Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joo eipä aamulla paljo huumoria irronnu kun heräilin keijun paskaa suussani! Mutta onpahan nollattu pitkästä aikaa ja nyt alkaa jo helpottaa olokin.

Ps. Pizza companyn pizzarollsit kotiin tuotuna pelasti päivän :kuola:

Jos sitä pari saunan kanssa :) Kannattaa maistaa uutta Hartsun Lemon Long Drinkkiä, jos nimittäin haluatte muistella teini-ikäänne ja kiljun makua... On se jo vihdoin uskottava, ettei kaupan lonkeroita vaan voi juoda.

Toinen päivä menossa. Perkele kaikki mukaan. Ottakaa lapset mallia ;)

- - - Updated - - -

(+ jos naapurinne soittaa tälläistä musaa+aerosmith, acdc, led zeppelin, ccr yms. niin tulkaa ovelle koputtamaan. Voin olla oventakana jos tuuri käy)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
"Darra"pillua!

2 yötä samoilla silmillä. kivasti pakkasta

Gleddddndnffffffiddich auki.

Viimeyön "ravit" sattui hyvin kohdalleen :lol2: Kauheissa kuoseissa betsailin ympäriinsä ja äsken kun katsoin niin pelitilillä oli vitusti fygyä :rock:

Jos sitä tässä odottelisi pari tuntia että baarit aukeaa.

Toinen päivä menossa. Perkele kaikki mukaan. Ottakaa lapset mallia ;)

- - - Updated - - -

(+ jos naapurinne soittaa tälläistä musaa+aerosmith, acdc, led zeppelin, ccr yms. niin tulkaa ovelle koputtamaan. Voin olla oventakana jos tuuri käy)

DJ vaihtuu tässä kohtaa! Kovasti tekis kaliJAA mieli :haart: .

You cant stop me giving a fuck.
d5eb3d6509c6d08776749852efa5d827.jpg

Jumalauta, nyt on meno päällä. Pakko tänne kumminkin päivittää ;)

Onko täällä muita, joiden bileilta on huono, jos päivällä on käynyt jumpalla? Siis menee fiilis, vaikkei sinänsä selkeästi väsytä, jo parin-kolmen tunnin päästä? Olenko tuhlannut dopamiinit/serotoniinit jo salilla? Testot menevät alas? Sokerit menevät viinan takia alas (siis verestä) ainakin, jos reilusti ottaa. Olen jättänyt salin siltä päivältä pois, jos olen menossa illalla röpöttelee. Tosin, joskus ottaminen on voinut tulla eteen ilman, että sitä on päivällä suunnitellut. Oonkohan mä näin nuorena tullut vanhaksi?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom