Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen kaksi olutta -> kaksi paukkua -> 1,25 tölkkiä III-olutta. Ilmeisesti syöminen oli heikkoa kun yö oli aika epämukava ja tänään ollut ihan kaamea olo.

Äsken nappasin kultalonkeron ihan puhtaasti huonoon oloon. Katsotaan jos kone käynnistyy, olisi kaapissa kolme mietoa olutta.

Eilen pari tölkkiä ja 3-4 isoa kolmosta niin tänään ihan darranen olo.
Maistoin sellaista Belgialaista olutta kuin kwak, oli törkeen hyvää.

Joskus aikonaan tutustuin Bruggessa tuohon kwakkiin, tuli alhaalta pyöreässä "tuopissa" joka roikkui semmosessa puutelineessä. Erikoisuutena oli että tietyssä vaiheessa juodessa lasi päästi äänen joka kuulosti joltain pullosorsalta 😂

Joskus aikonaan tutustuin Bruggessa tuohon kwakkiin, tuli alhaalta pyöreässä "tuopissa" joka roikkui semmosessa puutelineessä. Erikoisuutena oli että tietyssä vaiheessa juodessa lasi päästi äänen joka kuulosti joltain pullosorsalta 😂
Siellä missä maistoin sitä se tuli just tuollaisessa pullossa ja oudossa telineessä :)
Ääntä en kyllä kuullut.

Mikä viikonloppu! Mä liityn kohta johonkin lahkoon etsimään jumalaa ja hylkään tuon alkoholin.
Ei vissiin isosti tullut edes tyhmäiltyä mutta silti mulla on ihan vähän moraalista tuskaa ja jonkinlainen puolivallaton häpeä päällä.
40 olutta alkaa olemaan ihan vähän liikaa jopa minulle ja filmistä ei ole kuin hajanaisia pätkiä kovalevyllä.

Mikä viikonloppu! Mä liityn kohta johonkin lahkoon etsimään jumalaa ja hylkään tuon alkoholin.
Ei vissiin isosti tullut edes tyhmäiltyä mutta silti mulla on ihan vähän moraalista tuskaa ja jonkinlainen puolivallaton häpeä päällä.
40 olutta alkaa olemaan ihan vähän liikaa jopa minulle ja filmistä ei ole kuin hajanaisia pätkiä kovalevyllä.
Niin siis viikonlopun aikaan? Yhdessä päivässä tuo olisi melko miehekäs suoritus.

Niin siis viikonlopun aikaan? Yhdessä päivässä tuo olisi melko miehekäs suoritus.
Kahtena päivänä, mä olen niin amatööri etten osaa aloittaa kakkospäivää aamusta.
Lauantaiaamuna heräsin ennen seiskaa niin yksi tyyppi otti samaan aikaan tölkin käteen ja ääntä kohti.

Jouluna känni meininki??? Ajattelin vetää 3pv hyvät maistit!:) sit taas muutama kuukausi ilman. JALOVIINA KASKI OLI PASKAA, Onko myrsky parempaa? Mikä meininki täällä jouluna muuten?

Sain kasken joskus vaivanpalkkaa. Eli pitänee antaa eteenpäin selvästi.
Kyllä Kaski toimii omaan suuhun. Monta pulloa tuhottu mökillä 😋
No ehkä paskaksi sanominen OLI liioittelua. Ihan juotavaa ja alas menee:D mutta ei hyvää eikä hirveää 2/5 tähteä pisteet. Itse tykkään vaan makeemmista likööreistä, kun kyseessä likööri. Salmari,minttu ja fireball lemppareita. Tietääkö joku mikä halvin viski missä todella voimakas savun maku?? Semmoinen olisi jees löytää kaappiin.

Tietääkö joku mikä halvin viski missä todella voimakas savun maku?? Semmoinen olisi jees löytää kaappiin.
En tiedä onko halvin tai kaikista savuisin, mutta Islay-viski, suht edukkaaseen hintaan ja tätä pystyy juomaankin. Hinta-laatusuhde ainakin minusta kohdillaan, jos tykkää jonnekin perus Laphroaigin suuntaan maistuvista viskeistä.

https://www.alko.fi/tuotteet/162697/Islay-Mist-Original/

En tiedä onko halvin tai kaikista savuisin, mutta Islay-viski, suht edukkaaseen hintaan ja tätä pystyy juomaankin. Hinta-laatusuhde ainakin minusta kohdillaan, jos tykkää jonnekin perus Laphroaigin suuntaan maistuvista viskeistä.

https://www.alko.fi/tuotteet/162697/Islay-Mist-Original/
Islay Mist on hinta-laatu-suhteeltaan erinomainen (on olemassa useampaa ikämerkintääkin). Tuossa on mukana Laphroaigia. Resepti ja kontrahti ovat sen verran vanhat, että asia on myös julkinen.

Edullisimmat savuiset single maltit nappaa matkaan alle 40 eurolla, mutta mikäli laadukkaampaa tuotetta ja jykevää savuisuutta hakee, hintaluokka on 60 euron hujakoilla (esim. Kilchoman ja Ailsa Bay).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom