Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Minäkin olen selvinpäin:arvi:

4PVÄ viikon sisään kännissä, noh se on tää opiskelijaelämä kai?½ mut nyt eteepäi morjens!

np. cheek - tuhlaajapoika (pvän biisi!)

heipäti hei ystäväni!! Mulle lisää ja pari pois ja sit all in

Kalsarikännit.. oli todella hyvä vaihtoehto.. oli kaikki kaverit oikeen ventissä koolla niin oli kyl parempi ku mikään baarireissu :)

EDIT: njoo ja huomenna sovittiin et vedetään samat

kalsarikännit rokkaa kyllä. varsinkin muutaman hyvän kaverin kanssa. ens viikon lauantaina muuton yhteydessä ottaa olutta vähän enemmänkin.

Oliko kukaan pakkislainen eilen (ja tänään ;) ) Turun clubilla?

Yllättävän moneen kaveriin törmäsin.

Yöbussissa nauratti, kun yks sälli oli naama pizzalaatikossa. Kaveri söi myös sipulit, jotka olivat pizzalaatikon pohjalla (ettei mene mitään hukkaan). Sitten ko. jamppa yritti iskeä edessäni istuvaa nuorta tytsyä posket mozzarellajuustossa...Mimmi ei jostain syystä lämmennyt?

Itseäni hävettää näin pää hieman selvenpänä, kun kaveri, jonka kanssa lähdin clubille, tanssi ihan homona ympäri ämpäri tanssilattiaa tehden mitä antiheterollisimpia liikkeitä. Itsekin jorasin muutaman biisin tahtiin ja nyt hävettää (vaikkei kukaan varmaan kiinnittänyt huomiota keijoon ja tosikeijoon :david: )...

Ei ollut paras mahdollinen ilta, kun ei fiilikset olleet kohdallaan. Ainakin näin vilauksen pöydän päällä minihameissa tanssivien mimmien alkkareista :D

Eikös Klubilla ollut setan bileet? Jos nyt samasta paikasta puhut.. Niin oletko bisse, vai miksi ne naisten alkkarit kiinnosti?;)
Ja en ollu ite, koti-ilta..

Eikös Klubilla ollut setan bileet? Jos nyt samasta paikasta puhut.. Niin oletko bisse, vai miksi ne naisten alkkarit kiinnosti?;)
Ja en ollu ite, koti-ilta..

SETAN? Joo, näin presidentti Halosenkin siellä ;)
Bisse = Biseksuaali? No enpä voisi olettaa olevani :D

Mä oon miesten mies ;)

PS. Oli kyllä eräs hyvännäköinen L-pariskunta...Mikä menetys miehille
:( :D

PS. Oli kyllä eräs hyvännäköinen L-pariskunta...Mikä menetys miehille
:( :D

luonnonvarojen haaskausta pahimmillaan... :curs:
en voi kieltää, etteikö tämä haaskaus olisi viihdyttävää katsottavaa. :rock:

en voi kieltää, etteikö tämä haaskaus olisi viihdyttävää katsottavaa. :rock:
Kyllähän se tyttöjen välinen rakkaus sytyttää miehen :haart:
En voi kieltää ettenkö olisi saanut kiksejä, kun mimmit jakelivat :love: toisilleen. :kuola: Ja melkein ihan vieressä istuin. :D What a show... :rolleyes:

Huh Huh mikä olo hirvee darra päällä vieläkin. Vituttaa tajuta tyttöjen lähentely yritykset vasta aamulla. Olis tullu mutta eihän tämmönen valopää mitään tajua.:itku: ja vielä :urjo:

Back
Ylös Bottom