Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Noin. Jallu tuplana, ruuvarin siivittämänä. Kello on 08.13 ja olen vironlaivalla.

Hyvää viikonloppua, ja hyvää elämää teille jossen mä selviä tästä reissusta.

eilen en päässyt baariin, kun ei ollut riittävästi ikää :D Mun ja "äijä'n" käskettiin hommaamaan huone, kun oli meno vissiin sen näköstä, mut darraa ei aamulla ollu, kumma juttu.

eilen en päässyt baariin, kun ei ollut riittävästi ikää :D Mun ja "äijä'n" käskettiin hommaamaan huone, kun oli meno vissiin sen näköstä, mut darraa ei aamulla ollu, kumma juttu.
Mihinköhän seniori-ravintolaan sitä on yritetty? :D

Aivan, unohdin yhden seikan. Ellet ite jättänyt papereita himaan.

Mutta on niitä hyviä k-18 ravintoloitakin. Tai no ei kyllä oo :D

Aivan, unohdin yhden seikan. Ellet ite jättänyt papereita himaan.

Mutta on niitä hyviä k-18 ravintoloitakin. Tai no ei kyllä oo :D

täs kävi nyt kyl niin, et portsari kattos, et olen syntyny -94, käskin tarkistaa uudelleen sen syntymävuoden ja vetipä portsari ihan punaseksi ja pyyteli kauheesti anteeksi :D

Aaa okei. Saattaa tuo olla hieman nolookin pokelle, kun oma ikäarviointi heittää välillä paljonkin.

Tai sit on vaan hyväksyttävä tosiasia, että et oo vanhan näkönen :D

Joo en kyllä enää lähde edes muutamalle oluselle rankan jalkareenin jälkeen.. ei tullu otettua kuin joku 5 puolen litran olusta ja tänään sitten krapulaa iskeny :face:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ens perjantaina pitäisi kasata laatikostollinen parisänky+säädettävä sälepohja+sängynpääty+ 2 erilaista hyllystöä. Olen ihan varma että ennen kuin edes aukaisen ensimmäistä pakettia noista niin aukaisen kaljan. Olen varannut 15 tölkkiä erilaisia kaljoja sekä aikomus on viellä maistella sellainen 6-7 viskiä tuonna päivänä. Ja nukkua viellä illalla uudessa sängyssä, katsotaan miten käy. Mutta odotukset perjantailta on kovat.

Noin. Jallu tuplana, ruuvarin siivittämänä. Kello on 08.13 ja olen vironlaivalla.

Hyvää viikonloppua, ja hyvää elämää teille jossen mä selviä tästä reissusta.
Olen vielä elossa, just ja just. Kahden päivän krapula vaivaa nyt sen verran että töistäkin piti lähteä aikaisemmin, joten taidan mennä nukkumaan.

Tuossa pykälää ylempänä: eilen sitten kasasin nuo mainitut huonekalut. Ja join nuo mainitut oluet+viskiä+jekkua+unicumia. Jotain 10.30 oli kun aloitin ja lopetin kasaamisen noin 19.00 siinä välissä pari kertaa söin. Oli muuten ihan vittu homma kun esim sängyssä oli joku 40sivua kasausohjeita. Ja sitten varsinkin tuon säädettävän pohjan ruuvit oli sellaisia että muutama korkkasi kannastaan ja pari muuten kieroa. Ne piti sitten kaivaa ulos ja vaihtaa. Sitten noiden hyllyköiden ovien säätö oli kanssa ihan vittu hommaa. Nyt on selkä kipee kun hieman huonot työasennot tuossa kasaamisessa. Sääliksi käy sellaista joka ostaa jonkun noista ja yrittää kasata nuo ilman kunnon työkaluja vaan niiden mukana tulleilla rempuloilla sillä ruuveja taisi olla joku reilu 200kpl yhteensä joita pistin eilen kiinni. Selvinpäin olisi mullakin menny hermot monesti, nyt sopiva hiprakka vei pahimman terän
Noiden juomien jälkeen nukuttikin hyvin kun viellä olin rouvan kanssa testannut sängyn. Ja nukkuminenkin onnistui hyvin uudessa sängyssä. Krapulaa ei ole ja tekisi viellä mieli hieman olutta ja viskiä.

Kävin kipaisemassa alkosta pullon suomiviinaa, ajattelin korjata tilanteen kun on tullut oltua selvin päin jo liian pitkään.

En tiedä vielä. Kouluhommat ja osittain naishommat vie niin paljon aikaa, että viimeistään sitten taas toukokuussa kun alkaa lomat

gw-nomuttavarmasti.gif

Lopeta aikuisviihteen se aikuisviihteen katselu niin riittää aikaa muuhunkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom