Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kiitti :lol2: Jos nyt kuitenkin muistetaan, niin mun naismenestys sun hoodeilla on ollut varsin hyvä. Olenhan kuitenkin aikamoinen naisten päiväuni.

Baarin koneella venttaan että saan 100 euron pikavipin (=pirun keksintö)

MUTTA ei mitään hätään, eli suomeksi "No Hätä", kotona on Fostersia ihan tarpeeksi, mutku - aina tulee se mutku.
Haluaisin tällä kertaa vetää baarissa muutaman, sillä huomenna pitää olla skarppina keskipäivällä, kun vanhemmat ja minä lähdetään ostamaan meikäläiselle uutta sohvaa, kun entinen on niin krapulahiessä.

Ja sitä paitsi haluaisin voittaa rahapelissä sata euroa.

-Sois nyt toi seetanan puhelin ja ilmoittaisi että satku on tilillä, mut pai to väi, täytyy katsoa kohta pankkitilin saldo tältä helvatan koneelta.

Ei täs muuta, olkaa kaikki sunnuntai humalaiset edes jossai tolkussa, vaikka se vaikeaa onkin.

Oli kyllä aika railakas laivareissu. Tuloksena kurkkukipu, ääni poissa ja hirveä krapula.

Taalla oli toissailtana railakas baarireissu. Tuloksena palasiksi hajonnut iPhone, rikkinainen viinilasi ikkunalla, 5 tyhjaa viinipulloa ja 1 uusi irlantilainen ystava. Kaverille tuli kiukku ja aiemmin murtuneeseen varpaaseen sattui, joten kannoin hanta toisen kaverin kanssa osan matkaa mun luo. Kun en enaa jaksanut, bongattiin tama irlantilainen, kotimatkalla ollut mies ja pyydettiin kantamaan lopun matkaa. Herrasmiehena han suostui ja mun luo paastyamme tarjottiin toki vaivan palkaksi lasi viinia. Paadyttiin porukalla katselemaan Salad Fingersia, Charlie the Unicornia, Detective Mittensia ja muita YouTube-klassikoita aamuseitsemaan asti. Oli kuulemma hariintyneimmat jatkot milla han on ikina ollut :rolleyes:

Baarin koneella venttaan että saan 100 euron pikavipin (=pirun keksintö)

MUTTA ei mitään hätään, eli suomeksi "No Hätä", kotona on Fostersia ihan tarpeeksi, mutku - aina tulee se mutku.
Haluaisin tällä kertaa vetää baarissa muutaman, sillä huomenna pitää olla skarppina keskipäivällä, kun vanhemmat ja minä lähdetään ostamaan meikäläiselle uutta sohvaa, kun entinen on niin krapulahiessä.

Ja sitä paitsi haluaisin voittaa rahapelissä sata euroa.

-Sois nyt toi seetanan puhelin ja ilmoittaisi että satku on tilillä, mut pai to väi, täytyy katsoa kohta pankkitilin saldo tältä helvatan koneelta.

Ei täs muuta, olkaa kaikki sunnuntai humalaiset edes jossai tolkussa, vaikka se vaikeaa onkin.

...ihanaa kun joillain on vielä tuossa iässä niin hyvä suhde vanhempiinsa, että tehdään vielä sohvakauppaa yhdessä. Itsellä ei ole, ei ole ollut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.

Ja sitten asiaan, eli illalla pikkujoulutunnelmaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
kiitos

- - - Updated - - -

...ihanaa kun joillain on vielä tuossa iässä niin hyvä suhde vanhempiinsa, että tehdään vielä sohvakauppaa yhdessä. Itsellä ei ole, ei ole ollut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.

Kiitos, sun viesti lämmitti minun sydäntä.

- - - Updated - - -

Kiitos.

- - - Updated - - -

Kiitos!

- - - Updated - - -

Kiitos.

1093443.gif

Lisää treenipäiväkirjassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En edes muista millon olen viimeksi maistanu useamman kuin yhden sauna huurteisen, mut tänään repäsin ja ostin yhden Henry Westons Vintage 2011! siiterin ja 2 Two tree portteria. Henkka meni kakkosella kun janotti niin perkeleesti ja koska se vaan on niiin hyvää, nyt jos ainakin yhden portterin viel maistelis.

EDIT: eihän näistä tule ku väsy!

Onnneeeen pääiiiväää....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mut hyvä kappale.

Suositut

Back
Ylös Bottom