Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voihan biisi... Kokeillaan potkaisiko onni täällä, en tiedä montaa paikkaa missä voisi kysellä, tällainen letkeä instrumentaali olisi hakusessa, bongasin katsoessani Netflixistä standuppia Russel Peters Vs. The World, Ep1 18:13 kieppeillä...

Linkki 18sec clippiin kappaleesta: Vocaroo | Voice message

Shazaam ja SoundHound antoivat tyhjän arvan ainakin itselläni...

- - -

[edit] Ja samaan syssyyn vielä toinenkin mysteeri clippi... isoveljeni osallistui 80-luvun alkupuolella hiphop-battleen Helsingin Lepakossa, freestyle räpin alussa soi tällainen trumpettisoolo, olisi todella mahtavaa jos joku tietäisi, mistä biisistä ko. soolo on peräisin. Clipin äänihän on taattua sen ajan VHS-videokameralla, liveyleisön joukosta kuvattua laatua... kamalan kuuloista, mutta ehkä siitä saa sen verran selvää.

Linkki trumpettisooloon: Vocaroo | Voice message

Se on kyllä astetta hankalampaa lähteä etsimään biisejä ilman sanoja. :) Kiitos jo etukäteen, jos jollain olisi parempaa tietoa näistä.

Mikä tuo ekan biisin nimi on?? Mä oon kuullu ton enneki mutten millään saa nyt mielee mikä se biisin nimi oli. Hajoo pää, auttakkee!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen aika varma että tämä kyseinen biisi on tehty 70-80 luvulla. Kyseessä rokki kipale ja tietääkseni on aika isokin klassikko.

Ainoa mitä muistan biisistä on että kertosäkeessä sanotaan "street"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on hassu ketju. Jengi ei tunnista tyyliin Hurriganesin suurimpia hittejä, mutta unknown artist ft another silly unknown artist - masshysteria volcano song pt 2. Tulee kuin apteekin hyllyltä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom