Vinopenkin kulmasta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka suuri kulma tulis olla vinopenkissä kun puhutaan david-merkkisestä säädettävästä penkistä?Siis montako pykälää sitä tulis nostaa ylös päin?
Voi vittu miten muotoiltu kysymys.. :david:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En tiedä, minkä merkkisiä meillä on, mutta se on 4. väli istuma-/pääkohdasta katsottuna. Eli astemäärä on jotai 35°(karkealla arviolla)

Minä suosin aika pientä kulmaa. Taitaa noi deividin ja precorin penkin olla kohtuu samanlaisia ja mulla se tarkottaa yleensä toista reikää alhaalta ja kulma jää näin ollen johonkin 20 asteen pintaan, joka on mulla paras, jyrkempi kulma kipeyttää vaan olkapäät.

Juu, itse suosin kanssa pienempää kulmaa, noin 30 astetta.

Vähän :offtopic: mutta mitä tapaa käytätte et saa vinopenkissä käsipainot tonne korvien tuntumaan? Tuntuu voimat hupenevan jo nostomatkalla, sama homma pystypunnerruksessa. Kaveria kun ei ole aina mukana.

Daug sanoi:
Vähän :offtopic: mutta mitä tapaa käytätte et saa vinopenkissä käsipainot tonne korvien tuntumaan? Tuntuu voimat hupenevan jo nostomatkalla, sama homma pystypunnerruksessa. Kaveria kun ei ole aina mukana.

Korvien tuntumaan? Rinnan sivuilta vaan kädet suoriksi suoraan ylöspäin. Helppoa ja yksinkertaista.

KäveleväRuumis sanoi:
Korvien tuntumaan? Rinnan sivuilta vaan kädet suoriksi suoraan ylöspäin. Helppoa ja yksinkertaista.

Äh, siis meinaan sitä kun painot nostetaan maasta polville -> siitä ylös että voi alottaa liikkeen tekemisen.

Daug sanoi:
Äh, siis meinaan sitä kun painot nostetaan maasta polville -> siitä ylös että voi alottaa liikkeen tekemisen.

Noniin, minä jo ajattelinkin, että miten sitä vinopenkkiä väännät :lol2:

Yleensä itse teen niin, että nostan painot reisille ja pompautan ne siitä ylös.

Daug sanoi:

Painot reisille ja pikkusen jaloilla vauhtia samalla kun menee selälleen, sieltä ne heilahtaa sujuvasti alkuasentoon, kannattaa treenailla ensin kohtuupainoilla ettei käy huonosti.

Mitä jyrkempi kulma sitä enemmän olkapäät työskentelevät. Simpleliä.

Juuri näin, paitti että mulla toi jyrkempi kulma aiheuttaa kipuja olkapäässä, pystypunnerrus taas on erikseen ja sen kanssa ei ole mitään ongelmia. Mutta joku 45 astetta on aivan tappokulma mun olkapäille, enkä tiiä mitä se nyt muutenkaan palvelee.

Daug sanoi:

Älä nosta painoja polvien päälle jos tosiaan teet niin vaan nosta ne reisille lähelle polvia. Autat sitten reisillä painot olkapäille yksi kerrallaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pro-Pain sanoi:
Älä nosta painoja polvien päälle jos tosiaan teet niin vaan nosta ne reisille lähelle polvia. Autat sitten reisillä painot olkapäille yksi kerrallaan.

Reisillähän ne nostankin ja niillä autan ylös... En vain jaksa ilmaista itseäni aina täysin ymmärrettävästi ja selkeästi ;)

Vedä semmonen rinnalleveto-tyyppinen nosto seisaaltaan, että ne painot saa tuettua loppuvaiheessa olkapäiden korkeudelle. Jos on oikeen isot painot. Sitten istumaan, ja hommiin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom