Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
aattelin että jos nelisen paukkua jois ja kolme kaljaa elokuvia katsellessa.
on muuten tuo gini hirveän makusta. ihan tervalle haisee tai jollekkii männylle :D

Kokeile joskus Bombay Sapphire-giniä. Sitä mä tässä naukkailen, ihan erilaista kuin muut ginit.Pehmeempää.;)

Kokeile joskus Bombay Sapphire-giniä. Sitä mä tässä naukkailen, ihan erilaista kuin muut ginit.Pehmeempää.;)

ite otin pari paukkua jostain finsbury dry ginistä. itelle vähän liian kirpeää :)
pysyn tästä lähtien suomiviinassa tai vodkassa :D

onko miten hintavaa tuo bombay? tää makso vissiin 14€ / 0.7 litraa.

edit. ei oikeen tuo kalja maistu. pari kaljaa juonu. eikä kyllä tequilakaan :( pysyttelen tästä lähtien noissa maustamattomissa viinaksissa.

ite otin pari paukkua jostain finsbury dry ginistä. itelle vähän liian kirpeää :)
pysyn tästä lähtien suomiviinassa tai vodkassa :D

onko miten hintavaa tuo bombay? tää makso vissiin 14€ / 0.7 litraa.

edit. ei oikeen tuo kalja maistu. pari kaljaa juonu. eikä kyllä tequilakaan :( pysyttelen tästä lähtien noissa maustamattomissa viinaksissa.

netistä nopsaan katoin niin näytti, että litran leka olis 27,95 euroa. muistelisin että se on normaaleja ginejä hieman kalliimpaa, mutta se olisi vain alkon omaa hinnoittelupolitiikkaa. muualla sen pitäisi olla samoissa hinnoissa kuin muutkin ginit. katsoin vielä lentokentän hintoja niin siellä näyttäisi olevan n.16 euroa saman kokoinen pullo. Itse ostan bombayt laivalta, pääsee halvemmalla.

kannattaa vaikka kokeilla baarissa ensi kerralla, jos tilaat gt:n. voit sitten testata, huomaatko itse mitään eroa. useimmissa baareissa pitäisi löytyä tuota, pitää vain usein mainita jos haluaa nimenomaan tuon ginin tonicin kanssa.

on se vodkakin hyvää.:thumbs:

netistä nopsaan katoin niin näytti, että litran leka olis 27,95 euroa. muistelisin että se on normaaleja ginejä hieman kalliimpaa, mutta se olisi vain alkon omaa hinnoittelupolitiikkaa. muualla sen pitäisi olla samoissa hinnoissa kuin muutkin ginit. katsoin vielä lentokentän hintoja niin siellä näyttäisi olevan n.16 euroa saman kokoinen pullo. Itse ostan bombayt laivalta, pääsee halvemmalla.

kannattaa vaikka kokeilla baarissa ensi kerralla, jos tilaat gt:n. voit sitten testata, huomaatko itse mitään eroa. useimmissa baareissa pitäisi löytyä tuota, pitää vain usein mainita jos haluaa nimenomaan tuon ginin tonicin kanssa.

on se vodkakin hyvää.:thumbs:

joo taitaa olla vähän liian kallista meikäläiselle :) joskus ehkä vois kapakassa testata että onko hintasa väärtti.

nyt vielä ainakin pysyttelen tuossa suomiviinassa 1 L / 15e :kuola:

Suomi viinassa. :lol2:

Mikä on, kun ei enää suomalaiselle olut maistu, vaan pitää juoda kaiken maailman ginejä?

mikä vika suomiviinassa? :D:D se on halpaa ja sillä saa humalan.

suomalainen olut on nykysin out :)

no ei itelle ei vaan jostain syystä maistu

Nyt vihdoin kotiuduttu. Joku sodankylän kädenvääntömestari (34v) alko haastamaan riitaa, mutta siitäkin selvittiin ilman mustelmia pelkästään puhumalla :) Kaikinpuolin ihan jees ilta.

Pitäis mennä nukkumaa, mutta pimpero ku sitä herkistelee ja kuvittelee kaikkea musiikin tahdissa. nyt ei muista, kukas se oli... hävettäää kerran lähdin baariin yritin. käytän housuille bojot.. joku steve, voi illu ja yrpä morsehan se ol purplea äsken kuuntelin. mahtava biisi ja niitä on liian monta nii ja käytämhousuja. rumia ootte ja lihavia oikein....:urjo:

Pitäis mennä nukkumaa, mutta pimpero ku sitä herkistelee ja kuvittelee kaikkea musiikin tahdissa. nyt ei muista, kukas se oli... hävettäää kerran lähdin baariin yritin. käytän housuille bojot.. joku steve, voi illu ja yrpä morsehan se ol purplea äsken kuuntelin. mahtava biisi ja niitä on liian monta nii ja käytämhousuja. rumia ootte ja lihavia oikein....:urjo:

Meillä on kirkas yhteys, mkay

eihän nyt vielä nukuta. iltakin on näin nuori :D

mut joo kohta puolin vois kyllä mennä köllimään, mutta ei vielä. humalakin on jo helpottanut (jos jossain vaiheessa edes semmoseen pääsin) ens viikolla vois ottaa valmistumisen kunniaksi muutaman taas

Huh huh, tuli muuten oltua sitten aikamoisessa kuosissa. Joku tyyppi etuili baarijonossa, huuteli baarimikottarelle että "yksi bisse" mun ohi. Ja baarimikotar antoi sille bissen ennen mua. Baarimikotar sanoi että antoi sille ensin bissen koska se oli söpömpi. Etsin sitä tyyppiä sitten koko illan ja olisin varmaan lyönytkin sitä mulkkua jos olisin löytänyt. Oli kyllä aika kusipää jätkä. Pyörii päässä ihan kauheasti, harmittaa kun en älynnyt ostaa kaupasta mitään hyvää krapularuokaa. On vaan protskupatukoita ja maitoa. Kaveri teki mulle drinkin, siinä oli karpalomehua ja tummaa rommia. Jumaliste kun se kihahti piähän.

Mulle samaa viinaa jussina! :)

Ai saatana kun lähti taas se mopo käsistä vaikka varta vasten lähdin kaljalinjalla ja jätin viinat kotiin..

Kaljaa olikin sitten kolmen ihmisen tarpeeseen ja mitä siitä nyt sitten jä i niin on teillä tuntemattomilla. Ja tottakai jatkoille baariin ja siellä sitten sitä vitun viinaa taas kaksin käsin ja kotiin pääsin noin 05.30-06.00. Nyt sitten taas mieletön krapula. Perkele täytyy ruveta absolutistiksi.
s
Ei vissiin kannata lähteä ajamaan vielä muutamaan tuntiin..

Edit. Pitäiskö opetella juomaan sitä vettäkin illan mittaan, olisiko siitä edes vähän apua krapulan kanssa seuraavana päivänä?

Nyt on hyvä olla hirvee krapula päällä, sakko taskussa ja kaljaa viäkin aika paljon.
Illasta oikein mitään muistikuvia ja väsyttää reilusti :kippis1:

Jep, krapulahan se on täälläkin... Eiliseen iltaan kuului melkein kaikkea mahdollista. Yhdessä vaiheessa muistaakseni painin kaverin kanssa torin vierellä. Sen jälkeen hengailin jonkun hevarin kanssa, oli vissiin ihan mukava tyyppi, en muista oikeen hyvin. Sitäkään en ollu aikasemmin nähny tai tuntenut. Muistaakseni olin safkaamassa sen kanssa. Nooh, mukavaahan se on aina uusia tuttavuuksia saada... Yhdessä vaiheessa sain kuulla myös palopuheen paikallisen ravitsemusliikkeen järkkäriltä finneistä. Mitä ihmettä? Mistäköhän sekin juttu lähti liikkeelle?:kippis1:

Jossain vaiheessa tulin jo kotiin, mutta kaverihan soitti ja kyseli missäs oot, niin pakkohan se oli taas keskustaan mäkkärin eteen hengailemaan.... Taidan olla vieläkin piiikkasen huppelissa, ainakin päässä pyörii.:rock:

Back
Ylös Bottom