Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monet tykkäävät venäläisistä.Mikä on paras viina/vodka, grey goosea ei ainakaan kannata ostaa paskinta mitä oon ikinä maistanut. Itse tykännyt salmiakki kossusta
Mikä on paras vodka...
Joo on osa niistäkin ihan hyviä, smirnoff ei ainkaan niin paljoa maistu käsidesiltä kun tuo gooseMonet tykkäävät venäläisistä.
Pittää kokeillaKauffmann. Starka jos lasketaan vodkaksi.
Joo Ranskasta ei kannata ostaa kuin viiniä. Smirnoff ei ole venäläinen. Parhaasta kun puhutaan, niin paljon riippuu siitä, mitä kukin hakee. Monet tykkäävät, kun vodka lämmittää pehmeästi, eikä maistu oikein millekkään. Tähän makuun löytyy vaihtoehto hyvin kohtuullisella hinnalla viljalti. Tuo on siis eräänlainen Kossun vastamörkky. Sitten jos haetaan aromeja ja elämyksiä, niin pelikenttä muuttuu. Itse en vodkaa juurikaan juo, mutta itse jos juon, niin haluan siihen jotain maistelutavaa. Leivästä tehty Polugar on mun makuun aika kova.Joo on osa niistäkin ihan hyviä, smirnoff ei ainkaan niin paljoa maistu käsidesiltä kun tuo goose
Joo Ranskasta ei kannata ostaa kuin viiniä. Smirnoff ei ole venäläinen. Parhaasta kun puhutaan, niin paljon riippuu siitä, mitä kukin hakee. Monet tykkäävät, kun vodka lämmittää pehmeästi, eikä maistu oikein millekkään. Tähän makuun löytyy vaihtoehto hyvin kohtuullisella hinnalla viljalti. Tuo on siis eräänlainen Kossun vastamörkky. Sitten jos haetaan aromeja ja elämyksiä, niin pelikenttä muuttuu. Itse en vodkaa juurikaan juo, mutta itse jos juon, niin haluan siihen jotain maistelutavaa. Leivästä tehty Polugar on mun makuun aika kova.
Korjatkaa jos olen väärässä mutta maailmassa on paljon vodka ihmisiä jotka erottaa heti laadukkaan ja huonon vodkan mausta ja tykkää juoda raakana sitä?Eikö vodkan idea ole puhtaasti humala? Poikkeuksena yksittäinen aperitiivi tms. teemallinen ryyppy.
Vodka voi maistua tai olla mautonta, mutta maustamattoman kirkkaan viinan peruskriteeri lienee kaikkein mahdollisin mauttomuus. Halpa yleensä maistuu, kalliimpi vähemmän.
Vodka ja aromit? En keksi vodkasta tarvetta saati perustetta aromille (vilja, peruna jne.).
Vodka ja elämykset? Ehkä venäläiset häät ja vastapuolten sukujen nyrkkitappelu. On vaikea kuvitella, että vodka itsessään tarjoaisi minkäänlaista elämystä (pl. hinta, mikäli joku sitä pitää elämyksen perustana).
Korjatkaa jos olen väärässä mutta maailmassa on paljon vodka ihmisiä jotka erottaa heti laadukkaan ja huonon vodkan mausta ja tykkää juoda raakana sitä?
kivat fiilikset
No onhan noissa eroja. En oo montaa maistanut mutta Standard Vodka on kyllä hyvää, pehmeää ja sitä voi juoda raakana.Korjatkaa jos olen väärässä mutta maailmassa on paljon vodka ihmisiä jotka erottaa heti laadukkaan ja huonon vodkan mausta ja tykkää juoda raakana sitä?
En juo viinaa kun siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää, ehkä joskus loppuillasta jekkubatterya mutta ei muuten.No onhan noissa eroja. En oo montaa maistanut mutta Standard Vodka on kyllä hyvää, pehmeää ja sitä voi juoda raakana.
Tuskinpa kenenkään tarvitsee määritellä sitä, mitä kukin hakee lasistaan. Vodkissa on isoja eroja ja jokainen toteuttakoonmitseäännniitä arvottaessa. Helposti kurkusta alas tipahtelevia ja tehokkaasti päätä puuduttavia vodkia löytyy kyllä edullisella hinnalla. Jos vertailee kalliimpia vodkia, niin ei se niissäkään mene niin, että hinta ja mauttomuus kulkisivat käsi kädessä. Vertailee vaikka Standardia ja Belugan eri versioita.Eikö vodkan idea ole puhtaasti humala? Poikkeuksena yksittäinen aperitiivi tms. teemallinen ryyppy.
Vodka voi maistua tai olla mautonta, mutta maustamattoman kirkkaan viinan peruskriteeri lienee kaikkein mahdollisin mauttomuus. Halpa yleensä maistuu, kalliimpi vähemmän.
Vodka ja aromit? En keksi vodkasta tarvetta saati perustetta aromille (vilja, peruna jne.).
Vodka ja elämykset? Ehkä venäläiset häät ja vastapuolten sukujen nyrkkitappelu. On vaikea kuvitella, että vodka itsessään tarjoaisi minkäänlaista elämystä (pl. hinta, mikäli joku sitä pitää elämyksen perustana).
Korjatkaa jos olen väärässä mutta maailmassa on paljon vodka ihmisiä jotka erottaa heti laadukkaan ja huonon vodkan mausta ja tykkää juoda raakana sitä?
Jos vertailee kalliimpia vodkia, niin ei se niissäkään mene niin, että hinta ja mauttomuus kulkisivat käsi kädessä. Vertailee vaikka Standardia ja Belugan eri versioita.
Jokainen juo sitä, mikä sopii parhaiten omaan suuhun. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole. Kyllähän vodkista löytyy kaikenlaisia aromeja. Niistä vain valitsemaan itselleen maistuvinta.Mikä näissä "maistuvissa" vodkissa on se vodka-koukku? (En siis tiedä vodka-hommista juuri mitään, enkä ole käynyt tastingeissa tms.)
Joku kirjoitti edellä oikeasti maustetuista viinoista. Ovathan Salmari ja Laku pirun hyvän makuisia. Niiden suhteen en kuitenkaan puhuisi vodkasta.