Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samassa baarissa vedettyä 50 kivenkovaa känniä ja toi oli yksi ilta. Jumalauta kun olin muuten sekasin sillo. (mitään ei pöllitty, halpa ja kova känni)
Minulla oli vuoden 2013 puolestavälistä vuoden 2014 loppupuolelle täysin tipaton ajanjakso. Tänä päivänä, heti aamuyöstä 9.11.2014 minä sorruin. Join kuitenkin maltillisesti.
Kysymys kuuluukin, tuhoaako tämä kaikki gainssini? Vai tuleeko gainsseja lisää alkoholin tuomien kaloreiden mukana? Kokeneemmat vastatkoon tähän.
Ok, koitan nyt muistaa palautua kovista treeneistä kaljan avulla. Kai tämä tästä vielä iloksi muuttuu!Nuo tipattoman ajanjakson gainssit valitettavasti menivät, mutta nyt vaan kovaa treeniä!
Sattuiko aamulla perseeseen?
Näinhän se menee. https://www.youtube.com/watch?v=h_MHRacGyLY&t=2m35s+ pitäiskö busse ittekkin koittaa? Jos vaikka 0,5l Heineken joka treeninjälkeen, salilla jo aukaisis? :D
Melkeen livahtaa ahdistuksen puolelle tämä rapula taas. Sydän tykyttää yhtä nopeesti kun elohopee ja voi vittu sentään... Pitikin ryypätä taas... Vois lopettaa tämän perkeleen ryyppäämisen
En toivois kenellekään tätä olotilaa. Läpipaskon kaiken. Ahistaa ja tykyttelee. Piti jättää työpäivä väliinAhdistuskrapulathan on just hyviä. Silleen, ettei kauppaan uskalla mennä, vaikka jääkaappi on tyhjä. Kotiin kebabin tuova kuskikin katsoo syyllistävästi ..:D
Oltais kaveriporukalla lähdössä ryyppäämään uutena vuotena. Juomia mietitään jo hyvis ajoin eli paljonkohan menis kaljaa viikossa 70kg 175cm miehellä?
:D Muita muuttujiahan tässä juopottelussa ei ole kuin pituus ja paino. Ootko alaikäinen ja pitäs saada toimitus ennen reissua vai minkä takia pitää 1,5kk etukäteen alkaa miettimään mitä tarvis?