Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Fiittu! thnx mate! Tää sama poppoo taisi pimputella nimimerkki Powerhousen videossa puolisen vuotta sitten, mietin sillonkin. Erinomaista *evil grin*

Nyt tulee epämääräinen kysymys... Olen kuullut muutaman kerran NRJ:ltä biisin, jossa Nicki Minajin kuuloinen mimmi laulaa rallin, jonka kertosäkeen lopussa sanoo jotenkin "punannaa". Olen googletellut, käynyt soittolistoja läpi mutta mistään en löydä sitä... Nyt hakuammunnalla, osaisiko joku Pakkotoistossa autta...

Haasteellinen kysymys biisin suhteen, mutta pakkohan näitä on ainakin yrittää jos joku sattuu tietämään. Olisikohan paikalla Suomi-rapin asiantuntijoita? Kyseisen biisin genre kun sitä edustaa ja tätä kysymystä on hyvä muutenkin kysyä näin joulun alla.

Teinivuosina nauhoittelin musiikkia radiosta c-kasetille ja yksi kappale tuli nauhoitettua joka vaivaa edelleen. Kasetti on edelleen tallessa ja joskus joulun alla kappaletta kuuntelen, mutta katkaisin aikoinaan nauhoituksen heti kun biisi loppui eli mukaan ei tallentunut toimittajan puhetta eli en koskaan saanut selville artistia tai kappaleen nimeä ja olenkin kappaletta sanonut joulurapiksi, mutta tuskin kulkee virallisesti tuolla nimellä. Niin ja 90- ja 2000-lukujen taitteessa Radio Mafialta kuulin kappaleen muutamia kertoja juuri joulun aikaan ja sieltäpä kappale tosiaan kasetille tarttuikin. Tämä pohjustuksena, mutta nyt asiaan. Kappaleessa nainen laulaa kertosäkeistöt ja mies räppää säkeistöt ja ne lyriikat kertosäkeessä menevät näin.

"Joulun aikaan maahan kaipaa lunta valkeaa
et kuusen latvaan kirkkaan tähden voin mä ripustaa
sen alle piilotetaan lahjat jotka pukki tuo
mut lunta tarvitaan et se pääsee meidän luo"

Tunnistaisiko joku tuosta mitä biisiä haen?

Nyt tulee epämääräinen kysymys... Olen kuullut muutaman kerran NRJ:ltä biisin, jossa Nicki Minajin kuuloinen mimmi laulaa rallin, jonka kertosäkeen lopussa sanoo jotenkin "punannaa". Olen googletellut, käynyt soittolistoja läpi mutta mistään en löydä sitä... Nyt hakuammunnalla, osaisiko joku Pakkotoistossa autta...

Mä kattelin lasten kanssa Smurffit 2 -leffaa ja siinä oli tuon tyyppinen biisi, Britney Spears - ooh la la

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt olis suomalainen biisi kateissa. Soi telkkarissa Yle radio suomen mainoksessa (en 100% varma), rauhallinen mies-ääni laulaa tai melkein puhuu. Kitaraa aina säkeiden välissä. Ti ti tii tii dii dii - dii dii - ti ti dii dii jne.

Sanoja en muista vaikka kuinka yritän, niillä olisin saanut kyllä selvitettyä kappaleen. Mutta luotetaan että täältä löytyy.

Vähän tulee ´Matti Johannes Koivu mieleen, mut en kyl vielä ole löytänyt oikeaa biisiä.

Joku 7 vuotta vanha biisi sellaselta sukkahousuhevibändiltä jossa laulaja on laiha pitkätukkainen mies ja yhdessä musiikkivideossa laulajalla on Goltler - makkarapötkö kädessä hetken aikaa. Bändi ei ottanut itseään turhan tosissaan ja videot oli just sitä luokkaa.
Vähän Queenin tyylistä musaa. Monta viikkoa jo miettinyt mikä helvetti tää bändi oli....

Joku 7 vuotta vanha biisi sellaselta sukkahousuhevibändiltä jossa laulaja on laiha pitkätukkainen mies ja yhdessä musiikkivideossa laulajalla on Goltler - makkarapötkö kädessä hetken aikaa. Bändi ei ottanut itseään turhan tosissaan ja videot oli just sitä luokkaa.
Vähän Queenin tyylistä musaa. Monta viikkoa jo miettinyt mikä helvetti tää bändi oli....

Hah, löyty!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässäpä visa. Etsitään biisiä/laulajaa

-Musiikkivideo 80-90-luvulta
-Laulajalla tumma tukka noin olkapäälle
-Otsalla mahdollisesti punainen nauha
-Suuri suu, kun laulaa
-Hitaamman puoleinen biisi (illan vika hidas -tyyppinen)
-Videossa laulaja betonikaiteen päällä ja nojaa betonipylvääseen

Kyseessä ei ole:
Steven Tyler
Mick Jagger
Ozzy Osborne
Anthony Kiedis (tai mikä se nyt onkaan)
Brian Johnson
Axl Rose
Dave Mustaine
Alice Cooper
Bret Michael
Sebastian Bach