vinopenkkipunnerrukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
joo,ja asiaan..minkälaisii rautoi otatte kyseisessä liikkeessä tangolla sekä käsipainoilla(,tietysti kulman jyrkkyys vaikuttaa pirusti rautamäärään)ottaako kukaan täällä pari markkaa?:eek:

Originally posted by tombodyzone
joo,ja asiaan..minkälaisii rautoi otatte kyseisessä liikkeessä tangolla sekä käsipainoilla(,tietysti kulman jyrkkyys vaikuttaa pirusti rautamäärään)ottaako kukaan täällä pari markkaa?:eek:

120x8 tangolla 35 asteen kulmassa, käsipainoilla 50kg x12 loivalla kulmalla. Tällähetkellä, parhaimmilla 160x5 loivassa kulmassa, ja 75kg käsipainoilla x4 toistoo loivalla kulmalla.

paljo nousee vinopenkki?:wall: :kuvia: :zzzz:

Mulla olis outo kyssäri. Johtuneekohan mistä että tehdessäni tässä pari päivää sitten penkkiä 80 kilolla oli paha saada yli kutosen sarjoja mutta kun menin tekemään vinopenkkiä(siis penkin jälkeen) nousi 70 kilolla "helposti"(lue helpommin) seiskoja. What gives? Kellään heittää valoa aisaan?

Mutta ehdottomasti vannon vinopenkin nimeen. Paras rintaliike mielestäni.

Geckonen, lämmittelitkö huonosti? Eli suoraan pukkarista parin käden venytyksen jälkeen penkille, pari lämmittelysarjaa ja sit kutoset penkillä. Jospa vasta lämpenit vasta kunnolla vinopenkkiin? Toisaalta pudotit painoa tangosta, niin jos vinopena oli loiva, niin noin käykin.

En usko että lämmittelin huonosti. Samalla tavalla kuin ennenkin. Tosin parantamisen varaa on aina.
Sehän se. Mutta kun vinopenkki ei ollut loiva. Vaan itse asiassa koht jyrkkä. Mutta ei tässä mitään. Tulosta tulee kohisten. Ja penkkiä en yleensä tee ekana liikkeenä vaan vinopenkkiä, mutta nyt tein penaa koska vp oli varattu.

Mitä mieltä olet btw tällaisesta ohjelmasta(tämmönen on perus ohjelmani rinta-päivänä)?

Vinopenkki 4*8-12
Penkki k-painoilla 4*8-12(ei tasapenkki vaan ihan pikkasen kulmassa)
Vipunostot sivulle vinopenkillä 4*8-12
Pullover4*8-12 <-- jätän ensi viikosta lähtien poikkeen
Alavinopenkki k-painoilla 4*8-12/Dippi lisäpainoilla 4*7-10
Ristitalja ylhäältä 5-7*8-16

On ollut sellainen tuntuma että saattaa olla liian paljon sarjoja mutta tulosta on tullut niin huimasti etten ole viitsinyt(lue halunnut) alkaa miettimään asiaa sen kummemmin...

Minun mielestä sarjoja, ja liikkeitä on liikaa. Voisi harkita esim. 2 sarjaa penkkiä, 1 sarja vinopenkkiä (tai toistepäin), pari sarjaa vipunostoja jne.
Siis jos oletetaan ettet jätä sarjoja vajaiksi, vaan teet niin loppuun että seuraava toisto ei luultavasti tulisi.

Jos esim. tekee 4x10 sarjan samalla painolla, niin ekan sarjanhan täytyy olla melkein "lämmittely löysä" että vikalla yleensäkkään voi saada tuon kympin.

Toisaalta niin kauan ku ohjelma sulla toimii, kannattaa muuttaa hyvin maltillisesti jos ollenkaan, mutta heti jos tökkii niin ehdottomasti vähentämään sarjoja ja liikkeitä. Näin minun mielestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom