Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
indica o pahempi juoppo mitä minä :D ja minäki oon aika paha...
Nooh.. Rovaniemellä on silti maailman kauneimmat naiset ainaski mun mielestä! Eka viikko siellä takana eikä vituta yhtään :hyper:

ihan kunon kännit vedin sit.. ja suutelin kiihkeit kielareit tosi sellaa monen mielestä kauniin espanjalaistytön kanssa

Enpäs oo pitkää aikaa saanu pusutella tytön kans.. äsken 10minuuttii siite sain:) harmi ettei enempää saanu:)

edit. se tyttö ol sellain kaikkien mielestä ihqt ihmiset ketjun tasonen tummaverikkö, ei vaaleeks vitun kaunis michelle rodriguez tasonen...... ihan tosi hyvä ei blondiksi.. ja mä pussailin sen kanssa;) aijaijai.. ihana nainen

Eihän kenelläkään voi olla noin paljon itsetunto-ongelmia kuin Indicalla. Jätkä kirjoittaa tänne kaikki vähääkään elämään viittaavat asiat ja varmaan vielä luulee että se on normaalia...Kokeile olla kirjoittelematta hetki tota päiväkirjaa mihin tämäkin teksti kuuluisi. Jos siinä onnistut olet jo kasvanut pikkuisen henkisesti :).

Ai ni, ja sain kirjoittaa koska join eilen kaks lasia kuohuviiniä..:love:

Vittu viinaa ^^ Koht kontataan =D 50/50 xDD 80% Oli eilen ongelmia ja tänään on enemmän, riitaa äitin kaa ku tulin kännis kotiin 2 aikaa yöl ja herätin kaikki meluu kilistemällä kaljapulloi stn.. Melkein voisin sanoa että hävettää xD

Ja eilen tulin kännissä kotiin melkeen ajoissa, pienessä kännissä, ja isä sano kaataneensa mun viinat viemäristä alas ja käski nukkumaan pään selväksi. Sekin asia sovittiin ja viinat on tallessa :D

taas meni hommat hanskasta iha urakalla:D mutta eipä oo krapula, vaikka kaadettii kyllä urakalla tota keittoa..... Vai itsetunto-ongelmia;) mähän melkein sain naista eilen, ja voin vakuuttaa että se on h0ttis:)

Ei krapulaa, eilen rauhallisesti 8 olutta... Vituttaa kun sain sakot kun kannoin olut tölkkiä kädessä ja poliisi näki. Tuli 4 päiväsakkoa, eli 24 euroa maksettavaksi... Puhalsin 1,4 promillee, vituttaa kun eräs tyyppi siellä suurinpiirtein konttasi mutta enköhän minä saa sakot porukan selväpäisimpänä... Vittu!!

Ei krapulaa, eilen rauhallisesti 8 olutta... Vituttaa kun sain sakot kun kannoin olut tölkkiä kädessä ja poliisi näki. Tuli 4 päiväsakkoa, eli 24 euroa maksettavaksi... Puhalsin 1,4 promillee, vituttaa kun eräs tyyppi siellä suurinpiirtein konttasi mutta enköhän minä saa sakot porukan selväpäisimpänä... Vittu!!

Alaikäisenä juomisesta pitäisi joutua vankilaan!

Alaikäisenä juomisesta pitäisi joutua vankilaan!

Jos Suomessa ei käyttäisi kukaan vanhempi alkoholia, niin tuskin nuoretkaan sitä harrastaisivat... Mistähän ne perinteet on opittu??! Jos kasvuympäristö on täysin absolutistinen, niin tuskin se lapsikaan heti ensimmäisten joukossa on juomassa...

Jos Suomessa ei käyttäisi kukaan vanhempi alkoholia, niin tuskin nuoretkaan sitä harrastaisivat... Mistähän ne perinteet on opittu??! Jos kasvuympäristö on täysin absolutistinen, niin tuskin se lapsikaan heti ensimmäisten joukossa on juomassa...

Jos osaat noin fiksuja puhua, ei sinun tarvitse etsiä syitä muista ihmisistä.

Ottakaahan iisisti :kippis1:

Kyynel 24 euroa :D... Joo mut meen nyt jatkamaa kaljottelua koittakaa ottaa iisisti ;)

En päässy pubiin koska siel oli se mulukku portsari jonka luulin jo saaneen potkut kun ei oo viitenä viimesenä kertana näkyny. Vituttaa tollanen niitten asenne. Sain siis porttikiellon tossa viime kesänä tonne paikkaan koska portsari kävi muhun käsiks ilman syytä ja tein asiasta rikosilmotuksen.

Ja sitten aamulla kuulin et puolet porukasta oli kumminkin toisessa paikassa kun eka luulin että ne oli just tuol mestas..

Noh ja olihan siinä hauskaakin tona päivänä.. joku vitun tyhmä pissis läks pääs kotiin poliisin kyydil tahi sit selviämisasemalle. emt. :D mut kumminkin kuinka tyhmä voi olla? Kaheksan poliisii hyppää kahesta maijasta ulos ja tulee tsekkaan kiken porukkaa.. tämähän lähtee tietenkin juokseen karkuun kossupullo kädessä ja tietenkin juuri niitten poliisien ohitse xD ei perskele.

Viis skumppalasii alla broidin ylppäreis.. viel hituse tääl ja sit johoki kavereitten kaa, viinapullo ja sikspäkki on varattuna, en tosin oo varma tohtiiko kaikkee juoda kun on sukulaisia vierasilla..

1: Ylppärit
2: Pari putelia skumppaa
3-5 en muista mitä kysyttiin paitsi että jfk:n murhaajan nimi on mikrofilmillä piilossa kirkon eturivin penkissä.

Mikesi skumppa nouse päähän?(ja kyllä, ei ole alkoholitonta)

1: Ylppärit
2: Pari putelia skumppaa
3-5 en muista mitä kysyttiin paitsi että jfk:n murhaajan nimi on mikrofilmillä piilossa kirkon eturivin penkissä.

Mikesi skumppa nouse päähän?(ja kyllä, ei ole alkoholitonta)

No se on juuri se skumppa, joka humahtaa päähän että heilahtaa. Lisää vain kuplivaa, jos ei vielä tunnu missään. :D

Voisi itsekin kohta tyhjentää nuo loput kuohuviinit ja shampanjat ennen kaupungille lähtöä, kakkuakaan en syönyt kuin palasen, joten tyhjään vatsaan vielä. :kippis1:

Juu itselläkin vatsa kurnii kivasti(syöny pari piirakkaa nälkään ja palan kakkua, mutta sillähän jaksaa vaikka 2 päivää), nyt sauna+kaljaa ja viellä on 1 pullo skumppaa jos nousut saisi aikaiseksi ennenkuin lähtee kaupunniin remuttaa.

Ostin Volvon. Nyt myös juon kaljaa. :kippis1:

Back
Ylös Bottom