Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joo ei vittu kyllä alkoholi ole meikäläisen juttu. 150e sain eilen tuhlattuu ja aamuyöstä meinasivat putkaan heittää
Ainakin puol vuotta taukoo saa nyt tulla..

Makkarapötky96 muistuttaa liikuttavalla tavalla itseäni vuoden-parin takaisesta. Tästä miehestä kuullaan vielä, tästä miehestä tulee jotain suurta!

Tosimiähen pittää ryypätä!

Joo ei vittu kyllä alkoholi ole meikäläisen juttu. 150e sain eilen tuhlattuu ja aamuyöstä meinasivat putkaan heittää
Ainakin puol vuotta taukoo saa nyt tulla..

Noinhan sitä aina itselleen lupailee seuraavana päivänä. Sen verran oon itse oppinut, että turha lupailla moisia. Ei ne kuitenkaan pidä ;)

Helvetin rankka viikko, eilen hedberggiä ja jatkot aamuun asti, tunti pari unta, sit syömään ja sieltä tähän valvomista. Nyt oli aika average keikka (tosin en tykännyt esittäjästäkään). Ei ehdi nukkuu tänäänkään. Neljän aikaan pitää ajaa auto espooseen, kuuden aikaan tavata ostaja ja kahdeksan aikaan tavata muijan faija aamupalan merkeissä. 11 aikaan pitää olla savossa huutokaupoilla. Huoh, illalla vasta pääsee kotiin nukkumaan. Tekis mieli ottaa maanantai vapaaks.

Täysin omia valintoja joo joo, mutta ei vaan osaa sanoa menoille EI, ja omalle levolle Kyllä. On niin kiva mennä ympäriinsä kun viimeistä päivää.

Nyt haiskahtaa jo "vauhtiajoilta", ihan aikataulullisestikin. Moraalia vai ei, siinäpä pulma..

Onneks on ilo asioida viisaampien kanssa välillä :D Lähdettiin suoraan ajamaan kauppojen jälkeen 'savvoon, ehdin vetää parin tunnin välikuolemat etupenkillä. Nyt ABC:llä evästä naamaan, jengi näyttää aika krapulaiselta :lol2:. Tänään vois illalla ottaa pari kaljaa :kippis1:

Eilen meni kaksi pientä lasia punkkua ja kaksi pientä kolmosolutta, nyt ihan saatanallinen jysäri. En katso ansainneeni tätä tilaa tällä kertaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eilen meni kaksi pientä lasia punkkua ja kaksi pientä kolmosolutta, nyt ihan saatanallinen jysäri. En katso ansainneeni tätä tilaa tällä kertaa.
Mitä tästä opimme: Ens kerralla saa samaan rahaan vetää vaikka kaksin käsin. Tulos on kerran sama.

Minä vahingossa melkein 2 pulloa viiniä. Punaista ja valkoista. Pitäisi varmaan olla hedari mutta ei tunnu missään, luojan kiitos... Parin tunnin päästä pitäisi olla hienossa ravintolassa edustamassa mutta en usko että ainakaan viini maistuu...

Ei varmaan tähän topiciin kuulu mutta vittu nää kuskinhommat on perseestä.
3h ajeltu kylillä ja lattiamatto autosta ihan kaljassa. Nyt pitäs kämpillä ootella valomerkkiin asti ja heittää kaverit kapakasta kotia. Sitpä melkein pitäs rueta mr.o kahtomaan mutta mitenköhän onnistuu ku ei oo nukkunu yhtään..

Ihan ihme nurinaa. Siis mä maksoin kaverille 60e siitä, että vie mut mun mersulla baariin 23.00 ja hakee sillä samalla 03:00 pois. Sen ajan kaahailee sillä tai tekee ihan mitä huvittaa. Huomenna saa ajaa ihan niin paljon kuin huvittaa, mä en oo ajokunnosssa.
Mä olisin ollut tuosta diilistä ihan mehuissani aikoinaan, mut ei. Nykynuoret vaan valittaa :)

Yhyhyhhh, eilen olin serkun luona viettämässä kalsari-iltaa, aamulla oli aika hapero olo... Nyt on järkky ähky, krabbemonsteri on pistänyt mut syömään kaiken mitä oon nähny, pekonia, pizzanjämät, kinkkukiusausta, lämpimiä leipiä ja pitihän se pannarikin väsätä iltapalaks. No, huomenna paluu arkeen ja dieetti jatkuu.

Edit. Ainiin, neljän aikaan nukkumaan kömpiessä neiti 4vee heräsi ja kysyi kirkkaalla äänellä: äiti! Miten sää näin aikasin jo tulit kotiin!?!? [emoji4]

Herramunjee mikä rapula :D Tuntuu ettei tää lähde ees tuopillisella viskiä.
Pakko polttaa parit paukut.

Yhyhyhhh, eilen olin serkun luona viettämässä kalsari-iltaa, aamulla oli aika hapero olo... Nyt on järkky ähky, krabbemonsteri on pistänyt mut syömään kaiken mitä oon nähny, pekonia, pizzanjämät, kinkkukiusausta, lämpimiä leipiä ja pitihän se pannarikin väsätä iltapalaks. No, huomenna paluu arkeen ja dieetti jatkuu.

Edit. Ainiin, neljän aikaan nukkumaan kömpiessä neiti 4vee heräsi ja kysyi kirkkaalla äänellä: äiti! Miten sää näin aikasin jo tulit kotiin!?!? [emoji4]

Ähäkutti! Siitäs saitte, kun annoitte sormenne sille "viinanperkeleelle" :D'

1485051333.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom