Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pari iltaa tuli juopoteltua, ei vaan baarissa viihtyny tappiin asti kummallakaan kerralla. No säästypä pahimmilta krapuloilta :D

Aina sitä tulee uhottua krapulapäissään, että joo eiköhän nää baarit ole nyt taas nähty, mutta silti jotenkin sinne kerran pari kuussa eksyy.

Litra jellonaa ja 6 tuntia pomppimista Arminin keikalla kera järettömän kalliit kaljat, kyllä oli ihana päästä nukkumaan mutta aamulla ei ollu kiva herätä.. :itku:

Hep. Tovi sitte korkattu.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Lentokentalla on ihan ok ottaa muutama tuoppi viiden aikaan aamulla, yksinaan.

Miten pystyy vetämään viisi päivää? :) Mulla lähtis varmaan henki.

Viisi päivää?
Tuohan on ihan perus känniputki.
Kokeiles kahta viikkoa, niin sen jälkeen olo on, sanotaanko, helvetin perkeleellinen.
Nimimerkillä kokemusta on ja nyt puhutaan ryyppäämisestä aamusta iltaan, ilman että odotetaan että on keskipäivä ja sitten korkataan ensimmäinen olut - Ei todellakaan, vaan jos herätään klo:07:00, niin heti jääkaapille ja olutta huiviin.

Eli viisi päivää on ihan pikkujuttu. Onneksi olen ottanut opikseni ja jättänyt nämä parin viikon putket pois.

Mikä idea jossain 2 viikon ryyppyputkessa on? Onko se sen yhden-kahden päivän jälkeen vielä kivaa, vai viekö viina vaan niin lujaa ettei pysty lopettamaan?

Kyllä ne nuo viiden päivän ryyppyputket menee jo ammattilaisuuden puolelle. Tuo, että on ammattilainen alkoholin juonnissa, ei kyllä ole mikään hyvä juttu.. Kakspäiväset on ihan tarpeeks hoocee juttu itellä ja niitä tulee se max. 2 vuodessa. Ensmäisen päivän jälkeen yleensä jo mietityttää, että miten tätä vielä toisen päivän jaksaa.

Mikä idea jossain 2 viikon ryyppyputkessa on? Onko se sen yhden-kahden päivän jälkeen vielä kivaa, vai viekö viina vaan niin lujaa ettei pysty lopettamaan?

Kyllä, viina vie niin kovaa, tai itse asiassa vei!
Kännissähän on kiva olla, mutta ne pari viimeistä päivää on/oli vain kännin ylläpitoa, mutta bodailu hoiti nuo "Seurahuone putket" pois.

En suosittele, vaikka pari viikkoa oli aina helvatan hauskaa!!!
Toistan, en suosittele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom