Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihan kunon kännit vedin sit.. ja suutelin kiihkeit kielareit tosi sellaa monen mielestä kauniin espanjalaistytön kanssa
Enpäs oo pitkää aikaa saanu pusutella tytön kans.. äsken 10minuuttii siite sainharmi ettei enempää saanu
edit. se tyttö ol sellain kaikkien mielestä ihqt ihmiset ketjun tasonen tummaverikkö, ei vaaleeks vitun kaunis michelle rodriguez tasonen...... ihan tosi hyvä ei blondiksi.. ja mä pussailin sen kanssa;) aijaijai.. ihana nainen
.
Vittu viinaa ^^ Koht kontataan =D 50/50 xDD 80% Oli eilen ongelmia ja tänään on enemmän, riitaa äitin kaa ku tulin kännis kotiin 2 aikaa yöl ja herätin kaikki meluu kilistemällä kaljapulloi stn.. Melkein voisin sanoa että hävettää xD
Vai itsetunto-ongelmia;)
mähän melkein sain naista eilen, ja voin vakuuttaa että se on h0ttis![]()
Ei krapulaa, eilen rauhallisesti 8 olutta... Vituttaa kun sain sakot kun kannoin olut tölkkiä kädessä ja poliisi näki. Tuli 4 päiväsakkoa, eli 24 euroa maksettavaksi... Puhalsin 1,4 promillee, vituttaa kun eräs tyyppi siellä suurinpiirtein konttasi mutta enköhän minä saa sakot porukan selväpäisimpänä... Vittu!!
Alaikäisenä juomisesta pitäisi joutua vankilaan!
Jos Suomessa ei käyttäisi kukaan vanhempi alkoholia, niin tuskin nuoretkaan sitä harrastaisivat... Mistähän ne perinteet on opittu??! Jos kasvuympäristö on täysin absolutistinen, niin tuskin se lapsikaan heti ensimmäisten joukossa on juomassa...
Ei krapulaa, eilen rauhallisesti 8 olutta... Vituttaa kun sain sakot kun kannoin olut tölkkiä kädessä ja poliisi näki. Tuli 4 päiväsakkoa, eli 24 euroa maksettavaksi... Puhalsin 1,4 promillee, vituttaa kun eräs tyyppi siellä suurinpiirtein konttasi mutta enköhän minä saa sakot porukan selväpäisimpänä... Vittu!!
1: Ylppärit
2: Pari putelia skumppaa
3-5 en muista mitä kysyttiin paitsi että jfk:n murhaajan nimi on mikrofilmillä piilossa kirkon eturivin penkissä.
Mikesi skumppa nouse päähän?(ja kyllä, ei ole alkoholitonta)