Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
väliaika raportti:
ei tullut rakkautta, mutta mukavaahan tuo taas oli.

epäilen vahvasti, että toisella paikkakunnalla olisi vientiä ihan eri malliin.
muttei tästäkään haittaa ole, sillä saunottiin ja juotiin niiknuin puhe oli.

muistakaa siis pienet piltit: rakkaus on tehty jaettavaksi, eikä sitä saa peittää.
tästä johtuen rakastakaa toisianne, jolloin saatte rakkautta.

kännissä päätän täältä tähän.

ps. toivottavasti mun reisst ei tuu kohtaamaan huhtamon tasoa ikinä.
pps. vahva tunne kertoo, ettei tällä menolla itselleen vaimoa löydä.
mutta onneksi tämä on edes hauskaa. :rock::rock:

Itellä ei treenit onnistu jos edellisenä päivänä on ottanu, johtuen käsittämättömän kipeistä niskoista.

Todellakin käsittämätöntä, yleensä humala laukaisee lihasjännityksiä.
Vai miksi sulla tulee ne niskat alkoholista kipeiksi? En saivartele vaan ihmettelen aidosti.

Todellakin käsittämätöntä, yleensä humala laukaisee lihasjännityksiä.
Vai miksi sulla tulee ne niskat alkoholista kipeiksi? En saivartele vaan ihmettelen aidosti.

En ole humalatilassa, mutta sallikaatten offtopic-vastaukseni. Itselläni menee myös silloin tällöin niskat kipeäksi kännisession jäljiltä, ja syy niskojen kipeytymiseen oon yleisimmin liiallinen musiikin tahtiin moshaus/typerät humalassa tapahtuvat päänpyörittelyt :lol2: Yleensäkin kaikki känniaktiviteetit ovat ainakin minun tapauksessa niskoille vaarallisia :david:

Rapula on läskien ja huonokuntosten hommaa.:evil: Ihan hyvä poikamiesilta kavereiden kesken ku muija oli töissä. Saunaa, viinaa, örinämusiikkia ja baarireissu.;)

Tuli kiskaistua taas reilu koppa olutta eilettäin. Nyt vähän huono omatunto. Huomenna taas salille 3:n välipäivän jälkeen 110 lasissa.

Ps: heru. :hyper: ( :anssi: )

Mä olen niin tyytyväinen, että nuo pöydällä nököttävät Sorbus ja Gambina ovat molemmat kiinni. Hyi helvetti. Säästyi rahatkin kun ei ravinteliin asti selvitty.

Ekaa kertaa havaittu pieniä pelkotiloja krapulan yhteydessä. Mielenkiintoista.

Kohta olen saavuttanut pisteen, jonka jälkeen taas kerran unohdan alkoholin ilot, syön nukun ja treenaan vain. Jännä homma tässä asiassa on se, että tämä tapahtuu täysin ilman yrittämistä. Mielenkiintoista.

Kahen päivän putki.. aamulla sai taas ihmetellä mistäs sitä oikeen heräs. Ei tämmössii enää kiitos.. en uskalla ees vilkasta tiliä paljon sieltä on mennyt..

Jooh ihan kivasti meni viikonloppu ryypätessä. Eilen piti oikeen lähtee pääkaupunkiin asti vetelee. Joku vitun hintti kinkki kokoajan koitti kyhnätä baarissa. Tuli vittu kusellakin kysymään et onks mul kaikki hyvin? Mitä vittua? Noh onneks siit selvis napakalla lauseella.

Loppujen lopuks ihan mukavaa oli, enkä ees örveltäny kumpanakaan päivänä. :D Jatkakaa..

Eilen tuli oltua baarissa. Tänään ihan ok-krapula. Hyvin se meni ohi.

Tulipas käytyä ensimmäisen kerran niin, että viikko sitte ympärikänneissä tuli tutustuttua mukavaan tyttöseen, joka ei asunut hirveen kaukana. No nyt sitten kun uudelleen tuli nähtyä, niin kyseessä olikin itseäni noin puolet suurempi keijukainen... Eihän siitä mitään sitten tullut siinä mielessä :eek: Kuitenki oltii porukalla tuolla nyttenkin ja kavereillehan oli sattunu samalla reissulla melko kuumat muijat... :D Että ihan kivaa silti oli ilta...

Että näin. Vois varoa ens kerran ku on 0,5l kossua ja rahaa ravintolaan :lol2: Se kauneussilmä kun pettää täysin

Vähän myöhässä kirjottelen, mutta laitetaan nyt kuitenki. 6 päivää putkeen tuli kupiteltua sunny beachilla ja tuli paikan suurin klubikin katsastettua pariin otteeseen. Krapulaa ei juuri ollut vaikka viinaa oli paljon ja se oli halpaa (0,75 l vodka 3 euroa ja iso olut ravintolassa parhaillaan 50c). Turistit ja paikalliset naiset olivat aivan mahtavia. Ei puhettakaan, että suomessa tulee prosentuaalisesti yhtä paljon pantavia naisia kadulla vastaan (sori vaan tytöt;)). Oli tissiä ja persettä muttei läskiä:kuola:. Olihan se mukavaa kun joka ilta tuhdin aterian kanssa aloitti parilla tuopillisella paikallista olutta ja joka kioskilta myytiin muut tykötarpeet hauskaa iltaa varten:)

Mä olen niin tyytyväinen, että nuo pöydällä nököttävät Sorbus ja Gambina ovat molemmat kiinni. Hyi helvetti. Säästyi rahatkin kun ei ravinteliin asti selvitty.

Ulti, sulla on ihan klassikkojuomat. Järjetöntä. Sorppa ja Iso-G yltävät aina Arskojen top 5-osastolle joten todella klassista tavaraa tiedossa.

:kippis1::lol2:

Rouccua nassuun, loppu mun osalta viikonloppu bissettely:( En sitten tiedä onko hyvä vai huono homma... Mutta erikois-tapauksissa otan normaalisti:kippis1:

Back
Ylös Bottom