1. Syy miksi olet juonut - siksi että en edellisenä päivänä päässyt sitä tekemään.
2. Mitä olet juonut - varmaan kaikkea mitä eteen sattui. Kotiin päästessä kaapista löytyi pelkät banaani- ja minttuliköörin jämät. Nekin kelpas.
3. Miksi olet juonut - ei oikeastaan mitään syytä. Varmaan vaan siksi, että pystyin tekemään niin. Huvitti. Ja oli kivaa seuraa.
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys?
Ei tällaista voi vaatia maallikon tietävän. Herää epäilys, onko threadin aloittaja näitä pilipaligynekologeja, jotka hankkivat tutkintonsa netin kautta käyttämällä ainoastaan copypastea. Tämä itse asia minkä tyyppi tahtoo tietää lopputyötään varten, on vaan nerokkaasti ujutettu tällaisen "harmittoman kyselyn" keskelle. Tai sitten kyseessä on jo diplominsa printannut tapaus, joka toivoo että sen sihteeri sattuu olemaan pakkislainen ja kertoo sille kuka oli vuorossa silloin kun se päätti yhtäkkiä lähteä muukalaislegioonaan, jätti potilaan pöydälle ja haluaisikin nyt tulla takaisin, korvausvaatimuksista huolimatta.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn - mä tapasin sen kaverin siellä nakkifakiirin jonossa joskus neljän aikaan, oli kuulemma käynyt kartoittamassa Lyly Rajalan päivittäisiä rutiineja, viilannut aseestaan sarjanumeron ja sen jälkeen rentoutunut Peppersissä laulamalla Päivänsäteen ja Menninkäisen pariin otteeseen. Nimi ei nyt mieleen sattunut jäämään. Sorry, kerron jos muistuu.
EDIT : vähänkö mua väsyttää