Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen tietää siitä kun ahdistaa. Ei ole niinkään fyysinen krapula vaan kova ahdistus pari päivää.Se on pahinta.
Olet toistaiseksi nuori!
Minä kun olin 21-vuotias, niin krapulat naurettiin pois.
Mutta kuten tiedät niin ikää tulee joka vuosi enemmän ja sitten kun se ensimmäinen jysäri pamahtaa, niin voit sanoa itsellesi: "Nyt ole aikuinen".
Muistan itse sen kun se ensimmäinen kanuuna iski, ei se nyt ollut mikään raamatulliset mittasuhteet saanut krapula, mutta tunnistin heti että, okei, tämä on nyt se aikuisten puhuma krapula. Varaudu siihen ystävä hyvä.
Minä kun olin 21-vuotias, niin krapulat naurettiin pois.
Kyllä itellä on ollut darroja heti ensimmäisistä kilju-kokeiluista siltä 12 ikävuodesta lähtien.
Oompa imassut ekat humalat nuorena. Koska muut on moista alkomaholia koittanut ekaa kertaa?
Tyrmäystipat eivät ole Lapin Kultaa!!
Vaihda seuraa/baaria, jos joku idiootti laittaa sun juomaan tyrmäystippoja.
Kerran sain vuosi sitten (18v) tyrmäystippoja juomaani ja krapula kesti 2 päivää. Ei paljoa naurattanut silloin, krapulan kovuus ja kesto riippuu siitä mitä juo :D
Ja viikko takaperin oli sitten ehkä elämäni pahin krapula (tyrmäystippojen jälkeen), ja muistikuvat on koko illasta tallella, äkkiä vissiin noi krapulat näin vanheten kovenee ;)
Samassa baarissa vedettyä 50 kivenkovaa känniä ja toi oli yksi ilta. Jumalauta kun olin muuten sekasin sillo. (mitään ei pöllitty, halpa ja kova känni)
Ja taas juot ;)Ei oo tullut aikoihin juotua, mutta tänään, oi kyllä, tänään!
Minulla oli vuoden 2013 puolestavälistä vuoden 2014 loppupuolelle täysin tipaton ajanjakso. Tänä päivänä, heti aamuyöstä 9.11.2014 minä sorruin. Join kuitenkin maltillisesti.
Kysymys kuuluukin, tuhoaako tämä kaikki gainssini? Vai tuleeko gainsseja lisää alkoholin tuomien kaloreiden mukana? Kokeneemmat vastatkoon tähän.