämptonissa. Joko Pikku-Eetu on pakannu laukut? :kippis1:

Haa tuli laitettua ruiskulla appelsiinien sisään kossua, viel pitäis laittaa vesimelooniin kossua niin olis viikonlopu eväät valmiit. Tuli myös tehtya salmaria kossusta ja turkinpippureista. Ei jaksais odottaa et pääsee maistelemaan :kippis1:

Haa tuli laitettua ruiskulla appelsiinien sisään kossua, viel pitäis laittaa vesimelooniin kossua niin olis viikonlopu eväät valmiit. Tuli myös tehtya salmaria kossusta ja turkinpippureista. Ei jaksais odottaa et pääsee maistelemaan :kippis1:

MIks vitus sä niitä hedelmiin ruiskutat?

Pari kaljaa tässä juotu ja ajateltiin tästä lähteä tyrnävälle katsomaa tracktor pullingia...

Sanokaahan nyt onko tässä mitään järkeä? :D Tietääkö joku mitä tyrnävällä voisi tehdä?

Leijona korkattu ja lähtee taaskin varmasti mopo käsistä, sillä junaa varten toi leijona ja perillä odottaa viskiä ja kontti kaljaa :)

Saa nähä, herätäänkö huomen aamulla enää.. Tosin tätä pelataan melkeen joka perjantai

Back
Ylös Bottom