Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyn taas kahden vuoden tauon jälkeen täältä kun viimeks ei vastausta tullut että:
8v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:
"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?
Jos ton biisin nimen joku pystyy mulle kertoon niin se on tän thredin kovin tyyppi. Jos joku pystyy vielä kertoon mistä sen biisin löytäis vuonna 2008 niin sanat ei riitä kertoon sitä ihailun määrää jota täältä saa osakseen. Haluan kuulla ton biisin. 85% nostalgian ja 15% itse musiikin tähden.
Radio Rockilla tässä viime päivinä soinut biisi
Nopeaa toimintaa, kiitos!Jos päivä ja kellonaika on yhtään muistissa, osoitteessa https://www.supla.fi/radiorock on soittohistoria.
Kymppilinja - Äänetön kuolema?En haluu elää enää sitä kolmen päivän rytmii
Känni, darra, duuni, voit elää sitä yksin.
Osaako joku jeesailla mikä suomalainen rapbiisi kyseessä? Julkaistu ainakin 10 vuotta sitten.
Beast in black - one night in Tokyo?Tänään kuulin biisin, jossa oli intro ja muutenkin osa taustoista kuin jotain ysäri-dancea, osittain ja laulun osalta perus powermetallia Ei varmasti tosissaan tehty, mutta oli hauska. Tietääkö joku?
Beast in black - one night in Tokyo?