Hyi! Jäägerille. Ois vaikka Tammi ollu, niin ois peukkua saanu.
On tuossa joku muuki herkku jäljellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi! Jäägerille. Ois vaikka Tammi ollu, niin ois peukkua saanu.
On tuossa joku muuki herkku jäljellä
Tässä Finkampenin ohessa pientä oluiden maistelua. Koko ajan alkoholiprosentti noussut ja samalla oluetkin parantuneet. Nyt kolmas menossa ja prosentit 10,6%.
Serbiassa halvimmat viinit alle 2€ pullo, juotavat vähä enemmän. 2l halpis keppana 1,40€. Nyt Montenegrossa hinnat nous vähä mutta ei oo vielä kerenny tarkemmin perehtyä. Tänään vois vähä maistella.
katso liitettä 157264
Jäbä on väärään aikaan siellä, itse olen tulossa seikkailemaan sinne viikon päästä.Serbiassa halvimmat viinit alle 2€ pullo, juotavat vähä enemmän. 2l halpis keppana 1,40€. Nyt Montenegrossa hinnat nous vähä mutta ei oo vielä kerenny tarkemmin perehtyä. Tänään vois vähä maistella.
katso liitettä 157264
Kuka on ajovuorossa?
Jäbä on väärään aikaan siellä, itse olen tulossa seikkailemaan sinne viikon päästä.
Albaniaan menossa mutta tarkoitus käydä seikkailemassa muuallakin kun siellä nurkilla on.Kumpaan? Näin pikaisella kosketuksella huippupaikkoja molemmat
Jos olet Dubrovnikissa niin mene tsekkaa se linna mutta varaa puoli päivää aikaa.
Sinne pääsee kätevästi ja halvalla suoraan niistä rannikkomestoista venebussilla, autolla ei pääse ihan lähelle ja ei kannata mennä ainakaan kävelymatkasta valittavan eukon kanssa. Etenkin kun takaisin vtusti rappusia ja ylämäkeä.