Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä ole nyt ääninäytettä antaa, mutta hakusessa olisi erittäinen yksinkertainen reggae-tyyppinen biisi(jossa tosin länsimaalaisen kuuloinen heoppu lauleskelee). EI sisällä siis mitään monimutkaista melodiaa, ja on suhteellisen hidastempoinen.
Huomattavan hämärä kuvaus, mutta olen törmännyt tuohon lähesstulkoon vain kiipeilyvideoissa ja kiipeilysaleilla, ja eilen myös bjj treeneissä soi taustalla, mutta unohtui sitten täysin siinä touhutessa...

Odotukset ei ole korkealla, mutta jos joku tuosta ko. biisin tunnistaa niin suurkiitos! :)

Spotifyssä ainakin pyörii WEEKEND-festivalin mainos. Mikä on mainoksen ensimmäinen biisi? Toinen biisi muistaakseni Martin Garrixin Wizard.

Nyt saatana. Minkä biisin pätkä mulla soi päässä?! Sanoista ei mitään hajua mutta vähän niinku näin: " AAI AI piipa dipa puupa, AAI AI, diidi didi duuda AAI AI" Palaa käpy tohon rallatukseen päässä jo..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
njietro sanoi:
5v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:

"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?
Vaihdetaan numeron 5 tilalle 16 vuotta. Useasta nostosta huolimatta tätä biisiä ei oo lopulta koskaan löytynyt.

Hetki meni googlatessa ja sanoja kuunnellessa, mutta vastaus on DJ Jose - Turn The Lights Off :D

tai itseasiassa tämä
Kato feat. Jon - Turn The Lights Off (Radio Edit)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täytyy taas turvautua pakkiksen apureihin. Salilla kuulin biisin jossa tummaihoisen kuuloinen mies laulaa kertsissä jotain "god know i love this job" tms. Biisi on vähän saman tyylinen kuin Zara Larsson feat. Tinie Tempah - Girls like. Jännä nähä joko näillä vinkeillä joku tietäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom