Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Aika pahat krapulat. Alkaa oleen jo onneks takanapäin. Ihan paskana henkisesti ja fyysisesti.
edit: ja duunipäivä takana. meni vähän niin ja näin.

Hahahaa!! Join 3pv putkeen Kalajoella, jokailta ihan vitun naamat. Sunnuntaina ei yhtään krapulaa, känniä vaan. Tänäänkään ei yhtään krapulaa. JES!

Kaipa sitä rupee nyt jo olemaan ihan selvien kirjoissa ja elämä-voittaa-joukkueen porukoissa takaisin.
Kevyttä koomaa meinasi pukata päälle. Päätä ei särkenyt tai ollut edes paha olo.
Ei vain jaksanut mitään. Viime yönä pystynyt nukkumaankaan kunnolla kun oli niin väsynyt.

Hitto ei ole helppoa elämä tai mitä tämä sitten onkaan.
Viimeisestä 8 päivästä ollut 4 päivää alkoholittomia.

Onneksi juhannus ei ole kuin kerran vuodessa.

viimisestä 3viikosta selvipäi 10päivää... kalajoelta tullu eile illal ja nukuttua tullu reiluhkosti nytte... ei rapulaa mutta kaljaa tekis mieli,salit ja syömiset unohtunu tyystin viimisen barin kuukauden aikana,perkkele

Nyt on pakko avautua. Juhannus meni, mutta 2/3 muistot jäi. Toisin sanoen to ja la ihan jees, mutta perjantaina meni ilmeisesti vähän liikaa. Tosin täytyy myöntää, että en tiedä millanen pelimies minusta kuoriutuu, kun tarpeeksi viinaa on koneessa, kun tuo oli ainut yö jolloin heräsin naisen vierestä. Nättikin vielä. <3 Kotibileet oli ja saldoksi jäi hieman reilu 600 juoma-astiaa, muutama ed-tahra, sekä 2 krapulabisseä minulle.

Tosin siinä mielessä jäi tosi hyvä maku, kun tuo nainen soitti tänää \o/. Krapula hävisi juuri, kun saunan päälle bisse, tai kaks.

pottu kuittaa.

Jussi tuli juhlittua RANKASTI töissä. Nyt pari gepardia - jiihaa!

thats freaking it :)

Olikohan tiistai kun piti lähteä käymään yhdellä kaverin kanssa, no rahaa paloi 200e, ähly kebabissa sattui tappelu, ajoin autolla kännissä tommosen 100km ja kaikenlisäksi menin hölmöilemään jotain muutakin jonka seurauksena keskiviikko aamuna(edelleen samalla reissulla) poliisit soittaa ja pyytää laitokselle kuulusteluihin. no nelisen tuntia siinä laitoksella sitten kännipäissään tuli oltua(kolme tuntia putkassa nukkumassa). Molemmat saatiin kaverin kanssa syytteet. Onneksi olen vielä kaiken lisäksi kesälomalla ja mutsin ja faijan luona käymässä. olivat jostain saaneet kuulla mun hölmöilystä ja nyt en viitsi katsoa kumpaakaan silmiin. Ihan saatanan siistiä. Vittu kun osaisi vielä jonain päivänä lopettaa juomisen ja sitä kautta myös hölmöilyn.

Empä kehtais pahemmin moraalisaarnata täysi-ikäistä kollia, mutta viinan juonti tuppaa olemaan omanlaisensa taiteenlaji. Viinaa saa, ja joskus jopa pitää ottaa, mutta kupin kallistamiseen liitty vastuu ja se pitää pystyä kantamaan. Mikäli ajan myötä viinan kanssa tulee hölmöiltyä, niin suosittelen lämpimästi pidättäytymään limpparilinjalla. :thumbs:

Olikohan tiistai kun piti lähteä käymään yhdellä kaverin kanssa, no rahaa paloi 200e, ähly kebabissa sattui tappelu, ajoin autolla kännissä tommosen 100km ja kaikenlisäksi menin hölmöilemään jotain muutakin jonka seurauksena keskiviikko aamuna(edelleen samalla reissulla) poliisit soittaa ja pyytää laitokselle kuulusteluihin. no nelisen tuntia siinä laitoksella sitten kännipäissään tuli oltua(kolme tuntia putkassa nukkumassa). Molemmat saatiin kaverin kanssa syytteet. Onneksi olen vielä kaiken lisäksi kesälomalla ja mutsin ja faijan luona käymässä. olivat jostain saaneet kuulla mun hölmöilystä ja nyt en viitsi katsoa kumpaakaan silmiin. Ihan saatanan siistiä. Vittu kun osaisi vielä jonain päivänä lopettaa juomisen ja sitä kautta myös hölmöilyn.

Huh Huh!:eek:

Omat kännisäätämiset on aika pientä tuon rinnalla. Voi olla pienet morkkikset jonkun aikaa. No ei muuta kun pää pystyyn ja tsemppiä. Ja toivottavasti jotain on opittu ettei tarvitse uudestaan vastaavaa harrastaa.

No jotain tosiaan pitäisi taas kehitellä, pitemmän aikaa onnistuin ottamaan viinaa oikein järkevästi ja käyttäytymään. Nyt sitten lähti taas kerralla kunnolla lapasesta. Jos nyt nukkuisi vielä pari päivää ja kehittäisi sitten jotain, koittaisi sinnitellä siihen inttiin lähtöön asti, sitten ei onneksi tarvitse näistä murehtia ja ehkä intin jälkeen olisi jo aivan toinen ihminen tai jotain.

Voi vittu... Hauskaa kyllä oli kaupungissa, mutta kotimatka ei ollut kovin kiva... Bussissa oksensin pari kertaa itteni päälle, kotia onneksi selvisin juuri äsken, ja varmaan 8 kertaa äskenkin piti käydä oksentamassa... Ensimmäinen kerta elämässä, kun olen niin kännissä, että oksenna... Johtuu varmasti kaverin omatekemästä simasta, jota tuli otettua jonkin verran, lupaan ja vannon, etten tästälähin koske yhtään enää kenenkään itse tekemiin juomiin !!!
Pelottaa mennä kyllä nukkumaan, ku tietää, että aamulla tulee olemaan aika helvetinmoinen krapula... :( Kunnon krapulakaan ei oo oikeestaa koskaan ollu, vaan juominen on pysyny aina hyvin hanskassa...

Olen toista viikkoa Mikkelissä työhommissa (olen töissä normaalisti Joensuussa) ja kun tekee ensin töitä 8-17 ja sitten nukut firman yhteydessä olevassa asunnossa niin ei täällä ole muuta tekemistä kuin siiderin juonti :)

Salilla tulee tottakai käytyä ja elokuvia katottua, mutta yksinkertaisesti on niin tylsää että on pakko ottaa vähän siideriä että aika kuluisi nopeammin.

Prkl

Nyt mä tiedän miksen ole ikinä juonut keskellä viikkoa. Tuli eilen sitten varmistettua vielä kokemuksen kautta, että ei välttämättä ihan oikeasti kannata. Nyt on töissä aika mielenkiintoista. viitisen tuoppia koko illan aikana 20.30-0.30 ja nyt on aivan kaamee olo :(. No sitä saa mitä tilaa, turha itkeä.

Näitä kauppakadun approja yms. muita opiskelija kinkereitä missä kaupungin baarit kierretään järjestään läpi on varmaan jokaisessa isossa opiskelijakaupungissa. Ollaan kuitenkin kaveriporukalla yritetty istuttaa tätä samaa traditiota omalle kotipaikkakunnallemme. Tai ollaan pikemminkin tehty siitä itselleme perinne. Nyt lauantaina 8.7. vuokrataan tilataksi ja käydään kotipaikkakuntamme KAIKKI baari ja pubit läpi missä vain anniskellaan olutta.

Asukkaita paikkakunnalla on n. 6500, mutta näitä juottoloita mitkä kierretään on muistaakseni 15!!! Eli kaikki kierretään ja kaikissa juodaan vähintään se yksi olut. Sen takia tuo tilataksi otetaan ku noita kuppiloita on pikku pitäjillä ympäri paikkakuntaa. Koko päivähän tuossa vierähtää, ja kaveri ku on kuskina tilataksilla ni ei tule hirveitä kustannuksia tuosta taksistakaan. Paidat ollaan teetätetty tätä varten ja sen merkitys on se, että joka paikasta missä olutta saa otetaan paikan leima ja myyjän nimmari paitaan.

Nyt jo 3. kerran tämä reissu heitetään. Ensimmäisen kerran oli mukana muutama viinapullokin mukana taksissa ettei vaan paikasta toiseen ajettaessa iske jano. :D No ei iskeny, mut humala iski kyl aika hyvin ennen paria viimeistä paikkaa.. Noh, nyt nuo viinat on ihan suosiolla jätetty pois, ku parilla tyypillä lensi sillon ekalla kerralla jo puolessa välissä :urjo:

Joo, lauantaina siis :kippis1:

Prkl kun tuli luvattua lähteä ryyppää ens viikon viikonloppu. Juuri kun on ollut vähän enemmä elävien kirjoissa niin.. Ei sillä että joisin paljon, mutta nykyään tulee vitunmoinen morkkis kännäämisestä.

Back
Ylös Bottom