Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä sinä nyt jatkuvasti kyselet, että käytkö salilla? Eikö tänne saa kirjoitella jos ei käy?

Niinpä. Ihan kun se salilla käynti olis kaiken a ja o. :D Kysytään tyyliin, että "juotko kaikki päivät vai käytkö edes salilla". :D

Mistäs sitä tietää vaikka tää kyseinen heppu olis juoksia ja sillä ois tuhat kertaa parempi peruskunto kun bodaajilla. :whip: :)

Noni, rauhotutaas nytten...:piis:

Ja jottei tulisi liikaa offtopiccia, niin kyllä. Olen nyt juonut. Baariin mars ->

Koitetaan päästä kympillä tää ilta.

Ja jottei tulisi liikaa offtopiccia, niin kyllä. Olen nyt juonut. Baariin mars ->

Koitetaan päästä kympillä tää ilta.
Ja takasin. Tais muuten mennä joku 12.5E koko illan aikaa :(

Tänään taitaa mennä aika halvalla..

Viikonloppuna ei sitten kaljotella ku pitää olla yö löysissä, kerrankin selvinpäin :thumbs:

Joko saa kirjottaa? En oo vielä juonu mut just sain laatikollisen Hartwall GIN -lonkeroa. :hyper:

Mihinkäs mä tän rastin ----> X , pistäisin..

[] Juon kalijaa tänään
[] En juo kalijaa tänään

Eikö tänne saa kirjuutella kuin hönössä vai?
Noh, pari pulloa punkkua mennyt sivistyneesti illan aikana, joten
pääsylippu on siis lunastettu..

Aikas nakit... pitkästä aikaa. Drinkki ilta kotibaarissa kavereitten kanssa.... parhautta.

Kävin pelaa baarissa ekaa kertaa live pokeria. Tottakai, tuurilla tai ei, mutta voitto napsahti, tuli juotua kaljaa siellä, nyt kämpillä lisää, kohtaa loppuu kaljat sitten otetaan käyttöön salainen ase a.k.a sorbus, jos ei sillä sitten lähe ni leijjonalla viimestään. Vois vetää elämänsä ensimmäiset kunnon kalsarikännit. Jännä nähä.

Back
Ylös Bottom