GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kävi niin ikävästi, krapula meni johonkin muuhun osoitteeseen. Kyllä siitä jotain apua on kun pysyy vain votkulissa ja ei sekakäytä oluen kanssa.

Koska Thaikuissa niin pitäähän sitä vanhaa kunnon blendiä kopasta.

IMG_20200309_205641_copy_1488x1984.jpg

Joo on osa niistäkin ihan hyviä, smirnoff ei ainkaan niin paljoa maistu käsidesiltä kun tuo goose :LOL:
Joo Ranskasta ei kannata ostaa kuin viiniä. Smirnoff ei ole venäläinen. Parhaasta kun puhutaan, niin paljon riippuu siitä, mitä kukin hakee. Monet tykkäävät, kun vodka lämmittää pehmeästi, eikä maistu oikein millekkään. Tähän makuun löytyy vaihtoehto hyvin kohtuullisella hinnalla viljalti. Tuo on siis eräänlainen Kossun vastamörkky. Sitten jos haetaan aromeja ja elämyksiä, niin pelikenttä muuttuu. Itse en vodkaa juurikaan juo, mutta itse jos juon, niin haluan siihen jotain maistelutavaa. Leivästä tehty Polugar on mun makuun aika kova.

Joo Ranskasta ei kannata ostaa kuin viiniä. Smirnoff ei ole venäläinen. Parhaasta kun puhutaan, niin paljon riippuu siitä, mitä kukin hakee. Monet tykkäävät, kun vodka lämmittää pehmeästi, eikä maistu oikein millekkään. Tähän makuun löytyy vaihtoehto hyvin kohtuullisella hinnalla viljalti. Tuo on siis eräänlainen Kossun vastamörkky. Sitten jos haetaan aromeja ja elämyksiä, niin pelikenttä muuttuu. Itse en vodkaa juurikaan juo, mutta itse jos juon, niin haluan siihen jotain maistelutavaa. Leivästä tehty Polugar on mun makuun aika kova.

Eikö vodkan idea ole puhtaasti humala? Poikkeuksena yksittäinen aperitiivi tms. teemallinen ryyppy.

Vodka voi maistua tai olla mautonta, mutta maustamattoman kirkkaan viinan peruskriteeri lienee kaikkein mahdollisin mauttomuus. Halpa yleensä maistuu, kalliimpi vähemmän.

Vodka ja aromit? En keksi vodkasta tarvetta saati perustetta aromille (vilja, peruna jne.).

Vodka ja elämykset? Ehkä venäläiset häät ja vastapuolten sukujen nyrkkitappelu. On vaikea kuvitella, että vodka itsessään tarjoaisi minkäänlaista elämystä (pl. hinta, mikäli joku sitä pitää elämyksen perustana).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eikö vodkan idea ole puhtaasti humala? Poikkeuksena yksittäinen aperitiivi tms. teemallinen ryyppy.

Vodka voi maistua tai olla mautonta, mutta maustamattoman kirkkaan viinan peruskriteeri lienee kaikkein mahdollisin mauttomuus. Halpa yleensä maistuu, kalliimpi vähemmän.

Vodka ja aromit? En keksi vodkasta tarvetta saati perustetta aromille (vilja, peruna jne.).

Vodka ja elämykset? Ehkä venäläiset häät ja vastapuolten sukujen nyrkkitappelu. On vaikea kuvitella, että vodka itsessään tarjoaisi minkäänlaista elämystä (pl. hinta, mikäli joku sitä pitää elämyksen perustana).
Korjatkaa jos olen väärässä mutta maailmassa on paljon vodka ihmisiä jotka erottaa heti laadukkaan ja huonon vodkan mausta ja tykkää juoda raakana sitä?

Korjatkaa jos olen väärässä mutta maailmassa on paljon vodka ihmisiä jotka erottaa heti laadukkaan ja huonon vodkan mausta ja tykkää juoda raakana sitä?

No laadukkaan ja paloviinan erottaa kuka tahansa, jolla on edes vähän makuaistia jäljellä. Joku taxiviina kaadetaan melkein suoraan tislaamosta pulloon, Kauffmannin joku versio taidettiin vetää 13 kertaa aktiivihiilen läpi.

No onhan noissa eroja. En oo montaa maistanut mutta Standard Vodka on kyllä hyvää, pehmeää ja sitä voi juoda raakana.

No onhan noissa eroja. En oo montaa maistanut mutta Standard Vodka on kyllä hyvää, pehmeää ja sitä voi juoda raakana.
En juo viinaa kun siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää, ehkä joskus loppuillasta jekkubatterya mutta ei muuten.
Jotenkin taas nään teikäläisen hortoilevan vodkapullo kädessä kesäillassa umpituiterissa :X3:

Itse olen "vodkanjuoja" ja ehdottomasti sitä mieltä, että vodkan pitää olla maultaan mahdollisimman neutraalia. Näitä maustettuja litkuja ei pitäisi edes nimittää vodkaksi! Edullisessa hintaluokassa yksi lemppareista on vikingfjord vodka.

Tuskinpa kenenkään tarvitsee määritellä sitä, mitä kukin hakee lasistaan. Vodkissa on isoja eroja ja jokainen toteuttakoonmitseäännniitä arvottaessa. Helposti kurkusta alas tipahtelevia ja tehokkaasti päätä puuduttavia vodkia löytyy kyllä edullisella hinnalla. Jos vertailee kalliimpia vodkia, niin ei se niissäkään mene niin, että hinta ja mauttomuus kulkisivat käsi kädessä. Vertailee vaikka Standardia ja Belugan eri versioita.

Ei korjattavaa. Asiaan vihkiytynyt erottaa hyvän ja huonon vodkan, joskaan ei hyvän vodkan mausta. Hyvää vodkaa tislataan useampia kertoja ja suodatetaan jne. kuten Laardi kirjoitti. Ymmärtääkseni hyvän vodkan ei ole tarkoitus maistua tai olla aromikas, vaan helposti raakana juotava ja "pehmeä".

Jos vertailee kalliimpia vodkia, niin ei se niissäkään mene niin, että hinta ja mauttomuus kulkisivat käsi kädessä. Vertailee vaikka Standardia ja Belugan eri versioita.

Mikä näissä "maistuvissa" vodkissa on se vodka-koukku? (En siis tiedä vodka-hommista juuri mitään, enkä ole käynyt tastingeissa tms.)

Joku kirjoitti edellä oikeasti maustetuista viinoista. Ovathan Salmari ja Laku pirun hyvän makuisia. Niiden suhteen en kuitenkaan puhuisi vodkasta.

Mikä näissä "maistuvissa" vodkissa on se vodka-koukku? (En siis tiedä vodka-hommista juuri mitään, enkä ole käynyt tastingeissa tms.)

Joku kirjoitti edellä oikeasti maustetuista viinoista. Ovathan Salmari ja Laku pirun hyvän makuisia. Niiden suhteen en kuitenkaan puhuisi vodkasta.
Jokainen juo sitä, mikä sopii parhaiten omaan suuhun. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole. Kyllähän vodkista löytyy kaikenlaisia aromeja. Niistä vain valitsemaan itselleen maistuvinta.

Itse en sherry-tynnyreissä kypsytettyä viskiä lähemmäksi karkkikauppaa astele ja salmari ei maistu ollenkaan, eikä laku kuulosta ainakaan yhtään houkuttelevammalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom