Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saateri kun mulle 5.5% olutkin on liikaa, melkein mieluummin otan 3.8% közeliä.
Just välähti mieleen että Lahden sinistä saa 3.5% vahvuisena, voiskin hakea tänään sitä kun saunailta niin ei oo taas tillin tallin. Mulla menee sama määrä aina alkoholia ihan riippumatta sen vahvuudesta.

Jouluna känni meininki??? Ajattelin vetää 3pv hyvät maistit!:) sit taas muutama kuukausi ilman. JALOVIINA KASKI OLI PASKAA, Onko myrsky parempaa? Mikä meininki täällä jouluna muuten?
Pakko vastaa itselleni:D sorruin ottaa tänää ja otan huomen myös joten muutaman kuukauden tauko toteutuu vasta sen jälkeen:D ite olen nykyään sellanen ottaja et ku ottaa ni ottaa suht kunnolla yhden viikonlopun ja sit se 1-3kk ilman. Keskimäärin 2kk ilman.

En tiedä onko halvin tai kaikista savuisin, mutta Islay-viski, suht edukkaaseen hintaan ja tätä pystyy juomaankin. Hinta-laatusuhde ainakin minusta kohdillaan, jos tykkää jonnekin perus Laphroaigin suuntaan maistuvista viskeistä.

https://www.alko.fi/tuotteet/162697/Islay-Mist-Original/

En tiedä onko halvin tai kaikista savuisin, mutta Islay-viski, suht edukkaaseen hintaan ja tätä pystyy juomaankin. Hinta-laatusuhde ainakin minusta kohdillaan, jos tykkää jonnekin perus Laphroaigin suuntaan maistuvista viskeistä.

https://www.alko.fi/tuotteet/162697/Islay-Mist-Original/
Lähti tänään testiin. 3/5 tähteä multa. Eli ihan hyvä,varsinki hintaan nähden. Kiitos

Nyt ollaan asian ytimessä!Tä on ihan huippuversio mutta paras on tämä

Jos olis kesä menisin partsille alasti voimistelemaan samalla kuin tämä soi kajareista täysillä.Voi sitä naapurin ämmien iloa ja äijien kateutta.

kek.jpg

Lueskelin tossa kirjan elämäniloisesta pullerosta Pavarottista.Mieshän oli varsinainen herkkusuu ja nautiskelija,kirjasta kävi ilmi että lempijuoma oli Lambrusco.
Ja raiderissa oma WC, kun ei hanuri oikein enää mahtunut yleisiin tiloihin.

Mainittua juomaa en tunne.

No kuten sanottua jopa toi halvin Alkosa ostettu oli hyvää joten luotan hänen arvioonsa.Seuraavaksi ostan jotain arvokkaanpaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom