zwyld sanoi:Mitäs mieltä porukka on näistä rohkaisuista? Toivottavisti treffis suju :thumbs:
Juu näillä treffeillä sujusi hyvin..
ihan jatkoille asti jne.:DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
zwyld sanoi:Mitäs mieltä porukka on näistä rohkaisuista? Toivottavisti treffis suju :thumbs:
ihan jatkoille asti jne.:DUltimecia sanoi:Voi vittu, luulis että vanhuus iskee vasta vähän myöhemmin, mutta ei. Olin lauantaina tutkalla ja EDELLEEN on olo kuin jyrän alle jääneellä. Ei kai siinä sitten mitään, kalman haju leijuu jo ympärillä ja töissä on tosi saatanan kivaa. Varsinkin kun ulkona on tuollainen ilma.
mölliskö sanoi:Vittu mää oon päissään ei muuta rakastan teitä ei knattas kirjottaa tänne humalalassa mutta joo ootte ihania nut unta kuulaan moi mää en pääse mihinkäämn baaariin enäään voi jeesus en juo enää ikinä enää
edit onko kello vasta puoli 4??!!!
vissiin ilmeisen hauska ilta ollut :kippis1:
mölliskö sanoi:Vittu mää oon päissään ei muuta rakastan teitä ei knattas kirjottaa tänne humalalassa mutta joo ootte ihania nut unta kuulaan moi mää en pääse mihinkäämn baaariin enäään voi jeesus en juo enää ikinä enää
edit onko kello vasta puoli 4??!!!

1. Aurinko paistoi, istuin laiturilla8Balls sanoi:1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
hieno veto, kaikkee kivaa sitä kännissä keksii. Tsemppiä kaverillesi!:jahas:mikko87 sanoi:Tuli sit bylsittyy kaverin muijaa... Voi vittu