Vinopenkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tm2k
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Tulivaan mieleen tämmöinen hieman ehkä tyhmä kysymys mutta kysyn nyt kuitenkin.

Teen smithissä vinopenkkiä ja olen miettinyt että mihin kohtaan tanko pitäisi osua kun sen laskee aivan alas kroppaan kiinni?

Itselläni se osuu rintalihaksen alaosaan suunnilleen. Olen nähnyt monissa kuvissa että porukka laskisi tangon ylemmäs jonnekin kaulan edus alueelle ylärintaan???

Teen vinopenaa smithissä penkin ollessa n.45 asteessa

Ja mitenkäs sitten tasapenkki mihin lasken tangon silloin? >Reenaan muuten bodybuilding tyylillä..

sitä on vähän hankala näin netin välityksellä selittää mihin se tanko pitää laske, paras tulee kun kokeilet ite mikä kohta tuntuu luonnollisimmalta ja mistä nousee kaikista eniten rautaa.

Mutta se on varmaa että vinopenkissä tankoa EI lasketa rinnan alaosaan, vaan nimenomaan yläosaan.
Kokeile vinopenassa samaa kuin penassa, eli koeta saada kyynervarret kohtisuoraan tankoon nähden kun tanko on rinnalla, silloin kohta pitäisi olla oikea.

Originally posted by Karpaasi
Tulivaan mieleen tämmöinen hieman ehkä tyhmä kysymys mutta kysyn nyt kuitenkin.

Teen smithissä vinopenkkiä ja olen miettinyt että mihin kohtaan tanko pitäisi osua kun sen laskee aivan alas kroppaan kiinni?

Itselläni se osuu rintalihaksen alaosaan suunnilleen. Olen nähnyt monissa kuvissa että porukka laskisi tangon ylemmäs jonnekin kaulan edus alueelle ylärintaan???

Teen vinopenaa smithissä penkin ollessa n.45 asteessa

Ja mitenkäs sitten tasapenkki mihin lasken tangon silloin? >Reenaan muuten bodybuilding tyylillä..

45 astetta? miks helvetissä? toi on enemmän kyl olkapääliike. 20-30 on ok. Kannattaa laskea tanko melko ylös rintojen yläpäähän, ottaa paremmin rintaan.

Liian ylös ei kannata laskea jos haluaa suojella olkapäitä. Nännilinjasta vähän; 2-4cm ylemmäs on ok. Kapeempi ote toimii paremmin vinossa penassa kun halutaan tuntumaa rintalihaksiin, ja tietenkin lapojen yhdessäpitäminen ja kova keskittyminen liikkeeseen ja tuntumaan jyllää. 20-35 astetta ok. Vapaalla tangolla tehty vinopena (kuten muutkin penat) on turvallisempia kuin smithissä tehdyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom