Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Se menee kyllä niin, että perjantaina kun ollaan menossa risteilylle, herätyksestä lähtien sunnuntain takastulo bussimatkaan asti kaadetaan kuppia. Muu järjestely on amatööreille. Ja nukkuahan ei saa, saati maissa käydä.

Aa aivan. Ajattelin vaan miniristelyä. Sillon se kakkonen on korjailua ja illalla onkin taas valmis meneen maissa ravintolaan nauttiin.

Voi vittu taas. No, joka tapauksesssa: Eilen tämä:
131.png

Ja tänään tämä

pirkka45.webp

Jätkä vetäny lääkettä! Siitä tulee aika nopea känni ja mukava rapula :D

Tarkkana pitää olla, et pysyy aisoissa. Onnistu hyvin, koska olen pro.

Miks musta tuntuu, että weak kirjottelee tässä ketjussa vähintään joka toinen päivä :D

Kun laskeskelee keskiarvoja, niin abaut joka kolmas tai joka neljäs päivä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
On kaljaa. Ja punkkua. Ja kohta tulee jopa pari kaveria seuraksikin. Ja sitten muuten vilvoitellaan. Huomenna kanssa. Heti uamustak!

Tänään on serkun 21v synttärit, ollut hiukan flunssaa tämä viikko niin tyydyn yhteen konjakkilasiin, muuten olis tullut varmaan nuo viimeiset 6 jäljelläolevaa viron tuliaista A-karhua juotua konjakin lisäks, mutta ei viittii terveydellä leikkiä.

Mun piti antaa sulle lähteessöin mut unohin siinä fiiliksissä. Örgh
Eipä käyny mielessä sun kaljas. Enköhä mä tästä oo muutenkin kauppaa vielä menossa

Fiilis on vaa sellanen et jos rupee ryyppää ni ei tunnelma tästä ilosemmaks ainakaa oo muuttumassa. Kylhä siin toisaalta uni maistuis nopeemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom