Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mitä ihmettä?!:D Käyn salilla 5 kertaa viikossa, eilen sain selän rikki joten nyt ei treeniä... Tarkottaa juominen muka aina kännejä?! Yleensä juon 6-päkin viikonloppuna, viime viikonloppuna oli parit synttärit joten sen takia tuli otettua perjantaina ja lauantaina... Nyttenkin saa loppua tuo "tissuttelu" ja enemmän keskittyä kouluun ja saliin:P

Prayeristä mä en tiedä:D
Sun juomisjuttuja en ole lukenut, myönnetään, mutta Prayer has some serious issues :D

juon siksi että pää pysyy kasassa ja se on niin perkeleen mukavaa:D

No ei.. jälkimmäinen oi kyllä turha yleistys mutta eka piti paikkaansa...

Jälkimmäinen pitää kyllä kutinsa perkeleen hyvin:D Ei sillä että ihanoisin alkoholia ja kännissä olo, mutta on se perkeleen mukavaa:D

:piis:

onhan se. tänään piti taas olla selvinpäin mutta:

aamulla: 3
päivällä: 4
iltapäivällä: 2
Nyt. -> 3 ++++++
Tsemppiä vaan vitusti :jahas:. On se tosi heikkoa, jos jonkun alle 18-vuotiaan pitää juoda, että "pää pysyy kasassa".

onhan se. tänään piti taas olla selvinpäin mutta:

aamulla: 3
päivällä: 4
iltapäivällä: 2
Nyt. -> 3 ++++++

Häh? Ei vittu.

Nojoo, mulla oli jossain vaiheessa joku ihme vaihe, että tuli tissuteltua päivällä... Nyt vituttaa kun muistelee niitä viikkoja. Joo pitkästä ajasta ei ollut kyse, mutta pari kuukautta tuli otettua muka rentouttavia päivisinkin. Ei pelkästään kesällä terassilla vaan ihan kotona kaapista korkkais sillointällöin yhden. Iski usein kiusaus, ja kun ei pystynyt töihin keskittymään ennenkuin kävi kaapilla, niin olihan se pakko.

Nyt ei taas enää voi ymmärtää miksi sitä teki noin. Alkoholia meni aika reippaasti, ja näkyi muuten tossa vatsanseudulla aika helvetin äkkiä :D

Ja ihan henkisen hyvinvoinnin heikkenemisenä siinä vaiheessa, kun ymmärsi ettei se nyt ihan normaalia ole, ja vois yrittää lopettaa.

korvaan alkoholilla paljon mieluummin masennus ja muut mielenterveys lääkkeet.
Niitä ei enää ikinä...

Äkkiä tuntuu loppuvan vaihtoehdot. Alkoholi tai napit.

Edit: Ja en usko sitten lainkaan, että alkoholilla olisi mitenkään masennusta helpottava vaikutus, pitkällä ajalla. Paskanmarjat.

kokeile solid ensin, kerro vasta sitten.... :jahas:
Älä puhu niin kuin sä olisit ainoa masentunut tässä maailmassa. Ymmärrän kyllä että sulla on tuskaa, mutta usko nyt, ei se alkoholi ole koskaan ketään pelastanut.

Siinä oli mun saarnaamiseni aiheesta, toivon oikeasti että saat asiasi järjestykseen (ilman viunaa) :)

en puhukkaan, olen pahoillani jos joku saa sellaisen kuvan.

Ja ei se saarnaaminen haittaa, siihen olen tottunut.
Jos valitaan kokeilluista huumeista,lääkkeistä ja alkoholista niin viimeinen on ehkä paras vaihtoehto.

Teidän että se ei pelasta ketään. Mutta se riittää kuitenkin että pääsee sen yhden illan yli, selviää nukkumaan...

Älä puhu niin kuin sä olisit ainoa masentunut tässä maailmassa. Ymmärrän kyllä että sulla on tuskaa, mutta usko nyt, ei se alkoholi ole koskaan ketään pelastanut.

Siinä oli mun saarnaamiseni aiheesta, toivon oikeasti että saat asiasi järjestykseen (ilman viunaa) :)
Mää en voi mitenkään ymmärtää, että viina vois jotenkin korvata masennuslääkkeet. Kai siitä sen nousuhumalan ajan(jos silloinkaan)tulee "hyvä" tai normaali olo. Siirry nyt takaisin ihmeessä niihin lääkkeisiin. Ne on kyllä ihan sitä itseään varten tehty. Ei niitä tarkotuksella oo tehty pahaa oloo tuottavaks. Ja sitäpaitsi, jos käytät alkoholia masennuksen hoitoon, niin miksi tulet joka kerta tänne trediin "Jeejee, tänään vittu kaljaa ja viinaa. Siistiä". Kuulostaa lähinnä... niih :jahas:

btw: käytkö edes salilla?

Mitä sinä nyt jatkuvasti kyselet, että käytkö salilla? Eikö tänne saa kirjoitella jos ei käy?
2kertaa olen kysynyt. Ihan tosissani kysyn, kun saa tosiaan sellasen kuvan, että joka päivä oltu kännissä, niin missä välissä sitä salilla on oltu :D

Edit. Voisin muuten lopettaa jo offtopicin. (kuhan vaan kasvattelen statseja... No ei :D )

Back
Ylös Bottom