Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Möller sanoi:
Pari päivää tuli pöllytettyä viinan kans. Kummastakaan illasta ei oikein täydellisiä muistikuvia ole. Lauantaina oli vissiin ollu joku vieraskin yötä ku oli hiuspinnejä pöydäl ku aamul heräs.:D

Oli näköjää kännipäissää pitän jostaa nettipuljusta tilailla MMA-tappelija Cro copin t-paitoi ja sellaset naurettavat ruutukalsarit mitkä sil on tapelles aina päällä.:david:

1. Syy miksi olet juonut - siksi että en edellisenä päivänä päässyt sitä tekemään.

2. Mitä olet juonut - varmaan kaikkea mitä eteen sattui. Kotiin päästessä kaapista löytyi pelkät banaani- ja minttuliköörin jämät. Nekin kelpas.

3. Miksi olet juonut - ei oikeastaan mitään syytä. Varmaan vaan siksi, että pystyin tekemään niin. Huvitti. Ja oli kivaa seuraa.

4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys?

Ei tällaista voi vaatia maallikon tietävän. Herää epäilys, onko threadin aloittaja näitä pilipaligynekologeja, jotka hankkivat tutkintonsa netin kautta käyttämällä ainoastaan copypastea. Tämä itse asia minkä tyyppi tahtoo tietää lopputyötään varten, on vaan nerokkaasti ujutettu tällaisen "harmittoman kyselyn" keskelle. Tai sitten kyseessä on jo diplominsa printannut tapaus, joka toivoo että sen sihteeri sattuu olemaan pakkislainen ja kertoo sille kuka oli vuorossa silloin kun se päätti yhtäkkiä lähteä muukalaislegioonaan, jätti potilaan pöydälle ja haluaisikin nyt tulla takaisin, korvausvaatimuksista huolimatta.

5. Ja kuka tappoi Kennedyn - mä tapasin sen kaverin siellä nakkifakiirin jonossa joskus neljän aikaan, oli kuulemma käynyt kartoittamassa Lyly Rajalan päivittäisiä rutiineja, viilannut aseestaan sarjanumeron ja sen jälkeen rentoutunut Peppersissä laulamalla Päivänsäteen ja Menninkäisen pariin otteeseen. Nimi ei nyt mieleen sattunut jäämään. Sorry, kerron jos muistuu.

EDIT : vähänkö mua väsyttää

Kukkeliskuu mussukat! Setä on toden tosiaan ensimmäistä kertaa humalassa töissä! Tämähän on miltei yhtä mukavaa kuin kusisen hiekan pureskelu, juustoraastimella runkkaaminen tai eskimokäännös moottoripyörällä. Onneks insinjöörit on jo lomilla ja toimiston vahvuus on noin kaks ja puol henkilöistä.

Ja Elsa, vähänks mä veikkaan ettet edes tiedä, mitä väsymys on. Tai toivon. Tai jotakin.

Tahaton emissio sanoi:
Ollaanpa toki hyvät. Mene hyvä ihminen nukkumaan josko mahdollista.
Ei voi mennä tutii kun duunia on vielä viitisen tuntii jälellä. Aika hyytävää, on ku yrittäis työskennellä puurossa. Naurasin jos jaksasin.

Turpa täys vetelen täs rahkaa ja ananasta. Baarista haettu akka makailee tos vieressä pillu paljaana. Raejuustoa vielä purkki naamaan ja sit herätteleen tyttöä josko uudestaan.:hyper:

Vitjat Möllerillä menee lujaa! Ite olen töissä juhannuksen ja säästyn monelta murheelta. Viime viikonloppuna tissuttelin kuitenkin sen verran, että sunnuntaina herättyäni huomasin housujeni mystisesti vaihtuneen minulle aivan vieraisiin pöksyihin. (Perus baarista uloslentoja tietenkään unohtamatta.)

Möller sanoi:
Turpa täys vetelen täs rahkaa ja ananasta. Baarista haettu akka makailee tos vieressä pillu paljaana. Raejuustoa vielä purkki naamaan ja sit herätteleen tyttöä josko uudestaan.:hyper:
Hoho! :lol2:

Hyi kamala yäk, päätä särkee. Mistähän tuo johtuu, että mietoja juomia pystyy juomaan vaikka kuin ja aamulla on ihan fresh olo, mutta teräviä ottaessa tulee aivan kamala päänsärky. Muuten ei ole paha olla tai mitään, mutta tuntuu, että ohimoissa pyöritellään viiden tuuman nauloja

AJ Styles sanoi:
Kohta alkaa saunominen ja kaljanjuonti :kippis1:

Nelisen tuntia sitten alkoi eikä lopu ennen sunnuntai-aamua. :kippis1:
Juhannusta kaikille!

Muutama tunti sitten alkoi juhannuksen vietto...Juomaa on varattu riittävästi. Lähtee kahden vuorokauden juhlinta käyntiin, nyt ei lasketa eikä stressata.

Huomenna Himokselle. Ylihuomenna valittamaan tänne krapulaa ja väsymystä.

Hyvää Jussia kaikille!

Kohta pelaamaan rantalentistä ja aloittelemaan. Illalla jostain etsittävä auki oleva kuppila.

Jallis sanoi:
Vitjat Möllerillä menee lujaa!

Niin, aika lujaa tuntuu menevän postauksista päätellen. Itse aina välillä tänne kurkkailen vaikkei olekaan mitään omaa antia kun ei kännissä eikä krapulassa tule oltua, mutta joskus on hupaisaa lueskella ihmisten töppäilyjä. Niinhän se sanontakin on että vahingonilo paras ilo ;)

Jotenkin tuli sellainen kuva itelleni että Möller on kunnon alkkis, sillä vaikka katselen tänne vain n. 1-2krt/kk, jostain syystä juuri hänen kirjoituksensa on jääneet mieleen, ehkä niissä on vaan niin paljon kännisekoilua :lol2: Piti oikein käydä tsekkaamassa että onkos se Möller juttujensa näköinen spurgu mutta ei ihan kuitenkaan ;) Sellasen huomion kuitenkin tein että n. 53/374 postista koski krapulamorkkiksia ja ryyppäämistä. Eli en mä sentään omasta päästäni ihan keksinyt Möllerin kunniajäsenyyttä täällä :whip: :worship:

Anteeksi :offtopic: ja Möllerille tsemppiä, pomppasi meinaan yksi muukin kirjoituksesi esille... :thumbs: :piis:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=477237&postcount=97

Edit: Ainii joo semmonen pitää lisätä että mulla ei just nyt ole elämää kun olen 'kipeä' kotona niin ehti tehdä hieman tälläistä tilastotieteilyäkin ;) Hyvät Jussit kaikille, älkää ottako jos ajatte ja korkki ja viilot kiinni veneessä jne :)

Tälle päivälle ois 6-pack 5,2% lapparia ja 6-pack 8,5% olvia ynnä kaksi 0,75l pulloa Gambinaa (21%), saa nähä mitä sitä keksii. Tiistaina onneksi vasta salille kun on väliviikko menossa :)

Back
Ylös Bottom