Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se löytyikin heti -.- facepalmaan itelleni yrityksen puuttesta:LOL: koska löytyikin niin helposti, kun kirjoitin youtubeen Africa song.

Kysyn taas kahden vuoden tauon jälkeen täältä kun viimeks ei vastausta tullut että:

8v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:

"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?

Jos ton biisin nimen joku pystyy mulle kertoon niin se on tän thredin kovin tyyppi. Jos joku pystyy vielä kertoon mistä sen biisin löytäis vuonna 2008 niin sanat ei riitä kertoon sitä ihailun määrää jota täältä saa osakseen. Haluan kuulla ton biisin. 85% nostalgian ja 15% itse musiikin tähden.

13 vuotta etsintää takana. Ei löydy :D

Radio Rockilla tässä viime päivinä soinut biisi, jossa lauletaan jotain tyyliin: we’ve come too far to throw it all away. Heräsin vasta tuohon kertsiin, joten genrestä en oikein osaa sanoa, mutta olisikohan jotain alternative rock- tai metalia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Äkkiseltään ei tullu mieleen ku nää 2. Wicked worldimainen tollanen ''efekti'' vokaaleissa, ja After foreverimainen riffitys & lainien delivery.
Tol Macabrel on paljo huumoribiisejä, missä on tosi vahvoja maneereja joltain bändin esikuvalta ja/tai tietystä genrestä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=F-VfSPA8iLc&ab_channel=BlackSabbath-Topic

View: https://www.youtube.com/watch?v=q9_sGE54wo4&ab_channel=TheCount

En haluu elää enää sitä kolmen päivän rytmii
Känni, darra, duuni, voit elää sitä yksin.

Osaako joku jeesailla mikä suomalainen rapbiisi kyseessä? Julkaistu ainakin 10 vuotta sitten.

En haluu elää enää sitä kolmen päivän rytmii
Känni, darra, duuni, voit elää sitä yksin.

Osaako joku jeesailla mikä suomalainen rapbiisi kyseessä? Julkaistu ainakin 10 vuotta sitten.
Kymppilinja - Äänetön kuolema?
Sanat ei ihan just noin, mutta sinnepäin kuitenkin.

Tänään kuulin biisin, jossa oli intro ja muutenkin osa taustoista kuin jotain ysäri-dancea, osittain ja laulun osalta perus powermetallia 😀 Ei varmasti tosissaan tehty, mutta oli hauska. Tietääkö joku?

Hakusessa eräs Suomalainen biisi/bändi, jonka nimeä en tiedä. Soi eilen radiosta n. 22:45-23---> maissa. Radiota en kuuntele ikinä normisti, ni kanava täys mysteeri. Ehkä Ylex. Biisi kuulosti hieman Jimi Hendrixin, & Thin Lizzyn risteytykseltä. Taisi olla vuodelta 1970-71. Oli vähän shred kitarasoolon tynkää, & rumpali rollaili snarella jatkuvasti biisiä eteenpäin. Laulajassa paljo samaa ku Jimi Hendrixissä/Phil Lynotissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom