Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ikäni ja ketteryyteni huomioon ottaen tyydyn rauhallisempiin eleisiin.

Tuolla Marko Savolainen ketjussa käy kielipoliisit taas kovaa vääntöä,toivottavasti eivät tule tänne.Hävettää jo valmiiksi omat jutut.

Ikäni ja ketteryyteni huomioon ottaen tyydyn rauhallisempiin eleisiin.

Tuolla Marko Savolainen ketjussa käy kielipoliisit taas kovaa vääntöä,toivottavasti eivät tule tänne.Hävettää jo valmiiksi omat jutut.
Ai saatana! Pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti.
Älä häpeä. Jatka hyväksi havaitsemallasi tiellä!

Cittarissa oli Olvin Winter Ale 5% 0,5 tölkki tarjouksessa 1,99.Ostin kuus,nyt kattelen samalla reissulla Prismasta alelaarista löytynyttä Constantine leffaa.Hyvä meno,paholaiset saa kyytiä!

Oli kostea viikonloppu.

kostea.jpg

Mikä siitä teki huonon?

Tämä oli siis empiirinen kokemus.

Olen viime vuosina keskittynyt melkein pelkästään imperial stoutteihin niin nuo puhtaat stoutit on mulle ihan outoja.

Aluksi iski pekkä vetisyys, mutta sitten tuli mukaan kitkerä maku ja semivoimakas pohjaanpalaneen (sanovat paahteiseksi, mutta en tykkää) karstainen maku.

Tämä oli siis empiirinen kokemus.
Mikä muu se voisi olla? :)

Olen viime vuosina keskittynyt melkein pelkästään imperial stoutteihin niin nuo puhtaat stoutit on mulle ihan outoja.
Entä ennen viime vuosia? Piditkö "tavallisistakin" stouteista? Tekeekö alkoholi nykyään sinun stoutisi?

Aluksi iski pekkä vetisyys, mutta sitten tuli mukaan kitkerä maku ja semivoimakas pohjaanpalaneen (sanovat paahteiseksi, mutta en tykkää) karstainen maku.
Imperiaaleihin rinnastettuna vetisyys on ymmärrettävää. Ehkä alempi volttimäärä tosiaan korostaa paahteisuutta. En tiedä miten imperialit valmistetaan. Samoja maltaita varmaan käytetään, mutta varmasti makuprofiili muuttuu kireämmässä tuotteessa.

Toi vetisyys on muuten se mikä usein ekana tuntuu, sitä odottaa täyteläistä ja vahvaa tuntumaa ni melkonen pettymys. Oiskohan liian kylmä tarjoilulämpötila syynä. Ainaki ite tossa joskus töppäilly.

No tä oli sivuseikka taidan vetää kännit halvalla valkkarilla sekä kaljalla. Nyt ekaks katon ton Ritchien Gentlemen leffan ja perään jotain muuta hauskaa! Jos jotain jää epäselväksi ni kattelen selvinpäin uudestaan :hyper:

Viimeksi muokattu:
Itsellä kun ei oikein löydy aikaa ryypätä vapaa-ajalla, olen ratkaissut asian niin että dokaan töissä. Saa kivasti vaikeusastetta lisättyä työtehtäviin samalla. P. S. Taksikortti ois kiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom