Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Kokeiltu on täälläkin ja kyllä ne levypainot ainakin käsipainot hakkaa tässä liikkeessä. Tosin mulle sopii parhaiten taljassa tehdyt, yksi käsi kerrallaan. Mutta tätäkään en ole nyt tehnyt vähään aikaan, kun tahtoo tuo oikea olkapää tykätä huonoa vipareista sivulle, teki ne sitten millä tyylillä tahansa.
90 astetta on kyllä liikaa mielestäni, itse pidän noin 45asteen kulmassa, suoranakaan ei mielestäni kannata pitäät koska se rassaa inhottavasti niveliä, ainakin mulla.PanaSync sanoi:Käytättekö tuota 90 asteen kulmaa vaan vai teettekö liikkeen kädet lähes suorana sivuille?
Tomi sanoi:Onkos pakkislaiset kokeilleet ko. liikettä?
Tuon jälkeen tehdään sitten vapaavalintainen raskas punnerrusliike ja sen päälle jotain kevyttä jojottelua, jos vielä virtaa riittää.
Tomi sanoi:Onkos pakkislaiset kokeilleet ko. liikettä? Eli normaali vipunosto sivulle, mutta käsipainon roolia näyttelee levypaino? Pari/kolme sormea tungetaan siis vaan levypainon reijästä läpi, jonka jälkeen tehdään normaalisti vipunostoa sivulle. Liikerata tulee automaattisesti (ainakin mulla) oikea ja fiilis olkapään sivulohkossa on aika hulvaton. Koska käsivarsi on lähes suorana, on käytettävät treenipainot yleensä aika kaukana niistä niin monen alaselällä ja jaloilla autetuista +25 kg käsipainoilla tehdyistä pelletoistoista. ;)
Tuon jälkeen tehdään sitten vapaavalintainen raskas punnerrusliike ja sen päälle jotain kevyttä jojottelua, jos vielä virtaa riittää.
Kokeilkaa. Myös te Tosimiehet.
neutraali sanoi:90 astetta on kyllä liikaa mielestäni, itse pidän noin 45asteen kulmassa, suoranakaan ei mielestäni kannata pitäät koska se rassaa inhottavasti niveliä, ainakin mulla.
90 astetta on siis sellainen mielestäni kun olet seisovassa asennossa ja nostat käsiä(kyynärvarsia) niin kauan eteenpäin (niinkuin tekisit hauis kääntöä) ja stoppaat tuohon puoli väliin jolloin kädet sojottavat eteenpäin, alku asennon ja tämän asennon välissä on se tarkoittamani 45 astetta, en tiiä kässäsitkö :D kai se sitten virallisesti on tuo 135-140, en tiedä.Pecman sanoi:Mistä sä oikein lasket tuon kulman? Itse kun teen vipareita niin kyynärnivelessä kulma on noin 135-140 astetta.
Jep, ymmärsin. Säkin teet siis viparit kyynärvarsi 135 asteen kulmassaneutraali sanoi:alku asennon ja tämän asennon välissä on se tarkoittamani 45 astetta, en tiiä kässäsitkö :D
D.Yates sanoi:Ihme ja kumma, tuntuma oli tosiaan mainio ja polte kohdillaan.
Kehtaako edes mainita, että tein tuon 5kg:n levyillä.![]()