Vipuvarsiveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja has
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

has

Mistä liikkeestä on vipuvarsivedossa kysymys. Olen etsinyt kyseistä liikettä kahdesta kattavasta kirjasta missä esitellään eri liikkeitä, mutta tuloksetta. Olisin kiitollinen jos joku voisi hieman valaista.

has sanoi:
Mistä liikkeestä on vipuvarsivedossa kysymys. Olen etsinyt kyseistä liikettä kahdesta kattavasta kirjasta missä esitellään eri liikkeitä, mutta tuloksetta. Olisin kiitollinen jos joku voisi hieman valaista.
Voi olla väärä liike, mutta muut vahvistakoon. Vipuvarsiveto on samanlainen liike kuin hiihdon tasatyöntö suorilla käsillä. Tehdään ylätaljassa tai ristikkäistaljassa. Vartalo paikallaan. Selvensikö?

Itelle tulee vipuvarsivedosta mieleen sellainen rintatuellisen kulmasoudun vipuvarsimasiina. Siinä istutaan selkä suorassa rinta tuettuna ja vedetään käsillä vipuvarsista mihin voi kuormata levyjä.

Kyseinen liike oli mainittu jossakin kuntolehdessä perustreeniohjelman yhteydessä. Eli kyseessä on joku perusliike jonka saa tehty ihan peruslaitteilla.

Jos puhutaan kirjaimellisesti vipuvarsi vedosta niin se tehdään nimensä mukaan ja luonnollisesti vipuvarsilaitteella. Eri variaatiota on niin monta kun on vipuvarsilaitetta.

Force sanoi:
Itelle tulee vipuvarsivedosta mieleen sellainen rintatuellisen kulmasoudun vipuvarsimasiina. Siinä istutaan selkä suorassa rinta tuettuna ja vedetään käsillä vipuvarsista mihin voi kuormata levyjä.

Sama tuli minulla mieleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom