Pari puolen litran bisseä ja biljardia, hyvä tapa käyttää sunnuntai-ilta Kännejä en oo vetäny lähes kolmeen kuukauteen, mutta parin viikon sisällä ois tarkotus taas :D
Kyllä on hyvä baarimikko kun tilaa smirnoff vodkapaukut, hän näyttää smirnoff ice pulloa ja korjaan että vodkaa, ottaa ice pullon kaapista ja sanon että ei, kun viinapaukut ja osoitan sormella isoa smirnoff pulloa seinältä ja silti se onnistuu ottamaan siitä vierestä jonkun toisen pullon jonka jälkeen luovutin ja tilasin sitä mitä sieltä tuurilla tuli.. orkkulonkeroa tilatessa tuli sitten limeä pöytään. Hohhoh.
M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan
Perkele kun nyt alkaa viipottamaan jo kolmatta viikkoa ja mun kaveri lupasi eilen antaa mulle "krapula lääkkeitä", mutta en ole kaverista kuullut. Mutta tänään vielä vedetään ja huomenna on "ankia aamu". Rock On - Sillä nyt vedetään, mut vittu se huominen ja mahdolliset liskojen yöt. Huh, Huh!!
Perkeleen denso, takas salille yrittämään sitä kahdensadan mavea. Ei täs muuta
Alunperin piti mennä tänää mutta sitten loppuviikosta tuli alustavaa muutosta niin luvauduin tekee 11 aikaa pienen kuskin homman mutta sitten ois ehkä voinut mennäkin jo tänään juomaan, mutta kun lupauduin jo niin juon sit huomenna. :|
Heh, oon kirjoittanut tähän trediin viimeksi syyskuussa (se ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoita ettenkö olisi tässä välissä törpötellyt ;) ).
Tänään känn. Onko muita jotka samassa känn-tilassa?
Pitkästä aikaa muutama hieno duunipäivä on ollut ne viikon kohokohdat. Muuten ei sitten hirveästi juhlimista olekaan elo hetkeen ollut. Siitäkin huolimatta rakennan tällä hetkellä sitä uutta viikon "kohokohtaa", ehkä huomiselle aamulle tai jos jatkot löytyy niin ehkä jopa iltapäivälle.