Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tai sitten yritetään holhota, että ihmiset eivät joisi niin saatanasti. Turhaa evoluution estämistä imo.
Hehhehee.. Pakkikseltakin taitaa löytyä näitä Darwin Awardsin potentiaalisia voittajia, varsinkin nuorten (itseni ikäisten ja vähän nuorempien) keskuudesta. Mutta kai siitä viinalla läträämisestäkin oman ilonsa saa.

- Kirjoittanut nimimerkki "Absolutisti jo kolmen päivän ajan".

perjantaista lähtien vedetty vähintää pullo kirkasta ja siihen viinit ja bisset päälle:kippis1:
oi loma oi loma, loppus jo..:lol2:
päivät menee BB.tä kattoessa ja vinettoo vetäsessä :D

Hehhehee.. Pakkikseltakin taitaa löytyä näitä Darwin Awardsin potentiaalisia voittajia, varsinkin nuorten (itseni ikäisten ja vähän nuorempien) keskuudesta. Mutta kai siitä viinalla läträämisestäkin oman ilonsa saa.

- Kirjoittanut nimimerkki "Absolutisti jo kolmen päivän ajan".

sä oot kova jätkä! pienet sille:kippis1::kippis1:

:offtopic:Täytyy kyllä tulla tänne ihmettelemään, että mikä vitun järki tossa Janpan ja Prayerin meiningissä on? Varmaan joka vitun päivä ryyppäystä?!?!? Käyks te edes salilla? IMO ihan vitun tyhmää. Ja kun noin juomingit on lähestulkoon ilman syytäkin (kissanristiäiset, synttärit, juhlat)...

Lisää :offtopic:

Janpa ja Prayer, jos Weak the Elämätapajuoppo (eniten postauksia tähän threadiin) ihmettelee teidän ryyppäystä, taidatte tosissaan juoda liikaa. Vaikka se alkomahooli saa aikaan sellasen ihan kivan fiiliksen, ei se silti pitemmän päälle tuo onnea ja terveyttä.

Hittolainen, mä kun veikkasin etten kirjottele tänne enää..

"Absolutisti jo neljän päivän ajan".

P.S. Modet saa poistaa tän viestin jos näkee aiheelliseksi, koska mä oon selvin päin. Tosin aika moni muukin tänne kirjoittanut on ollut selvin päin viestiä postatessaan.

kannattaa ottaa weakin puheista opiksi. weak vaihtoi viinan ja naiset saliin ja hormoonipiikkeihin. nyt mies on kävelevä roinaperse. paskoo sustaa ja dekaa (sopivassa suhteessa) ja kusee testoa.

(en tiiä onko olemassa sustaa taikka dekaa, ne kuulosti vaan tutulle)

Älkää hyvät miehenalut (tarkoitan siis Prayeria ja Janpaa myös) antako a-juomalle valtaa. On se joskus kiva olla hiprakassa, mutta teille siitä tulee elämäntapa tätä menoa (tai on jo tullut).

Rehellisesti en edes tajua niitä ihmisiä, jotka vaan hetken mielijohteesta nappaavat kaupasta sen mäyräkoiran, vaikkei olisi mitään hyvää syytä (esim. saunakalja, "viikonlopputissuttelu"
tjms.) :confused: Se on vaan tapa.

Olipas off-topic.

Siis mitä ihmettä?!:D Käyn salilla 5 kertaa viikossa, eilen sain selän rikki joten nyt ei treeniä... Tarkottaa juominen muka aina kännejä?! Yleensä juon 6-päkin viikonloppuna, viime viikonloppuna oli parit synttärit joten sen takia tuli otettua perjantaina ja lauantaina... Nyttenkin saa loppua tuo "tissuttelu" ja enemmän keskittyä kouluun ja saliin:P

Prayeristä mä en tiedä:D

Back
Ylös Bottom